Pracovník zákazníckeho servisu - brigáda

Lindström, s.r.o.

NÁPLŇ PRÁCE

Ponúkame prácu v prostredí medzinárodnej stabilnej spoločnosti a perspektívu ďaľšieho profesionálneho rastu.
Vaša pracovná náplň bude:
aktualizácia databázy zákazníkov, vytváranie zákazníckych účtov, aktualizácia údajov

ČO OČAKÁVAME

Skúsenosti v komunikácií so zákazníkom min. 2 roky, osobnosť orientovaná na zákazníka a jeho potreby, precíznosť a spoľahlivosť, vysoký stupeň empatie a odolnosť voči stresu.Veľmi dobré komunikačné zručnosti

ČO PONÚKAME

sociálny program
firemné vzdelávanie

ČO HĽADÁME

Ako profesionál

Skúsenosti v komunikácií so zákazníkom min. 2 roky, výborné komunikačné zručnosti slovom aj písmom, pozornosť na detaily, dobrá znalosť PC- Outlook, Internet, Excel, základná znalosť anglického jazyka, min SŠ vzdelanie

Ako človek

Schopnosť riešiť požiadavky zákazníka, pracovať samostatne aj v kolektíve, zákaznícky orientovaný prístup

CHARAKTERISTIKA SPOLOČNOSTI

Už viac než 19 rokov sme našim zákazníkom spoľahlivým partnerom pre pracovné odevy a pre čistiace rohože. Sme schopní nájsť riešenie rovnako pre veľké spoločnosti, ako aj pre malú firmu. Naše prvé servisné centrum je situované v Trnave, ale naši zákazníci sú obslúžení na celom území Slovenska.

Lindström s.r.o. je súčasťou Lindström Group, poprednej európskej spoločnosti pre oblasť prenájmu textílií.

Informácie o spracovaní osobných údajov nájdete na https://lindstromgroup.com/sk/osobne...

KONTAKTNÉ INFORMÁCIE


Kontaktovať budeme len vybraných kandidátov.
ID: 3420180   Dátum zverejnenia: 13.6.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   400