Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka vedenia spoločnosti
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
15.09.2018
15.09.2018
Mzdové podmienky (brutto)
Základná mzda na pozícii je 950 EUR. Výška mzdy je však závislá od seniority kandidáta, t. j. hĺbky a šírky jeho skúseností. Ponúkame variabilnú zložku mzdy vo výšky 10% základnej mesačnej mzdy.
Základná mzda na pozícii je 950 EUR. Výška mzdy je však závislá od seniority kandidáta, t. j. hĺbky a šírky jeho skúseností. Ponúkame variabilnú zložku mzdy vo výšky 10% základnej mesačnej mzdy.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pristupujete k práci s úprimným záujmom a nadšením?
Budujete si vzťahy na základe úcty a rešpektu?
Ste otvorený novým nápadom?
Ste ochotný zdieľať spoločné hodnoty a vzájomne sa podporovať?
ČO VÁS ČAKÁ V Dr.Max?
Budujete si vzťahy na základe úcty a rešpektu?
Ste otvorený novým nápadom?
Ste ochotný zdieľať spoločné hodnoty a vzájomne sa podporovať?
ČO VÁS ČAKÁ V Dr.Max?
- organizácia pracovných stretnutí, konferencií a ostatnej agendy generálneho riaditeľa
- plánovanie služobných ciest – rezervácia ubytovania, leteniek, cestovných lístkov a iných nevyhnutných náležitostí pre vedenie
- spracovanie korešpondencie, prijímanie návštev a telefonických hovorov, vybavovanie telefonickej komunikácie pre generálneho riaditeľa
- organizovanie obchodných a osobných stretnutí generálneho riaditeľa, príprava potrebných podkladov
- riadenie kalendára generálneho riaditeľa
- administratívna podpora pre členov vedenia spoločnosti
- komunikácia s externými dodávateľmi služieb – notárske služby (overovanie podpisov a dokumentov, zabezpečovanie podpisov z OR,...)
- zabezpečovanie rezervácii externých priestorov pre konanie porád, konferencií (poradný tím, firemné eventy, stretnutie 4. krajín, a pod.) vrátane občerstvenia a potrebnej techniky
- spracovávanie rôznych dokumentov a vytváranie prezentácií
- zostavovanie a úprava firemných dopisov, e-mailov, zmlúv a iných dokumentov, správa podpisovej knihy
- vykonávanie bežných administratívnych činností – kopírovanie, skenovanie, tlač dokumentov podľa pokynov generálneho riaditeľa
- pravidelná komunikácia v anglickom jazyku, príprava dokumentov a jednoduchých prekladov
- využívanie služobného vozidla za rôznymi pracovnými účelmi mimo centrály spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
ČO MÁME PRE VÁS NAVYŠE?
- moderné pracovné prostredie s otvorenou a neformálnou firemnou kultúrou
- stabilnú prácu pre lídra na trhu – napredujúcu a inovatívnu spoločnosť
- istotu finančného zázemia vďaka spravodlivému odmeňovaniu a zaujímavému finančnému ohodnoteniu
- teambuildingové, športové a kultúrne podujatia
- školenia a tréningy
Informácie o výberovom konaní
Veríme, že Vás naša ponuka zaujala a vážime si Váš záujem o prácu v našej spoločnosti.
Váš životopis posielajte na e-mailovú adresu: [email protected].
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti. Všetky Vaše osobné materiály budú starostlivo posúdené, kontaktovať však budeme iba uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované podmienky.
Váš životopis posielajte na e-mailovú adresu: [email protected].
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti. Všetky Vaše osobné materiály budú starostlivo posúdené, kontaktovať však budeme iba uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované podmienky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- príjemné vystupovanie
- výborné organizačné schopnosti
- precíznosť / vysoký zmysel pre detail
- komunikatívnosť
- spoľahlivosť
- schopnosť prioritizovať zadané úlohy
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Lekárne Dr. Max vznikli pred 18 rokmi spojením viacerých verejných lekární na celom území Slovenska, s cieľom byť k ľuďom čo najbližšie. Naše služby a poradenstvo sú vyhľadávané a využívané na viac ako 400 miestach po celej republike.
Zdieľame spoločné hodnoty, navzájom sa podporujeme, kolegom ponúkame možnosť participovať na spoločnom úspechu. Vďaka vzájomnej dôvere má každý priestor pre realizáciu vlastných myšlienok a uplatnenie získaných zručností a vedomostí. Dosiahnutie spoločného cieľa je založené na spoločnej tímovosti. Sme inovatívni, otvorení novým nápadom, ktoré podporujeme.
Našou najväčšou hodnotou je viac ako 2600 zamestnancov, ktorých prácu si nesmierne vážime.
Dr. Max je v súčasnosti nositeľom v poradí piateho ocenenia Naj Zamestnávateľ v kategórii Lekárska a zdravotná starostlivosť.
Poďte s nami prinášať jedinečnú starostlivosť.
Zdieľame spoločné hodnoty, navzájom sa podporujeme, kolegom ponúkame možnosť participovať na spoločnom úspechu. Vďaka vzájomnej dôvere má každý priestor pre realizáciu vlastných myšlienok a uplatnenie získaných zručností a vedomostí. Dosiahnutie spoločného cieľa je založené na spoločnej tímovosti. Sme inovatívni, otvorení novým nápadom, ktoré podporujeme.
Našou najväčšou hodnotou je viac ako 2600 zamestnancov, ktorých prácu si nesmierne vážime.
Dr. Max je v súčasnosti nositeľom v poradí piateho ocenenia Naj Zamestnávateľ v kategórii Lekárska a zdravotná starostlivosť.
Poďte s nami prinášať jedinečnú starostlivosť.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Kontakt
ID: 3471735
Dátum zverejnenia: 16.8.2018
2018-08-16
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: Lekárne Dr.Max
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Základná mzda na pozícii je 950 EUR. Výška mzdy je však závislá od seniority kandidáta, t. j. hĺbky a šírky jeho skúseností. Ponúkame variabilnú zložku mzdy vo výšky 10% základnej mesačnej mzdy.