Pracovník zákazníckeho servisu

Lindström, s.r.o.

Miesto práce
okres Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ponúkame prácu v prostredí medzinárodnej stabilnej spoločnosti a perspektívu ďaľšieho profesionálneho rastu.
Vaša pracovná náplň bude:
starostlivosť o nových aj existujúcich zákazníkov spoločnosti, aktualizácia databázy zákazníkov, podpora obchodného oddelenia, zabezpečenie evidencie a každodennej komunikácie so zákazníkmi, spracovanie objednávok, fakturácia, riešenie reklamácií, zodpovednosť za spokojnosť a retenciu zákazníkov, vytváranie raportov.

Zamestnanecké výhody, benefity

sociálny program
firemné vzdelávanie

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Počet rokov praxe

2

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Skúsenosti v komunikácií so zákazníkom min. 2 roky, osobnosť orientovaná na zákazníka a jeho potreby, precíznosť a spoľahlivosť, vysoký stupeň empatie a odolnosť voči stresu.Veľmi dobré komunikačné zručnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

S nami sa staneš súčasťou našej globálnej rodiny Lindström, s viac ako 5.000 Lindströmermi pracujúcimi v 24 krajinách. Budeš pracovať vo firme, ktorá sa zameriava na udržateľný rozvoj podnikania.

So 175-ročnými skúsenosťami v textilnom priemysle ponúkame širokú škálu služieb od prenájmu pracovných odevov, rohoží, reštauračných a hotelových textílií až po priemyselné utierky.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3187933  Dátum zverejnenia: 14.9.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou