Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pridaj sa k stabilnému
zamestnávateľovi
Miesto práce
Ružinovská 1, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Nástupná mzda
1 550 EUR/mesiac
Pracovný pomer
plný úväzok
Nástupná mesačná mzda pri úväzku 40 hod./týž.: 1.550 €
Pracovný pomer na dobu určitú - 1 rok.
Pracovný pomer na dobu určitú - 1 rok.
Tvoja pracovná náplň:
- Budeš samostatne kontrolovať a porovnávať zmluvné dáta s údajmi v interných systémoch a distribuovať podklady a informácie podľa príslušnosti na jednotlivé oddelenia.
- Na starosti budeš mať komunikáciu s dodávateľmi a ostatnými oddeleniami v rámci centrály a logistických centier ako aj s inými Lidl krajinami a s materskou spoločnosťou.
- Budeš zbierať a zaznamenávať cenové ponuky, informovať o zmenách v sortimente príslušné oddelenia a sklady, či vybavovať úradné požiadavky v oblasti administratívy ovocia/zeleniny + kvetov/rastlín.
- Okrem toho budeš mať za úlohu generovať dáta zo systému, tvoriť cenovky, zabezpečovať administratívnu a organizačnú podporu svojho nadriadeného.
- Pozrieš sa aj na prípravu podkladov a prezentácií, zabezpečíš prevádzku jeho kancelárie a zarchivuješ dokumenty.
Tvoj profil:
- Máš ukončené aspoň stredoškolské vzdelanie s maturitou alebo si čerstvý absolvent? Ak si odpovedal na jednu z možností áno, tak táto pozícia je vhodná aj pre teba.
- Dorozumieš sa po nemecky alebo anglicky minimálne na úrovni pokročilý? Ak nemecký jazyk neovládaš, si ochotný sa ho intenzívne učiť.
- Ovládaš prácu s počítačom a programy MS Word, Excel a Power Point na užívateľskej úrovni.
- Samostatnosť a precíznosť sú tvoje silné stránky.
- Si flexibilný, dokážeš niesť zodpovednosť a myslieť analyticky.
Naše benefity:
Lidl je stabilný zamestnávateľ
Zaujala ťa táto pozícia? Prihlás sa na pozíciu už teraz. Máš dodatočné otázky? Zavolaj na našu kandidátsku linku 02/58279505 každý pracovný deň od 8.00 do 17.00.
- výplata v pravidelných termínoch do 15. dňa v mesiaci,
- pracovný pomer na dobu určitú - 1 rok s možnosťou predĺženia na dobu neurčitú,,
- náhrada nadčasov.
- každoročný príspevok do 3. piliera vo výške až 200 EUR,
- odmena za odporučenie nového zamestnanca až do výšky 600 eur,
- príspevok na stravovanie a zabezpečený pitný režim na pracovisku.
- dovolenka navyše pre všetkých,
- ocenenie pracovných jubileí,
- balíček pre budúcich rodičov, školský balíček, deň plateného voľna v deň nástupu, prváčikov do školy.
- práca na home-office po dohode s tvojím nadriadeným,
- benefity podľa výberu v hodnote až 250€ ročne (poukážky na nákup v Lidli, do lekárne, kníhkupectva, karta Multisport a mnohé iné),
- zdravotné prehliadky, dentálny balíček či psychológ a psychoterapeut vo fonde lekárov,
- darček k narodeninám či Vianociam a zľavy u obchodných partnerov,
- parkovanie zadarmo v centrále,
- dostatočné zapracovanie a (ne)formálne vzdelávanie počas celého roka,
- individuálne nastavený rozvojový plán,
- bezplatné jazykové vzdelávanie.
- letná a zimná Lidl party,
- športové podujatia pre zamestnancov,
- tímové spoločensky zodpovedné aktivity,
- zamestnanecká aplikácia s čerstvými informáciami a pravidelnými súťažami.
Zaujala ťa táto pozícia? Prihlás sa na pozíciu už teraz. Máš dodatočné otázky? Zavolaj na našu kandidátsku linku 02/58279505 každý pracovný deň od 8.00 do 17.00.
Benefitov máme toľko, že sa sem nezmestia. Dočítaj sa o nich viac na www.lidl.sk – sekcia kariéra
Zaujala ťa táto pozícia? Prihlás sa už teraz. Máš dodatočné otázky? Zavolaj na našu kandidátsku linku 0800 005 095 od pondelka do soboty v čase 08.00 - 18.00.
ID: 4793311
Dátum zverejnenia: 9.4.2024
2024-04-09
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager Spoločnosť: Lidl Slovenská republika, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 550 EUR/mesiac