Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office Manager, Koordinátor/ka
LIKO - S, spol. s r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
700 - 1 800 EUR/mesiac700€ + variabilná zložka, ceľkovo dle dosažených výsledků až 1800 € - zainteresovanost na zisku firmy
700 - 1 800 EUR/mesiac700€ + variabilná zložka, ceľkovo dle dosažených výsledků až 1800 € - zainteresovanost na zisku firmy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ponúkneme Vám prácu, ktorá Vás bude baviť. Prečo?
• Sme moderná a dynamická firma, ktorá sa chce neustále zlepšovať a vyvíjať.
• Všetci pracujeme efektívne, práca je pre nás vášňou.
• Hľadáme do našich radov ľudí, ktorí sa neboja zodpovednosti a berú veci za svoje.
• Potrebujeme niekoho, kto nám pomôže s chodom kancelárie a administratívne
podporí kolegov v tíme.
Čo vás čaká?
• Príprava a kontola plnenia harnogramov zákaziek
• Plánovanie kapacít a komunikácia s projekt manažermi
• Príprava a schvalovanie podklaodv pre fakturáciu
• Kontroling realizácii po stránke administratívnej
• Kontrola Cash floow
• Zodpovednosť za celý chod realizačného tímu
• Príprava školení pre realizačné tími a starostlivosť o nich
• Kontrola zmlúv a komunikácia so zákazníkmi
• Možete sa tešiť na roznorodú a živú prácu
• Sme moderná a dynamická firma, ktorá sa chce neustále zlepšovať a vyvíjať.
• Všetci pracujeme efektívne, práca je pre nás vášňou.
• Hľadáme do našich radov ľudí, ktorí sa neboja zodpovednosti a berú veci za svoje.
• Potrebujeme niekoho, kto nám pomôže s chodom kancelárie a administratívne
podporí kolegov v tíme.
Čo vás čaká?
• Príprava a kontola plnenia harnogramov zákaziek
• Plánovanie kapacít a komunikácia s projekt manažermi
• Príprava a schvalovanie podklaodv pre fakturáciu
• Kontroling realizácii po stránke administratívnej
• Kontrola Cash floow
• Zodpovednosť za celý chod realizačného tímu
• Príprava školení pre realizačné tími a starostlivosť o nich
• Kontrola zmlúv a komunikácia so zákazníkmi
• Možete sa tešiť na roznorodú a živú prácu
Zamestnanecké výhody, benefity
A za to Vám ponúkneme:
• Intenzívne a kvalitné zaškolenie
• Zaujímavú prácu v rodinnej výrobnej firme
• Prácu v priateľskom kolektíve s elánom dosahovať skvelé výsledky
• Samostatnú a zodpovednú prácu
• Pracovnú zmluvu na dobu neurčitú
• Veľkú škálu firemných benefitov (firemný telefón, notebook, moderné firemné oblečenie, a i.)
• Intenzívne a kvalitné zaškolenie
• Zaujímavú prácu v rodinnej výrobnej firme
• Prácu v priateľskom kolektíve s elánom dosahovať skvelé výsledky
• Samostatnú a zodpovednú prácu
• Pracovnú zmluvu na dobu neurčitú
• Veľkú škálu firemných benefitov (firemný telefón, notebook, moderné firemné oblečenie, a i.)
Informácie o výberovom konaní
Žiadosť so stručným životopisom posielajte na adresu: [email protected]
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
výhodou je SPŠ stavebná
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) alebo Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme milú, pracovitú, ochotnú office manažérku, ktorá má chuť pracovať a chuť sa učiť.
Čo je dôležité pre nás?
• Váš pozitívny prístup k práci.
• Pojmy ako samostatnosť, zodpovednosť pre Vás nie sú cudzie slová
• Máte skúsenosti v administratíve minimálne 2 roky
• Poznáte základy účtovníctva
• Viete pracovať s Microsoft Word a EXCEL
• Anglický jazyk výhodou
• Starostlivý prístup ku zvereným úlohám a dotiahnutie týchto úloh do konca
Čo je dôležité pre nás?
• Váš pozitívny prístup k práci.
• Pojmy ako samostatnosť, zodpovednosť pre Vás nie sú cudzie slová
• Máte skúsenosti v administratíve minimálne 2 roky
• Poznáte základy účtovníctva
• Viete pracovať s Microsoft Word a EXCEL
• Anglický jazyk výhodou
• Starostlivý prístup ku zvereným úlohám a dotiahnutie týchto úloh do konca
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
LIKO - S je medzinárodne úspešná rodinná firma zo Slavkova U Brna, pôsobiaca na trhu už od roku 1992. Vyrábame a montujeme prestaviteľné a posuvné priečky, vstavky do hál, administratívne, logistické a výrobné objekty pre podnikanie. Venujeme sa zelenému stavaniu, taktiež aj zákazkovej kovovýrobe pre významných európskych dodávateľov technologických celkov. LIKO-S exportuje zhruba tretinu svojej produkcie do európskych štátov. Cez svoju obchodnú sieť dodáva firma svoje výrobky taktiež na trhy ako sú India, Stredný východ, Južná Amerika a najnovšie aj USA. Majitelia firmy väčšinu zisku každoročne venujú do významných investícií v rámci technológií, výskumu a vzdelávania zamestnancov. V minulých rokoch priniesla firma LIKO-S celý rad inovácií, ktoré vždy menili celé odvetvia. Máme veľa úžitkových vzorov na naše produkty. Usilujeme sa o to, aby náš štýl, naša filozofia, náš prístup k práci i životu bol jasne rozpoznateľný. Zamestnanec i zákazník je pre nás partnerom, ktorý si zasluhuje byť v centre pozornosti. Veríme, že najlepšie je byť najlepší!
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
ID: 3341262
Dátum zverejnenia: 23.1.2020
2020-01-23
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: LIKO - S, spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 700 EUR/mesiac