Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office assistant
LEGRAND Slovensko, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
Základný plat od 850 EUR /mesiac v závislosti na Vašich skúsenostiach*
Základný plat od 850 EUR /mesiac v závislosti na Vašich skúsenostiach*
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
1. Baví Vás organizovanie, komunikácia s ľuďmi a nemizne Vám úsmev na tvári?
2. Máte skúsenosti v administratíve?
3. Máte rád/rada poriadok, systém v práci a viete pružne reagovať na zmeny?
4. Viete komunikovať aj v angličtine?
Ak „ÁNO“, tak ste správny kandidát do nášho tímu. Sme stabilná a silná medzinárodná spoločnosť s chuťou neustále sa rozvíjať a rásť. Záleží nám na priateľskom prostredí a máme radi pozitívne myslenie. Nájdete u nás milý dynamický kolektív, s ktorým budete v neustálom kontakte.
Náplň práce, ktorá Vás čaká, ak sa stanete „srdcom“ našej firmy:
• Administratívno - asistentské práce pre vedenie spoločnosti
• Organizačné zabezpečenie služobných ciest pre zamestnancov a návštev zo zahraničia
• Prijímanie a vybavovanie telefónnych hovorov, uvítanie a prijímanie klientov a návštev
• Spracovanie a evidencia došlej a odoslanej pošty
• Vedenie zápisov z porád
• Komunikácia s úradmi, dodávateľmi a inštitúciami
• Vedenie dochádzky zamestnancov
• Interná komunikácia (organizovanie školení, firemných akcií, interných aktivít a kurzov)
• Pozitívny vplyv na tím kolegov
2. Máte skúsenosti v administratíve?
3. Máte rád/rada poriadok, systém v práci a viete pružne reagovať na zmeny?
4. Viete komunikovať aj v angličtine?
Ak „ÁNO“, tak ste správny kandidát do nášho tímu. Sme stabilná a silná medzinárodná spoločnosť s chuťou neustále sa rozvíjať a rásť. Záleží nám na priateľskom prostredí a máme radi pozitívne myslenie. Nájdete u nás milý dynamický kolektív, s ktorým budete v neustálom kontakte.
Náplň práce, ktorá Vás čaká, ak sa stanete „srdcom“ našej firmy:
• Administratívno - asistentské práce pre vedenie spoločnosti
• Organizačné zabezpečenie služobných ciest pre zamestnancov a návštev zo zahraničia
• Prijímanie a vybavovanie telefónnych hovorov, uvítanie a prijímanie klientov a návštev
• Spracovanie a evidencia došlej a odoslanej pošty
• Vedenie zápisov z porád
• Komunikácia s úradmi, dodávateľmi a inštitúciami
• Vedenie dochádzky zamestnancov
• Interná komunikácia (organizovanie školení, firemných akcií, interných aktivít a kurzov)
• Pozitívny vplyv na tím kolegov
Zamestnanecké výhody, benefity
• Zaujímavý systém firemných výhod
Informácie o výberovom konaní
• Poprosíme poslať CV v slovenskom a anglickom jazyku.
• Budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov
• *Podľa zákona máme povinnosť uvádzať minimálnu hrubú mzdu, ktorú uchádzačovi ponúkame bez variabilnej zložky a iných benefitov. Pri zostavovaní celkovej mzdovej ponuky vrátane benefitov pre vybraného uchádzača vždy dôsledne zvažujeme Vaše skúsenosti, schopnosti, vzdelanie a profesionálnosť. Našou filozofiou je vždy férová odmena vychádzajúca z trhových podmienok a profilu vybraného uchádzača.
• Budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov
• *Podľa zákona máme povinnosť uvádzať minimálnu hrubú mzdu, ktorú uchádzačovi ponúkame bez variabilnej zložky a iných benefitov. Pri zostavovaní celkovej mzdovej ponuky vrátane benefitov pre vybraného uchádzača vždy dôsledne zvažujeme Vaše skúsenosti, schopnosti, vzdelanie a profesionálnosť. Našou filozofiou je vždy férová odmena vychádzajúca z trhových podmienok a profilu vybraného uchádzača.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• skúsenosť s podobnou pozíciou je výhodou
• komunikatívna, nekonfliktná a flexibilná osobnosť
• príjemný a zdvorilý prejav, profesionálne a reprezentatívne vystupovanie
• pozitívny, proaktívny, systematický prístup k práci a zvereným úlohám
• samostatnosť
• odolnosť voči stresu
• komunikatívna, nekonfliktná a flexibilná osobnosť
• príjemný a zdvorilý prejav, profesionálne a reprezentatívne vystupovanie
• pozitívny, proaktívny, systematický prístup k práci a zvereným úlohám
• samostatnosť
• odolnosť voči stresu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti predaja elektroinštalačného materiálu
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3482460
Dátum zverejnenia: 14.9.2018
2018-09-14
lokalita: Bratislava Pozícia: Office manager Spoločnosť: LEGRAND Slovensko, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Základný plat od 850 EUR /mesiac v závislosti na Vašich skúsenostiach*