Customer Experience and Loyalty Manager

Miesto práce
Einstenova 23, Digital Park II, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.10.2017
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • zodpovednosť za rozvoj, vedenie a riadenie lojalitného programu a CRM aktivít spoločnosti
  • príprava a prepojenie prevádzkových aktivít do CRM
  • vedenie a rozvoj stratégie jednotlivých segmentov
  • rozvoj a zvyšovanie lojality zákazníkov a CRM využívaním rôznych nástrojov
  • monitoring trhu a následné aplikovanie do vlastných CRM aktivít
  • riadenie externých zdrojov prepojených na CRM a lojalitný program
  • príprava stratégie rozvoja a relevantnej infraštruktúry nevyhnutnej na exekúciu všetkých aktivít
  • monitoring efektívnosti kampaní a kvality predaja
  • riadenie tímu špecialistov pre vedenie kampaní a segmentácie

Zamestnanecké výhody, benefity

  • pohyblivá pracovná doba
  • motivujúce finančné ohodnotenie
  • notebook, mobilný telefón
  • príjemné pracovné prostredie
  • podpora vzdelávania a kariérneho rastu
  • množstvo zaujímavých benefitov (napr. výuka anglického jazyka na pracovisku, fitness, zľavová zamestnanecká karta na nákup v lekárňach Dr.Max a pod.)

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme Vám vopred za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti.

Vaše osobné materiály budú starostlivo posúdené, kontaktovať však budeme len vybraných uchádzačov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

marketing, ekonomika

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

8

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Profesijné predpoklady:
• vysokoškolské vzdelanie so zameraním na ekonomiku alebo marketing
• minimálne 3 roky skúseností v manažérskej pozícií v prostredí predaja a marketingu, veľkou výhodou je segment v retail sektore
• odborná prax vo väčšine z oblastí riadenia kampaní, zákazníckej skúsenosti, priameho predaja, práce s predajnými kanálmi, direct marketingu, lojalitné programy
• preukázateľné skúsenosti z oblasti CRM a analytických nástrojov

Osobnostné predpoklady:
• aktívna osobnosť s inovatívnym pohľadom na riešenie úloh
• výborné komunikačné schopnosti a manažérske zručnosti
• zodpovedný a samostatný prístup
• analytické schopnosti, organizovaný prístup k práci a orientácia na cieľ
• vysoká schopnosť doťahovania vecí do konca
• výborné komunikačné zručnosti a schopnosť tímovej spolupráce

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Lekárne Dr. Max vznikli pred 18 rokmi spojením viacerých verejných lekární na celom území Slovenska, s cieľom byť k ľuďom čo najbližšie. Naše služby a poradenstvo sú vyhľadávané a využívané na viac ako 400 miestach po celej republike.

Zdieľame spoločné hodnoty, navzájom sa podporujeme, kolegom ponúkame možnosť participovať na spoločnom úspechu. Vďaka vzájomnej dôvere má každý priestor pre realizáciu vlastných myšlienok a uplatnenie získaných zručností a vedomostí. Dosiahnutie spoločného cieľa je založené na spoločnej tímovosti. Sme inovatívni, otvorení novým nápadom, ktoré podporujeme.

Našou najväčšou hodnotou je viac ako 2600 zamestnancov, ktorých prácu si nesmierne vážime.

Dr. Max je v súčasnosti nositeľom v poradí piateho ocenenia Naj Zamestnávateľ v kategórii Lekárska a zdravotná starostlivosť.

Poďte s nami prinášať jedinečnú starostlivosť.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Ingrid Múčková
Tel.: +421910924984
E-mail: poslať životopis
ID: 3183907  Dátum zverejnenia: 11.9.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou