Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodný reprezentant pre zákazkové značenie a spotrebný materiál
LIFTEC SK, s.r.o.
Miesto práce
Žilinský kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Žilinský kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď, príp. dohodou
Ihneď, príp. dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 300 EUR/mesiacplus provízie do 100% základnej mzdy
Od 1 300 EUR/mesiacplus provízie do 100% základnej mzdy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme do obchodného tímu nového kolegu - obchodného nadšenca, ktorý s nami rozbehne nové kanály predaja našich služieb a výrobkov.
Jeho pracovná náplň zahŕňa:
• získavanie nových zákazníkov v oblasti zákazkového značenia (značenie laserom, mikroúderom...) a spotrebného materiálu pre priemyselné značiace zariadenia (etikety, pásky...)
• akvizíciu medzi zákazníkmi, ktorí majú naše zariadenie,
• starostlivosť o existujúcich zákazníkov,
• spracovanie cenových ponúk,
• aktívnu komunikáciu - ku klientovi, k customer servisu, ktorý objednávky spracúva, v prípade neuhradených pohľadávok a pod.,
• udržiavanie si prehľadu o technológiách, možnostiach spoluprác, trhu, konkurencii,
• udržiavanie databázy klientov a činnosti (CRM), reporting.
Najvhodnejším bydliskom kandidáta je Považie (Trenčín ako centrála; bydlisko Považská Bystrica až Piešťany, príp. Prievidza).
Jeho pracovná náplň zahŕňa:
• získavanie nových zákazníkov v oblasti zákazkového značenia (značenie laserom, mikroúderom...) a spotrebného materiálu pre priemyselné značiace zariadenia (etikety, pásky...)
• akvizíciu medzi zákazníkmi, ktorí majú naše zariadenie,
• starostlivosť o existujúcich zákazníkov,
• spracovanie cenových ponúk,
• aktívnu komunikáciu - ku klientovi, k customer servisu, ktorý objednávky spracúva, v prípade neuhradených pohľadávok a pod.,
• udržiavanie si prehľadu o technológiách, možnostiach spoluprác, trhu, konkurencii,
• udržiavanie databázy klientov a činnosti (CRM), reporting.
Najvhodnejším bydliskom kandidáta je Považie (Trenčín ako centrála; bydlisko Považská Bystrica až Piešťany, príp. Prievidza).
Zamestnanecké výhody, benefity
- vozidlo aj na súkromné účely
- práca v zaujímavom rastúcom odbore vo flexibilnej zdravo nastavenej firme
- nové moderné pracovné prostredie
- práca v zaujímavom rastúcom odbore vo flexibilnej zdravo nastavenej firme
- nové moderné pracovné prostredie
Informácie o výberovom konaní
Budeme sa tešiť na Vaše reakcie. Svoj životopis so súhlasom so spracovaním osobných údajov podľa Zákona č. 18/2018 Z.z. môžete posielať e-mailom na [email protected] alebo ako reakciu na túto pracovnú ponuku. Ďakujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
technické zameranie (strojárstvo, elektrotechnika, mechatronika, automatizácia)
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
Predaj nepotravinového tovaru alebo služieb
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• prax v nepotravinového tovaru alebo služieb, napr. náradie, nástroje, služby potlače, elektrotechnika...
• technické vzdelanie, resp. technické myslenie - je potrebné pre predstavivosť, zhodnotenie možností riešenia, posúdenie špecifikácie
• overené obchodnícke komunikačné schopnosti - nebáť sa zavolať klientovi, komunikovať s ním o možnostiach...
• obchodnícky "drive", vytrvalosť a systematickosť v overovaní obchodných príležitostí
• MS Office
• skúsenosti s prácou v CRM databáze výhodou
• aktívny šofér, VP sk. B
• angličtina je potrebná pri jednoduchom (emailovom) overovaní ponúk od nášho dodávateľa
• technické vzdelanie, resp. technické myslenie - je potrebné pre predstavivosť, zhodnotenie možností riešenia, posúdenie špecifikácie
• overené obchodnícke komunikačné schopnosti - nebáť sa zavolať klientovi, komunikovať s ním o možnostiach...
• obchodnícky "drive", vytrvalosť a systematickosť v overovaní obchodných príležitostí
• MS Office
• skúsenosti s prácou v CRM databáze výhodou
• aktívny šofér, VP sk. B
• angličtina je potrebná pri jednoduchom (emailovom) overovaní ponúk od nášho dodávateľa
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
LIFTEC SK je na trhu od roku 1990 a patríme k špičke v oblasti priemyselného značenia. Dynamicky rozvíjame aj oblasť automatizácie.
Našou víziou je prinášať výrobným podnikom riešenia, ktoré reálne zvyšujú efektivitu, znižujú náklady a tvoria zisk. Náš tím kolegov sa skladá z ochotných profesionálov, pretože ROZDIEL JE V PRÍSTUPE.
www.liftec.sk
Našou víziou je prinášať výrobným podnikom riešenia, ktoré reálne zvyšujú efektivitu, znižujú náklady a tvoria zisk. Náš tím kolegov sa skladá z ochotných profesionálov, pretože ROZDIEL JE V PRÍSTUPE.
www.liftec.sk
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 4069911
Dátum zverejnenia: 25.11.2022
2022-11-25
lokalita: Žilinský kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie) Pozícia: Obchodný manažér, Obchodný zástupca, Odborný predajca Spoločnosť: LIFTEC SK, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac