Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Back Office Manager/ka
LES Slovakia s.r.o.
Miesto práce
Trenčín
Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac- záleží od skúseností kandidáta/ky
1 000 EUR/mesiac- záleží od skúseností kandidáta/ky
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- manažovanie hospodárskej korešpondencie spoločnosti (mailová, telefonická
komunikácia, a pod.)
- evidencia došlej a odoslanej pošty, odosielanie zásielok, preberanie doporučených
zásielok
- manažovanie a zodpovednosť za pridelenú hotovosť pokladne spoločnosti a vedenie pokladničnej knihy
- komunikácia s dodávateľmi a externými spoločnosťami v rámci výberu, objednávanie
spotrebného tovaru, služieb a pravidelných servisov
- vedenie a evidencia dochádzky zamestnancov (denne), príprava podkladov a výkazov
ku mzdám, prípadne správam spoločnosti
- príprava podkladov k personálnej agende(pracovné zmluvy, dodatky, dohody, atď)
- spolupráca so mzdovou a účtovnou firmou pri riešení finančnej a personálnej agendy
spoločnosti
- kontrola a potvrdzovanie faktúr pri colných zásielkách, riešenie colných reklamácií
- evidenicia a objednávanie termínov školení a zdravotných prehliadok pri nástupe
nových zamestnancov a ich následná kontrola v pravidelných intervaloch
- nákup a skladovanie kancelárskych a vybraných pracovných potrieb a ich vydávanie
zamestnancom
- evidovanie a archivácia dokumentov
- objednávanie obedov pre zamestnancov (denne)
- starostlivosť o zasadaciu miestnosť (zabezpečenie občerstvenia, atď ) komunikácia,
usmerňovanie a starostlivosť o návštevy spoločnosti (zákazníci, majitelia spoločnosti, a
pod.)
- koordinácia chodu kancelárie s ostatnými oddeleniami spoločnosti
- dodržiavanie všetkých požiadaviek BOZP a ochrany životného prostredia definované v
interných predpisoch alebo komunikované počas školení, ako aj hlásenie všetkých
nehôd, núdzových situácií a prípadne participuje na ich eliminovaní
- dodržiavanie 5S princípov spoločnosti ako aj všetkých záväzne platných procesov a
smerníc
- používanie OOPP definované zamestnávateľom
- Okrem vyššie uvedených môžu byť individuálne definované aj iné aktivity, úlohy a
zodpovednosti priamym nadriadeným
komunikácia, a pod.)
- evidencia došlej a odoslanej pošty, odosielanie zásielok, preberanie doporučených
zásielok
- manažovanie a zodpovednosť za pridelenú hotovosť pokladne spoločnosti a vedenie pokladničnej knihy
- komunikácia s dodávateľmi a externými spoločnosťami v rámci výberu, objednávanie
spotrebného tovaru, služieb a pravidelných servisov
- vedenie a evidencia dochádzky zamestnancov (denne), príprava podkladov a výkazov
ku mzdám, prípadne správam spoločnosti
- príprava podkladov k personálnej agende(pracovné zmluvy, dodatky, dohody, atď)
- spolupráca so mzdovou a účtovnou firmou pri riešení finančnej a personálnej agendy
spoločnosti
- kontrola a potvrdzovanie faktúr pri colných zásielkách, riešenie colných reklamácií
- evidenicia a objednávanie termínov školení a zdravotných prehliadok pri nástupe
nových zamestnancov a ich následná kontrola v pravidelných intervaloch
- nákup a skladovanie kancelárskych a vybraných pracovných potrieb a ich vydávanie
zamestnancom
- evidovanie a archivácia dokumentov
- objednávanie obedov pre zamestnancov (denne)
- starostlivosť o zasadaciu miestnosť (zabezpečenie občerstvenia, atď ) komunikácia,
usmerňovanie a starostlivosť o návštevy spoločnosti (zákazníci, majitelia spoločnosti, a
pod.)
- koordinácia chodu kancelárie s ostatnými oddeleniami spoločnosti
- dodržiavanie všetkých požiadaviek BOZP a ochrany životného prostredia definované v
interných predpisoch alebo komunikované počas školení, ako aj hlásenie všetkých
nehôd, núdzových situácií a prípadne participuje na ich eliminovaní
- dodržiavanie 5S princípov spoločnosti ako aj všetkých záväzne platných procesov a
smerníc
- používanie OOPP definované zamestnávateľom
- Okrem vyššie uvedených môžu byť individuálne definované aj iné aktivity, úlohy a
zodpovednosti priamym nadriadeným
Zamestnanecké výhody, benefity
- 13. plat;
- prácav v priateľskom pracovnom kolektíve;
- prácav v priateľskom pracovnom kolektíve;
Informácie o výberovom konaní
Prosíme uchádzačov/ky o túto pracovnú pozíciu, aby svoje profesné životopisy posielali formou e-mailu v slovenskom, príp. anglickom jazyku. Ďakujeme
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Personalistika - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Personalistika - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
Administratíva
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- aktívna znalosť anglického (prioritne) alebo nemeckého jazyka,
- prax nutná
- príjemné vystupovanie , komunikatívnosť, systematickosť,
výborné organizačné schopnosti,
- diskrétnosť, dôslednosť, iniciatíva, schopnosť samostatne
riešiť problémy, lojalita, schopnosť tvoriť priority,
samostatnosť;
- prax nutná
- príjemné vystupovanie , komunikatívnosť, systematickosť,
výborné organizačné schopnosti,
- diskrétnosť, dôslednosť, iniciatíva, schopnosť samostatne
riešiť problémy, lojalita, schopnosť tvoriť priority,
samostatnosť;
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť zaoberajúca sa výrobou káblov a káblových zväzkov.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3283872
Dátum zverejnenia: 14.12.2023
2023-12-14
lokalita: Trenčín Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: LES Slovakia s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac