Špecialista klientskeho centra (nutná znalosť nemeckého jazyka)

Lion Teleservices SK, spol. s r.o.

Miesto práce
Murgašova 2, Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.03.2018

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

* spracovanie telefonických požiadaviek zákazníkov (objednávky, reklamácie) klienta v nemeckom jazyku
* administratívna činnosť
* práca na PC

Zamestnanecké výhody, benefity

* kvalitné úvodné školenie
* motivujúce finančné ohodnotenie ( fix + bonus )
* pravidelné vzdelávacie programy a individuálne plány školení
* možnosť získania nových poznatkov z rôznych oblastí
* moderné pracovné prostredie
* dochádzkový bonus
* profesijný a kariérny rast
* motivačné programy
* employee tip
* firemné akcie, teambuilding

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

* plynulý hovorený prejav
* užívateľskú znalosť práce na PC
* samostatnosť
* trpezlivosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

TELEPERFORMANCE - špecialista na svetovom trhu v oblasti riadenia vzťahov so zákazníkmi a v poskytovaní služieb kontaktných centier. Spoločnosť ponúka svoje služby v Slovenskej republike od roku 1999. Našim poslaním je udržanie vedúcej pozície prostredníctvom neustálej inovácie, ako aj nastavením najvyšších štandardov v službách a v podpore, ktoré poskytujeme našim zamestnancom, klientom a ich zákazníkom.
Napĺňaním týchto cieľov vedieme transformáciu v oblasti call centier. Meníme služby call centra z bežnej komodity na významnú strategickú hodnotu pre našich klientov.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Lion Teleservices SK, spol. s r.o.
Murgašova 2
010 01 Žilina
www.teleperformance.com

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Otília Szabová
Tel.: +421 903 804 056
E-mail: poslať životopis
ID: 3305800   Dátum zverejnenia: 8.2.2018