Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pridaj sa k stabilnému
zamestnávateľovi
Miesto práce
Nemšová
Nástupná mzda
1 082 EUR/mesiac
Pracovný pomer
plný úväzok
Nástupná mzda: 1.082 €
Garantovaný zmluvný nárast mzdy prvé tri roky.
Garantovaný zmluvný nárast mzdy prvé tri roky.
Tvoja pracovná náplň:
- Staneš sa administratívnou a organizačnou podporou vedenia logistického centra.
- Zároveň budeš kontaktnou osobou pre všetky oddelenia logistického centra, staneš sa tzv. rozhraním medzi predajňami, logistickým centrom a centrálou spoločnosti.
- Budeš kontaktnou osobou a zabezpečíš pravidelný tok informácií smerom k zamestnancom spoločnosti vo vybraných oblastiach.
- Pravidelne spravuješ a organizuješ kalendár vedenia logistického centra.
- Denne budeš vybavovať operatívu v zmysle spracovania pošty a e-mailovej komunikácie, koordinovať telefonáty, zabezpečíš správu adries predajní a aktualizáciu zverejnenia informácií na interných komunikačných kanáloch.
- Budeš vytvárať objednávky a schvaľovať faktúry.
- Zorganizuješ a pripravíš porady a iné podujatia – rezervácia hotelov a miestností, organizovanie služobných ciest, vypracovanie záznamov z porád a pod.
- Zabezpečíš kancelárske potreby, vrátane samostatného objednávania.
- Budeš samostatne pripravovať a spracovávať rôzne podklady, databázy a prezentácie podľa potreby a pokynov vedenia logistického centra.
Tvoj profil:
- Máš ukončené stredoškolské vzdelanie s maturitou.
- Pracovné skúsenosti na obdobnej pozícii 1 – 2 roky sú tvojou výhodou.
- MS Office ovládaš na vyššej užívateľskej úrovni.
- Nemecký alebo anglický jazyk ovládaš na komunikatívnej úrovni.
- Máš vysoké pracovné nasadenie.
- Dokážeš pracovať samostatne a precízne.
- Organizačné a koordinačné schopnosti sú tvojou silnou stránkou.
- Rád/a komunikuješ a máš príjemné vystupovanie.
- Si odolný/á voči stresu.
Naše benefity:
- Istotu slušnej práce a k nej patriacu slušnú mzdu,
- Prvé tri roky garantovaný nárast mzdy v pracovnej zmluve,
- Rovnakú mzdu pre mužov a ženy a zaplatenú každú odpracovanú minútu,
- Pracovný pomer na dobu určitú - zástup počas materskej/rodičovskej dovolenky,
- Plný úväzok 40 hod./týždenne,
- Postupné zaškolenie, ktoré zabezpečí, že svoju prácu zvládneš na jednotku,
- Dlhodobé vzdelávanie a možnosť kariérneho rastu,
- Rozmanitú prácu v príjemnom a dynamickom kolektíve,
- Široký systém benefitov, z ktorého si ty vyberieš tie, ktoré budú pre teba tou správnou voľbou.
Nevyhnutnou súčasťou Vašej žiadosti o zamestnanie je pripojenie životopisu.
Benefitov máme toľko, že sa sem nezmestia. Dočítaj sa o nich viac na www.lidl.sk – sekcia kariéra
Zaujala ťa táto pozícia? Prihlás sa už teraz. Máš dodatočné otázky? Zavolaj na našu kandidátsku linku 0800 005 095 od pondelka do soboty v čase 08.00 - 18.00.
ID: 2190473
Dátum zverejnenia: 21.10.2020
2020-10-21
lokalita: Nemšová Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Sekretárka Spoločnosť: Lidl Slovenská republika, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 082 EUR/mesiac