Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník (nemecký + anglický jazyk)
Miesto práce
Nitra, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacOd 1200 EUR brutto mesačne pre absolventov, od 1350 EUR brutto mesačne pre kandidátov so skúsenosťami v ekonomickom/zákazníckom sektore *
Termín nástupu
Ihneď / Dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hlavná náplň práce bude:
* Diskusia o dohodnutých podmienkach s rakúskym a švajčiarskym obchodným oddelením resp. s oddelením zodpovedným za zmluvné podmienky
* Priraďovanie zákazníckych faktúr/spracovanie regulačných faktúr v Dispute Management Systéme
* Komunikácia s obchodným oddelením v prípade ak dohody/doklady nie sú k dispozícii
* Prípadné vyžiadanie opravy faktúr u zákazníka (napr. v prípade nesprávneho daňového výkazu)
* Vyžiadanie detailných zákazníckych faktúr (pri zaúčtovaní cez regulátora platieb)
* Účtovanie nákladov na propagáciu (WKZ) v SAP cez workflow na základe zmluvnej dohody
* Nahrávanie príslušných dokladov, dokumentácie
* Vyžiadanie podpisov podľa interných smerníc, schvaľovanie faktúr
* Archivácia originálov zmlúv
* Vytváranie platobných príkazov (predovšetkým u Trade zákazníkov)
* Spracovanie a koordinácia rozpočtov na propagáciu u jednotlivých zákazníkov, spravovanie príslušných prehľadových tabuliek, porovnanie s manuálnymi vymedzeniami
* Diskusia o dohodnutých podmienkach s rakúskym a švajčiarskym obchodným oddelením resp. s oddelením zodpovedným za zmluvné podmienky
* Priraďovanie zákazníckych faktúr/spracovanie regulačných faktúr v Dispute Management Systéme
* Komunikácia s obchodným oddelením v prípade ak dohody/doklady nie sú k dispozícii
* Prípadné vyžiadanie opravy faktúr u zákazníka (napr. v prípade nesprávneho daňového výkazu)
* Vyžiadanie detailných zákazníckych faktúr (pri zaúčtovaní cez regulátora platieb)
* Účtovanie nákladov na propagáciu (WKZ) v SAP cez workflow na základe zmluvnej dohody
* Nahrávanie príslušných dokladov, dokumentácie
* Vyžiadanie podpisov podľa interných smerníc, schvaľovanie faktúr
* Archivácia originálov zmlúv
* Vytváranie platobných príkazov (predovšetkým u Trade zákazníkov)
* Spracovanie a koordinácia rozpočtov na propagáciu u jednotlivých zákazníkov, spravovanie príslušných prehľadových tabuliek, porovnanie s manuálnymi vymedzeniami
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Naše požiadavky na kandidátov sú:
* Pokročilá úroveň nemeckého (minimálne úroveň B2) + aspoň mierne pokročilá úroveň anglického jazyka
* Ideálne ukončené vzdelanie v oblasti financií/ekonómie
* Preferujeme predchádzajúcu pracovnú skúsenosť v ekonomickej oblasti (fakturácie, účtovníctvo, reporting, analýzy a podobne) prijmeme ale aj jazykovo zdatného absolventa, ktorý je precízny a systematický
* Veľmi dobrá znalosť MS Office aplikácií
* Znalosť SAP je výhodou
Veľmi dôležité kritériá budú aj: precíznosť, pozornosť pri práci, schopnosť pracovať v tíme, vzťah k práci s číslami, orientácia na dodržiavanie stanovených termínov a motivácia vykonávať pravidelne opakujúce sa aktivity.
* Podľa zákona sa vyžaduje zverejňovanie základnej zložky mzdy (minimálna mzda pre inzerované pozície). Ako zamestnávateľ zdôrazňujeme, že pozorne zvážime Vaše odborné schopnosti, predpoklady a skúsenosti na danú pozíciu a odmeňovanie nastavíme spravodlivo vzhľadom k Vašej kvalifikácii na príslušnú pozíciu a vzhľadom k situácii na pracovnom trhu.
* Pokročilá úroveň nemeckého (minimálne úroveň B2) + aspoň mierne pokročilá úroveň anglického jazyka
* Ideálne ukončené vzdelanie v oblasti financií/ekonómie
* Preferujeme predchádzajúcu pracovnú skúsenosť v ekonomickej oblasti (fakturácie, účtovníctvo, reporting, analýzy a podobne) prijmeme ale aj jazykovo zdatného absolventa, ktorý je precízny a systematický
* Veľmi dobrá znalosť MS Office aplikácií
* Znalosť SAP je výhodou
Veľmi dôležité kritériá budú aj: precíznosť, pozornosť pri práci, schopnosť pracovať v tíme, vzťah k práci s číslami, orientácia na dodržiavanie stanovených termínov a motivácia vykonávať pravidelne opakujúce sa aktivity.
* Podľa zákona sa vyžaduje zverejňovanie základnej zložky mzdy (minimálna mzda pre inzerované pozície). Ako zamestnávateľ zdôrazňujeme, že pozorne zvážime Vaše odborné schopnosti, predpoklady a skúsenosti na danú pozíciu a odmeňovanie nastavíme spravodlivo vzhľadom k Vašej kvalifikácii na príslušnú pozíciu a vzhľadom k situácii na pracovnom trhu.
Všetky benefity nájdete tu
Stručná charakteristika spoločnosti
LEDVANCE je jedným zo svetových lídrov v oblasti všeobecného osvetlenia. Ponúka širokú škálu LED svietidiel, pokročilé LED zdroje, inteligentné riešenia pre domácnosti a budovy, ako aj tradičné svetelné zdroje. Vlastníkom LEDVANCE je čínska svetelná spoločnosť MLS Co, Ltd., pričom európska centrála sa nachádza v Mníchove.
Naše obchodné aktivity sú zastúpené vo viac ako 140 krajinách sveta a celosvetovo zamestnávame vyše 2.600 zamestnancov. Sme pokrokoví, flexibilní a orientovaní na zákaznícke riešenia.
Ponúkame:
- bohaté skúsenosti v oblasti svetelného biznisu,
- dobre vybudovanú globálnu predajnú a logistickú sieť,
- dlhoročné vybudované vzťahy so zákazníkmi,
- inovatívne možnosti výskumu a vývoja
Naše obchodné aktivity sú zastúpené vo viac ako 140 krajinách sveta a celosvetovo zamestnávame vyše 2.600 zamestnancov. Sme pokrokoví, flexibilní a orientovaní na zákaznícke riešenia.
Ponúkame:
- bohaté skúsenosti v oblasti svetelného biznisu,
- dobre vybudovanú globálnu predajnú a logistickú sieť,
- dlhoročné vybudované vzťahy so zákazníkmi,
- inovatívne možnosti výskumu a vývoja
Kontakt
E-mail: poslať životopis
ID: 5024213
Dátum zverejnenia: 7.4.2025
2025-04-07
lokalita: Nitra Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Fakturant, Špecialista fakturácie a platieb, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: LEDVANCE s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac