Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Purchase Assistant
Lindström, s.r.o.
Miesto práce
Orešianska 3, Trnava-Rázcestie
Orešianska 3, Trnava-Rázcestie
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
skrátený úväzok
Termín nástupu
január 2022
január 2022
Mzdové podmienky (brutto)
600 EUR/mesiacMzdové podmienky budú upresnené počas pracovného pohovoru a budú reflektovať senioritu kandidáta
600 EUR/mesiacMzdové podmienky budú upresnené počas pracovného pohovoru a budú reflektovať senioritu kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máš záujem pracovať v úspešnom tíme s priestorom pre ďalší rast a expanziu? Zvedavosť a túžba učiť sa nové veci je niečo, čo Ťa vystihuje?
Chceš mať čas taktiež pre seba a vyhovuje Ti práca na polovičný úväzok?
Hľadáme entuziastického Purchase Asistenta!
Zaujalo Ťa to? Tak teda pokračuj v čítaní :)
Náplňou Tvojej práce bude:
- sledovanie skladových zásob a objednávanie na základe potreby
- aktualizácia objednávok a internej nákupnej databázy
- komunikácia s internými a externými zákazníkmi
Chceš mať čas taktiež pre seba a vyhovuje Ti práca na polovičný úväzok?
Hľadáme entuziastického Purchase Asistenta!
Zaujalo Ťa to? Tak teda pokračuj v čítaní :)
Náplňou Tvojej práce bude:
- sledovanie skladových zásob a objednávanie na základe potreby
- aktualizácia objednávok a internej nákupnej databázy
- komunikácia s internými a externými zákazníkmi
Zamestnanecké výhody, benefity
Zázemie silnej medzinárodnej spoločnosti
Telefón, notebook
Možnosť home officu po skúšobnej dobe
Telefón, notebook
Možnosť home officu po skúšobnej dobe
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- schopnosť analyzovať informácie a rýchlo reagovať na mimoriadne situácie
- schopnosť samostatnej aj tímovej práce
- chuť pracovať aj na zložitejších úlohách
- spoľahlivosť a aktívny prístup k práci
- porozumenie potrebám interných zákazníkov a schopnosť zabezpečiť ich spokojnosť
- ... a pozitívny prístup považujeme za samozrejmosť :)
- schopnosť samostatnej aj tímovej práce
- chuť pracovať aj na zložitejších úlohách
- spoľahlivosť a aktívny prístup k práci
- porozumenie potrebám interných zákazníkov a schopnosť zabezpečiť ich spokojnosť
- ... a pozitívny prístup považujeme za samozrejmosť :)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
S nami sa staneš súčasťou našej globálnej rodiny Lindström, s viac ako 5.000 Lindströmermi pracujúcimi v 24 krajinách. Budeš pracovať vo firme, ktorá sa zameriava na udržateľný rozvoj podnikania.
So 175-ročnými skúsenosťami v textilnom priemysle ponúkame širokú škálu služieb od prenájmu pracovných odevov, rohoží, reštauračných a hotelových textílií až po priemyselné utierky.
So 175-ročnými skúsenosťami v textilnom priemysle ponúkame širokú škálu služieb od prenájmu pracovných odevov, rohoží, reštauračných a hotelových textílií až po priemyselné utierky.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4211934
Dátum zverejnenia: 13.7.2022
2022-07-13
lokalita: Trnava Pozícia: Asistent Spoločnosť: Lindström, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 600 EUR/mesiac