HR Partner pre oblasť služieb ( SR a ČR)

Lindström, s.r.o.

NÁPLŇ PRÁCE

Implementovať stratégiu, politiky a postupy skupiny Lindström Group vo zverených krajinách
(Slovenská republika, Česká republika)
Podporovať manažment pri implementácii personálnej a obchodnej stratégie

ČO OČAKÁVAME

Spokojnosť interných zákazníkov (manažment, zamestnanci)
Rozvoj manažérov v oblasti leadershipu / change manažmentu
Podpora líniových manažérov v oblasti recruitmentu
Zabezpečenie rozvoja, vzdelávania a motivácie zamestnancov
Úspešnú implementáciu akčného plánu rozvoja ľudských zdrojov

AKO SPLNÍTE NAŠE OČAKÁVANIA

Pracujete vo firemnom HR systéme a ste zodpovedný za aktuálnosť údajov
Zabezpečíte potrebné HR služby pre manažment spoločnosti
Aktívne podporujte líniových manažérov v procese recruitmentu
Zabezpečíte aktuálnosť HR akčného plánu a realizáciu dohodnutých programov a akcií
Posilňujete značku zamestnávateľa a budujete vzťahy s príslušnými partnermi
Systematicky rozvíjate kompetencie zamestnancov
Navrhujete a organizujete školenia
Organizujete zamestnanecké akcie
Organizujete diskusie o individuálnom rozvoji zamestnancov
Rozvíjate a podporujete morálku, zdravie, bezpečnosť a celkový blahobyt zamestnancov
Pracovné aktivity 60% SR a 40% CZ vyžadujú príležitostné cestovanie do ČR

ČO PONÚKAME

Práca pre jednotku na trhu v zabehnutom a skúsenom tíme
Zázemie silnej medzinárodnej spoločnosti
Služobné auto aj na súkromné účely
Telefón, notebook
Najmodernejší kávomat na dosah ruky
Intenzívne školenie
Pravidelné odborné vzdelávanie
Mzdové podmienky (brutto) min. 2.000€
Finálna výška mzdy je závislá od schopností a skúseností kandidáta

ČO HĽADÁME

Ako profesionál

ABSOLÚTNE NEVYHNUTNÉ
Minimálne 5 rokov skúsenosti v HR operatíve
Vynikajúca znalosť anglického jazyka (pohovor bude prebiehať v AJ)
Bezchybné ovládanie slovenského pravopisu
POTREBNÉ
Skúsenosti s náborom zamestnancov
Znalosti lokálneho pracovného práva a programu benefitov
Skúsenosti s rozvojom kompetencií zamestnancov aj líniových manažérov
Schopnosť vypracovať projekty, smernice a postupy v oblasti HR
Vysokoškolské vzdelanie minimálne 1.stupňa
Veľmi dobrá znalosť práce na PC / MS Office
Služobné cesty SR/ČR podľa potreby

Ako človek

Vynikajúce kooperačné a komunikačné schopnosti
Ochota a nadšenie pre prácu s ľuďmi
Schopnosť rýchlo sa učiť a rozvíjať v danej oblasti
Schopnosť budovať dôveru a spolupracovať so všetkými úrovňami zamestnancov
Schopnosť pretaviť obchodné stratégie do personálnych akcií
Proaktívny agilný prístup, zameraný na rozvoj zamestnancov
Systematická a organizovaná osobnosť

CHARAKTERISTIKA SPOLOČNOSTI

Už viac než 23 rokov sme našim zákazníkom spoľahlivým partnerom pre pracovné odevy, priemyselné utierky a čistiace rohože. Sme schopní nájsť riešenie rovnako pre veľké spoločnosti, ako aj pre malú firmu. Naše servisné centrum je situované v Trnave, ale naši zákazníci sú obslúžení na celom území Slovenska.

Lindström s.r.o. je súčasťou Lindström Group, poprednej európskej spoločnosti pre oblasť prenájmu textílií.

Informácie o spracovaní osobných údajov nájdete na https://lindstromgroup.com/sk/osobne...

KONTAKTNÉ INFORMÁCIE


Kontaktovať budeme len vybraných kandidátov.
ID: 4070765  Dátum zverejnenia: 28.4.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac