Pracovník zákazníckeho servisu - brigáda

Lindström, s.r.o.

Miesto práce
Trnava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
4 EUR/hod.120 €

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ponúkame prácu v prostredí medzinárodnej stabilnej spoločnosti a perspektívu ďaľšieho profesionálneho rastu.
Vaša pracovná náplň bude:
zakladanie dokumetov, aktualizácia údajov v internej databáze

Zamestnanecké výhody, benefity

sociálny program
firemné vzdelávanie

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Počet rokov praxe

2

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Skúsenosti v komunikácií so zákazníkom min. 2 roky, osobnosť orientovaná na zákazníka a jeho potreby, precíznosť a spoľahlivosť, vysoký stupeň empatie a odolnosť voči stresu.Veľmi dobré komunikačné zručnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

S nami sa staneš súčasťou našej globálnej rodiny Lindström, s viac ako 5.000 Lindströmermi pracujúcimi v 24 krajinách. Budeš pracovať vo firme, ktorá sa zameriava na udržateľný rozvoj podnikania.

So 175-ročnými skúsenosťami v textilnom priemysle ponúkame širokú škálu služieb od prenájmu pracovných odevov, rohoží, reštauračných a hotelových textílií až po priemyselné utierky.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3420180  Dátum zverejnenia: 7.10.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 4 EUR/hod.120 €