Office assistent
Linde Material Handling Slovenská republika s.r.o.
Miesto práce
Trenčín
Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
čo najskôr
čo najskôr
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 - 1 300 EUR/mesiacodmeny, 13. plat, výška prémií závisí od šikovnosti a skúsenosti kandidáta
1 100 - 1 300 EUR/mesiacodmeny, 13. plat, výška prémií závisí od šikovnosti a skúsenosti kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- korešpondencia konateľa spoločnosti a Head of Sales&Service (vrátane dôverných a tajných) so zákazníkmi, centrálou, výrobnými závodmi, úradmi a inštitúciami a ich archivácia;
- zodpovednosť za každodenné včasné spracovanie došlej pošty a zaistenie odchádzajúcej pošty;
- evidencia a včasné predanie všetkých prevzatých telefonátov k ich vybaveniu príslušným pracovníkom;
- vytváranie prezentácií v Power Point na základe dodaných podkladov;
- monitorovanie stavu a zabezpečovanie nákupu kancelárskych potrieb a nápojov;
- zabezpečenie opráv kancelárskej techniky a úzka spolupráca so správou budov pri zabezpečení a kontrole upratovacích služieb a drobných opráv a údržby v budove;
- príprava pracovných ciest zamestnancov (objednávanie leteniek, ubytovania)
- spolupráca pri organizovaní firemných spoločenských akcií vrátane kontroly ich rozpočtu;
- pomoc pri organizácii školení (program, ubytovanie, strava)
- zabezpečenie aktualizácii firemných dokumentov ako výpis z OR, výpis z registra trestov atď.;
- zabezpečenie notársky overovaných dokumentov;
- zabezpečenie ubytovania a pracovného pobytu pre zahraničné návštevy zo spoločnosti
- organizácia stravovania zamestnancov;
- kontrola fakturácií za služby;
- evidencia poistenia zamestnancov na mesačnej báze – zasielanie reportu do poisťovne (liečebné poistenie nákladov v zahraničí);
- archivácia fyzických a digitálnych dokumentov. Vytváranie a aktualizácia kontaktných zoznamov;
- aktualizácia údajov klientov v internom systéme.
- práca v MS Excel
- zodpovednosť za každodenné včasné spracovanie došlej pošty a zaistenie odchádzajúcej pošty;
- evidencia a včasné predanie všetkých prevzatých telefonátov k ich vybaveniu príslušným pracovníkom;
- vytváranie prezentácií v Power Point na základe dodaných podkladov;
- monitorovanie stavu a zabezpečovanie nákupu kancelárskych potrieb a nápojov;
- zabezpečenie opráv kancelárskej techniky a úzka spolupráca so správou budov pri zabezpečení a kontrole upratovacích služieb a drobných opráv a údržby v budove;
- príprava pracovných ciest zamestnancov (objednávanie leteniek, ubytovania)
- spolupráca pri organizovaní firemných spoločenských akcií vrátane kontroly ich rozpočtu;
- pomoc pri organizácii školení (program, ubytovanie, strava)
- zabezpečenie aktualizácii firemných dokumentov ako výpis z OR, výpis z registra trestov atď.;
- zabezpečenie notársky overovaných dokumentov;
- zabezpečenie ubytovania a pracovného pobytu pre zahraničné návštevy zo spoločnosti
- organizácia stravovania zamestnancov;
- kontrola fakturácií za služby;
- evidencia poistenia zamestnancov na mesačnej báze – zasielanie reportu do poisťovne (liečebné poistenie nákladov v zahraničí);
- archivácia fyzických a digitálnych dokumentov. Vytváranie a aktualizácia kontaktných zoznamov;
- aktualizácia údajov klientov v internom systéme.
- práca v MS Excel
Zamestnanecké výhody, benefity
- stabilné zamestnanie v zahraničnej spoločnosti
- 5 dní dovolenky naviac
- trinásty plat
- priestor pre odborný a profesijný rast
- jazykové vzdelávanie
- MultiSport karta
- benefity podľa vlastného výberu v systéme Cafeteria
- príspevok na 3.pilier DDS
- 5 dní dovolenky naviac
- trinásty plat
- priestor pre odborný a profesijný rast
- jazykové vzdelávanie
- MultiSport karta
- benefity podľa vlastného výberu v systéme Cafeteria
- príspevok na 3.pilier DDS
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Prax v podobnej pozícií v nadnárodnej spoločnosti minimálne 5 rokov
- Spoľahlivosť a diskrétnosť
- Znalosť programov MS Office na pokročilej úrovni
- Anglický jazyk na úrovni B1-B2
- Vodičský preukaz skupiny B
- Veľmi dobré komunikačné a organizačné zručnosti
- Spoľahlivosť a diskrétnosť
- Znalosť programov MS Office na pokročilej úrovni
- Anglický jazyk na úrovni B1-B2
- Vodičský preukaz skupiny B
- Veľmi dobré komunikačné a organizačné zručnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Linde Material Handling Slovenská republika s.r.o. je medzinárodná spoločnosť, ktorá ponúka komplexnú ponuku produktov a služieb, zahŕňajúcu nízkozdvižné a vysokozdvižné vozíky, náhradné diely, regálové systémy na mieru, poskytuje autorizovaný servis vozíkov, komplexné služby a poradenstvo v oblasti manipulačnej techniky, navrhuje optimalizáciu flotily a logistické riešenia.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
Kontakt
ID: 4802736
Dátum zverejnenia: 8.4.2024
2024-04-08
lokalita: Trenčín Pozícia: Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: Linde Material Handling Slovenská republika s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac