Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pridaj sa k stabilnému
zamestnávateľovi
Miesto práce
Ružinovská, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Nástupná mzda
1 600 EUR/mesiac
Pracovný pomer
plný úväzok
Nástupná mesačná mzda pri úväzku 40 hod./týž.: od 1.600 € (v závislosti od skúseností)
Tvoja pracovná náplň:
- Zorganizuješ a pripravíš porady a iné podujatia vrátane rezervácie hotelov a miestností, organizovania služobných ciest či vypracovania záznamov z porád.
- Budeš spravovať a organizovať kalendár vedenia spoločnosti.
- Staneš sa kontaktnou osobou a zabezpečíš pravidelný tok informácií smerom k zamestnancom spoločnosti vo vybraných oblastiach.
- Denne budeš vybavovať operatívu v zmysle spracovania pošty a e-mailovej komunikácie či koordinovať telefonáty.
- Budeš samostatne pripravovať a spracovávať rôzne podklady, databázy a prezentácie podľa potreby.
Tvoj profil:
- Máš ukončené stredoškolské vzdelanie s maturitou a skúsenosti s prácou na obdobnej pozícii.
- Aktívne ovládaš nemecký jazyk.
- Máš vysoké pracovné nasadenie a organizačné a koordinačné schopnosti sú tvojou silnou stránkou.
- Dokážeš pracovať samostatne a precízne.
- Rád komunikuješ a máš príjemné vystupovanie.
- MS Office ovládaš na vyššej užívateľskej úrovni.
Naše benefity:
- Stabilná práca, v ktorej dostaneš pracovný pomer na dobu neurčitú,
- zaujímavá mzda, pri ktorej medzi mužmi a ženami nerobíme rozdiely,
- zaškolenie krok po kroku, čím sa však tvoje vzdelávanie nekončí – rozvoju a kariérnemu rastu zdar,
- flexibilný pracovný čas, ktorý si zladíš so svojimi kolegami a tiež priestor pracovať na home office,
- bezplatné jazykové vzdelávanie v nemeckom alebo v anglickom jazyku,
- benefity si „nakúpiš“ v našom portáli v celkovej hodnote do 250€ ročne. Je na tebe, či sa rozhodneš podporiť svoje zdravie napr. formou Multisport karty, dostaneš balíček pre deti, získaš lístky do kina alebo poukážky na výhodný nákup do kníhkupectva či lekárne,
- okrem toho ťa čaká aj vitamínový balíček, darček k narodeninám a Vianociam, letná grilovačka, zdravé raňajky či iné zľavy u našich partnerov,
- poskytneme ti penzijné pripoistenie po 1 odpracovanom roku vo výške 200€/rok,
- pri pracovnom výročí sa môžeš tešiť na finančný príspevok ako odmenu za dlhoročnú prácu,
- máš vo svojom okolí niekoho, komu by si prácu v Lidli odporučil? Výborne, čaká ťa za to odmena až do výšky 600€,
- nevieš si rady pri psychologických, právnych či finančných problémoch? Využiť môžeš bezplatný asistenčný portál.
V prípade otázok zavolaj na našu kandidátsku linku 02/58279505, ktorá je pre teba k dispozícii od pondelka do piatka v čase od 8:00 – 17:00.
Benefitov máme toľko, že sa sem nezmestia. Dočítaj sa o nich viac na www.lidl.sk – sekcia kariéra
Zaujala ťa táto pozícia? Prihlás sa už teraz. Máš dodatočné otázky? Zavolaj na našu kandidátsku linku 0800 005 095 od pondelka do soboty v čase 08.00 - 18.00.
ID: 4419531
Dátum zverejnenia: 7.9.2022
2022-09-07
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: Lidl Slovenská republika, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac