Technicko-obchodný referent
Lifework s. r. o.
Miesto práce
Gagarinova, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Gagarinova, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 900 EUR/mesiacVýška finančného ohodnotenia závisí od skúseností kandidáta. K základnej mzde patria kvartálne bonusy a ročný bonus na základe plnenia individuálnych a firemných cieľov + 13. plat. V prípade kandidáta bez skúseností bude finančné ohodnotenie od 1500€.
1 900 EUR/mesiacVýška finančného ohodnotenia závisí od skúseností kandidáta. K základnej mzde patria kvartálne bonusy a ročný bonus na základe plnenia individuálnych a firemných cieľov + 13. plat. V prípade kandidáta bez skúseností bude finančné ohodnotenie od 1500€.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Podieľa sa na tvorbe a plnení obchodnej stratégie
- Spolupracuje s obchodnými zástupcami na pridelených obchodných prípadoch, poskytuje technickú podporu k otvoreným obchodným prípadom, pripravuje technické podklady k obchodným rokovaniam so zákazníkmi
- Aktívne komunikuje so zákazníkmi ohľadom ich požiadaviek v rámci prideleného obchodného prípadu
- Navrhuje a pripravuje pre zákazníka na základe jeho požiadaviek konkrétne technické riešenie, vypracováva cenové ponuky
- Zadáva objednávky zákazníka do informačného systému, overuje podklady a dáta zákazníka k spracovaniu ponuky
- Komunikuje s technickým oddelením v Nemecku ohľadom dodávky komponentov/technických riešení pre zákazníka
- Kontroluje došlé dodacie listy z Nemecka pre správne plnenie objednávky zákazníka na Slovensku
- Overuje dodacie a platobné podmienky, sleduje platobnú morálku zákazníkov
- Spracováva a odovzdáva podklady k fakturácii
- Spolupracuje s obchodnými zástupcami na pridelených obchodných prípadoch, poskytuje technickú podporu k otvoreným obchodným prípadom, pripravuje technické podklady k obchodným rokovaniam so zákazníkmi
- Aktívne komunikuje so zákazníkmi ohľadom ich požiadaviek v rámci prideleného obchodného prípadu
- Navrhuje a pripravuje pre zákazníka na základe jeho požiadaviek konkrétne technické riešenie, vypracováva cenové ponuky
- Zadáva objednávky zákazníka do informačného systému, overuje podklady a dáta zákazníka k spracovaniu ponuky
- Komunikuje s technickým oddelením v Nemecku ohľadom dodávky komponentov/technických riešení pre zákazníka
- Kontroluje došlé dodacie listy z Nemecka pre správne plnenie objednávky zákazníka na Slovensku
- Overuje dodacie a platobné podmienky, sleduje platobnú morálku zákazníkov
- Spracováva a odovzdáva podklady k fakturácii
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v nadnárodnej spoločnosti s dlhoročným zastúpením na Slovenskom trhu. Spoločnosť je jednotkou na Slovenskom trhu v oblasti predaja priemyselných čerpadiel a armatúr. Pobočka na Slovensku má do 20 zamestnancov a príjemný kolektív. Zamestnanecké výhody a benefity budú predstavené na osobnom interview.
Informácie o výberovom konaní
Ak vás ponuka zaujala a spĺňate požiadavky, pošlite nám prosím svoj životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku. Vhodní uchádzači budú kontaktovaní telefonicky do 2 týždňov od zaslania životopisu a následne pozvaní na osobný pohovor. Súčasťou telefonického rozhovoru bude overenie úrovne jazykových zručností.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
30.7.2022 (ostáva ešte 27 dní)
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Strojársky priemysel
Medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti výroby a predaja čerpadiel a armatúr pre priemyselných zákazníkov najmä vodárenský , chemický a petrochemický priemysel, elektrárne, výrobné závody iné.
Medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti výroby a predaja čerpadiel a armatúr pre priemyselných zákazníkov najmä vodárenský , chemický a petrochemický priemysel, elektrárne, výrobné závody iné.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
technické vzdelanie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
technický referent
Počet rokov praxe
2
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Vhodný kandidát má:
- dobré komunikačné zručnosti, schopnosť vecne argumentovať
- príjemné vystupovanie, dokáže vychádzať s rôznymi typmi ľudí
- zodpovedný prístup k práci a včasnému plneniu zverených úloh
- schopnosť samostatne (po odbornom zaškolení) viesť obchodné prípady
- proaktívny prístup k práci, rád sa zapája do riešení a má snahu nájsť pre zákazníka to najvhodnejšie riešenie
- dobré komunikačné zručnosti, schopnosť vecne argumentovať
- príjemné vystupovanie, dokáže vychádzať s rôznymi typmi ľudí
- zodpovedný prístup k práci a včasnému plneniu zverených úloh
- schopnosť samostatne (po odbornom zaškolení) viesť obchodné prípady
- proaktívny prístup k práci, rád sa zapája do riešení a má snahu nájsť pre zákazníka to najvhodnejšie riešenie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Špecializujeme sa na Outplacement a kariérne poradenstvo.
Kontakt
ID: 4340535
Dátum zverejnenia: 1.7.2022
2022-07-01
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Nákupca, Obchodný referent, Obchodný zástupca, Referent odbytu Spoločnosť: Lifework s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 900 EUR/mesiac