Pracovník zákazníckeho servisu

Lindström, s.r.o.

Miesto práce: Trnava
Druh pracovného pomeru: plný úväzok

NÁPLŇ PRÁCE
Ponúkame prácu v prostredí medzinárodnej stabilnej spoločnosti a perspektívu ďaľšieho profesionálneho rastu.
Vaša pracovná náplň bude:
starostlivosť o nových aj existujúcich zákazníkov spoločnosti, aktualizácia databázy zákazníkov, podpora obchodného oddelenia, zabezpečenie evidencie a každodennej komunikácie so zákazníkmi, spracovanie objednávok, fakturácia, riešenie reklamácií, zodpovednosť za spokojnosť a retenciu zákazníkov, vytváranie raportov.
ČO OČAKÁVAME
Skúsenosti v komunikácií so zákazníkom min. 2 roky, osobnosť orientovaná na zákazníka a jeho potreby, precíznosť a spoľahlivosť, vysoký stupeň empatie a odolnosť voči stresu.Veľmi dobré komunikačné zručnosti
AKO SPLNÍTE NAŠE OČAKÁVANIA

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

12.7.2018 (ostáva ešte 19 dní)
ČO PONÚKAME
sociálny program
firemné vzdelávanie
ČO HĽADÁME
Ako profesionál
Skúsenosti v komunikácií so zákazníkom min. 2 roky, výborné komunikačné zručnosti slovom aj písmom, pozornosť na detaily, dobrá znalosť PC- Outlook, Internet, Excel, základná znalosť anglického jazyka, min SŠ vzdelanie
Ako človek
Schopnosť riešiť požiadavky zákazníka, pracovať samostatne aj v kolektíve, zákaznícky orientovaný prístup
CHARAKTERISTIKA SPOLOČNOSTI
Už viac než 19 rokov sme našim zákazníkom spoľahlivým partnerom pre pracovné odevy a pre čistiace rohože. Sme schopní nájsť riešenie rovnako pre veľké spoločnosti, ako aj pre malú firmu. Naše prvé servisné centrum je situované v Trnave, ale naši zákazníci sú obslúžení na celom území Slovenska.

Lindström s.r.o. je súčasťou Lindström Group, poprednej európskej spoločnosti pre oblasť prenájmu textílií.


Informácie o spracovaní osobných údajov nájdete na www.lindstromgroup.com

ID: 3420180   Dátum zverejnenia: 13.6.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   1100