Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office manager/Assistant
LEXXUS, a.s.
Miesto práce
Bratislava II, Bratislava
Bratislava II, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiac
1 100 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- vedenie recepcie, starostlivosť o zasadacie miestnosti a prostredie kancelárie
- telefonická komunikácia a prvý kontakt s klientmi a obchodnými partnermi spoločnosti
- organizačné zabezpečovanie obchodných stretnutí
- poskytovanie informácií o službách spoločnosti
- spracovanie inzercie nehnuteľností
- aktívna práca s databázou klientov a nehnuteľností (vedenie a aktualizácia dtb)
- riešenie operatívnych úloh a administratívna podpora
- komunikácia s dodávateľmi, vystavovanie objednávok
- spracovanie výkazov a hlásení
- príprava štatistík a prehľadov potrebných pre predajné tímy
- používanie aplikácií pre potreby vytvárania nových ponúk k nehnuteľnostiam
- evidencia majetku spoločnosti
- pomoc pri organizácii eventov
- ďalšie súvisiace úkony a agenda podľa pokynov zamestnávateľa
- pracovná doba na uvedenej pozícii je od 8:30 - 17:00 každý pracovný deň
- telefonická komunikácia a prvý kontakt s klientmi a obchodnými partnermi spoločnosti
- organizačné zabezpečovanie obchodných stretnutí
- poskytovanie informácií o službách spoločnosti
- spracovanie inzercie nehnuteľností
- aktívna práca s databázou klientov a nehnuteľností (vedenie a aktualizácia dtb)
- riešenie operatívnych úloh a administratívna podpora
- komunikácia s dodávateľmi, vystavovanie objednávok
- spracovanie výkazov a hlásení
- príprava štatistík a prehľadov potrebných pre predajné tímy
- používanie aplikácií pre potreby vytvárania nových ponúk k nehnuteľnostiam
- evidencia majetku spoločnosti
- pomoc pri organizácii eventov
- ďalšie súvisiace úkony a agenda podľa pokynov zamestnávateľa
- pracovná doba na uvedenej pozícii je od 8:30 - 17:00 každý pracovný deň
Zamestnanecké výhody, benefity
- dynamická spoločnosť s mladým kolektívom
- práca pre stabilnú realitnú spoločnosť
- finančné ohodnotenie
- profesionálny rast
- školenia, zvyšovanie kvalifikácie
- pravidelné teambuildingy
- práca pre stabilnú realitnú spoločnosť
- finančné ohodnotenie
- profesionálny rast
- školenia, zvyšovanie kvalifikácie
- pravidelné teambuildingy
Informácie o výberovom konaní
- záujemcovia môžu poslať svoj životopis v slovenskom jazyku na adresu [email protected]
- na základe vyhodnotenia zaslaných materiálov sa uskutočnia osobné pohovory
- kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov
- na základe vyhodnotenia zaslaných materiálov sa uskutočnia osobné pohovory
- kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Administratíva
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- samostatnosť
- komunikatívnosť
- reprezentatívne vystupovanie
- individuálne riešenie problémov
- flexibilita
- proaktivita
- komunikatívnosť
- reprezentatívne vystupovanie
- individuálne riešenie problémov
- flexibilita
- proaktivita
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
LEXXUS patrí medzi najvýznamnejšie bratislavské realitné spoločnosti špecializujúce sa najmä na rezidenčné nehnuteľnosti. Vďaka silnému zázemiu, detailnej znalosti miestneho trhu, vedomostí našich maklérov a cenným osobným kontaktom, Vám vieme zabezpečiť atraktívnu ponuku a výhodné podmienky pri realizácii Vášho zámeru.
Prvotriedny klientsky servis, ktorý zahŕňa právne, daňové a hypotekárne poradenstvo je zárukou príjemnej a bezproblémovej transakcie pri kúpe, predaji, prenájme alebo iných investíciách do nehnuteľností.
Prvotriedny klientsky servis, ktorý zahŕňa právne, daňové a hypotekárne poradenstvo je zárukou príjemnej a bezproblémovej transakcie pri kúpe, predaji, prenájme alebo iných investíciách do nehnuteľností.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 3969415
Dátum zverejnenia: 5.8.2022
2022-08-05
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Back office špecialista, Office manager, Recepčná Spoločnosť: LEXXUS, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac