Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pridaj sa k stabilnému
zamestnávateľovi
Miesto práce
Ružinovská 1e, 821 02 Bratislava
Nástupná mzda
1 339 EUR/mesiac
Pracovný pomer
plný úväzok
Nástupná mzda: 1.339 €
Garantovaný zmluvný nárast mzdy prvé tri roky.
Garantovaný zmluvný nárast mzdy prvé tri roky.
Tvoja pracovná náplň:
- Tvoja hlavná pracovná úloha bude spravovanie a zadávanie kmeňových údajov o výrobkoch a dodávateľoch, vyžiadavanie a sumarizácia podkladov a aktualizácia interných databáz a systémov.
- Budeš samostatne kontrolovať a porovnávať zmluvné dáta s údajmi v interných systémoch.
- Budeš pracovať s internými systémami a distribuovať podklady a informácie podľa príslušnosti na jednotlivé oddelenia.
- Budeš komunikovať s dodávateľmi a ostatnými oddeleniami v rámci centrály a logistických centier ako aj s inými Lidl krajinami a s materskou spoločnosťou.
- Budeš generovať dáta zo systému, tvoriť nákladové reporty, zabezpečovať administratívnu a organizačnú podporu svojho nadriadeného, pripravovať podklady a prezentácie, zabezpečovať prevádzku jeho kancelárie a archivovať dokumenty.
Tvoj profil:
- Máš ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou a zároveň je táto pracovná pozícia vhodná pre absolventa.
- Ovládaš nemecký jazyk na pokročilej úrovni - minimálne B2.
- Dokážeš pracovať s počítačom a programami MS Word, Excel, Power Point na užívateľskej úrovni.
- Máš vysoké pracovné nasadenie, organizačné a komunikačné schopnosti.
- Samostatnosť, precíznosť a lojalita sú tvoje silné stránky.
- Si flexibilná/flexibilný, dokážeš niesť zodpovednosť a myslieť analyticky.
Naše benefity:
- Istotu slušnej práce a k nej patriacu slušnú mzdu,
- Prvé tri roky garantovaný nárast mzdy v pracovnej zmluve,
- Rovnakú mzdu pre mužov a ženy a zaplatenú každú odpracovanú minútu,
- Pracovný pomer na dobu neurčitú,
- Plný úväzok 40 hod./týždenne,
- Postupné zaškolenie, ktoré zabezpečí, že svoju prácu zvládneš na jednotku,
- Dlhodobé vzdelávanie a možnosť kariérneho rastu,
- Rozmanitú prácu v príjemnom a dynamickom kolektíve,
- Široký systém benefitov, z ktorého si ty vyberieš tie, ktoré budú pre teba tou správnou voľbou.
Nevyhnutnou súčasťou tvojej žiadosti o zamestnanie je pripojenie životopisu.
Benefitov máme toľko, že sa sem nezmestia. Dočítaj sa o nich viac na www.lidl.sk – sekcia kariéra
Zaujala ťa táto pozícia? Prihlás sa už teraz. Máš dodatočné otázky? Zavolaj na našu kandidátsku linku 0800 005 095 od pondelka do soboty v čase 08.00 - 18.00.
ID: 3944529
Dátum zverejnenia: 24.9.2020
2020-09-24
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager Spoločnosť: Lidl Slovenská republika, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 339 EUR/mesiac