Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pridaj sa k stabilnému
zamestnávateľovi




Miesto práce
Sereď
Nástupná mzda
6 EUR/hod.
Pracovný pomer
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), internship, stáž
Nástupná hodinová mzda pri úväzku 20 hod./týž.: 6,00 € / hod.
Tvoja pracovná náplň:
- Tvojou hlavnou úlohou bude pomáhať kolegom a kolegyniam na sekretariáte obchodného riaditeľa v Logistickom centre Sereď.
- Budeš pomáhať pri príprave a organizácii rôznych porád a iných podujatí, organizovania služobných ciest, či vypracovania záznamov z porád.
- Pomôžeš pri preberaní a spracovaní pošty, alebo pri rôznych personálnych administratívnych úlohách.
- Denne budeš asistovať pri vybavovaní operatívy v zmysle spracovania pošty a e-mailovej komunikácie, či koordinovať telefonáty.
- Budeš samostatne pripravovať a spracovávať rôzne podklady, databázy a prezentácie podľa potreby.
- Budeš úzko komunikovať s personálnym oddelením v logistickom centre Sereď.
Tvoj profil:
- Si študent/ka minimálne 2. ročníka dennej formy štúdia na vysokej škole.
- Máš menej ako 26 rokov.
- Premýšľaš a konáš tímovo – máš skúsenosti s prácou v tíme, keďže pre túto pozíciu je nevyhnutná kooperácia a tímová spolupráca
- Vieš pracovať s MS Office balíčkom a neprekvapia ťa ani kontingenčné tabuľky, grafy, či základné vzorce v Exceli.
- Komunikatívnosť je tvoja silná stránka
- Dokážeš odpracovať 20 hodín týždenne.
- Máš chuť učiť sa nové veci a pracovať v dynamickom prostredí.
Čo ponúkame:
- Pracovný čas, ktorý si vieš zladiť so svojím rozvrhom.
- Dlhodobú prácu až do ukončenia 2. stupňa vysokoškolského štúdia, pri ktorej si dobre zarobíš.
- Bezplatné jazykové vzdelávanie v nemeckom alebo anglickom jazyku.
- Psychologickú, právnu či finančnú pomoc ti poskytne náš bezplatný asistenčný portál.
- Okrem toho ťa čaká aj darček k narodeninám, zdravé raňajky či iné zľavy u našich partnerov.
- Ak si navzájom sadneme, máš možnosť zamestnať sa v Lidl po skončení štúdia na plný úväzok.
V prípade otázok zavolaj na našu kandidátsku linku 02/58279505, ktorá je pre teba k dispozícii od pondelka do piatka v čase od 8:00 – 17:00
ID: 4504323
Dátum zverejnenia: 19.1.2023
2023-01-19
lokalita: Sereď Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent Spoločnosť: Lidl Slovenská republika, v.o.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 6 EUR/hod.