Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Kundendienstmitarbeiter mit aktivem Deutsch - Front Office Abteilung
Miesto práce
Nitra
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 000 EUR/mesiacOd 1 000 do 1 400 EUR brutto mesačne v závislosti od skúseností *
Termín nástupu
Dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre oddelenie ,,Front office podpory" prijímame 2 nových členov. Oddelenie je zamerané na poskytovanie komplexnej zákazníckej starostlivosti pre nemecky hovoriacich zákazníkov.
Preto hľadáme nových kolegov/kolegyne, ktorí komunikujú bez problémov a plynule v nemeckom jazyku a ktorých bude baviť aktívna komunikácia s klientom s prepojením na príslušné administratívne činnosti a prácu v systémoch.
Dôležitá je dobrá organizácia práce a schopnosť posúdiť prioritu úloh.
Medzi hlavné úlohy bude patriť:
* Aktívne preberanie telefonátov od partnerských spoločností
* Aktívne riešenie prichádzajúcich e-mailov
* Posúdenie prichádzajúcej žiadosti
* Podpora prvej úrovne
* Poskytovanie poradenstva a informácií týkajúcich sa našich produktov
* Eskalácia problémov podľa dohodnutého postupu
* Práca v SAP
* Administratívna časť práce spojená s vyššie uvedeným
Preto hľadáme nových kolegov/kolegyne, ktorí komunikujú bez problémov a plynule v nemeckom jazyku a ktorých bude baviť aktívna komunikácia s klientom s prepojením na príslušné administratívne činnosti a prácu v systémoch.
Dôležitá je dobrá organizácia práce a schopnosť posúdiť prioritu úloh.
Medzi hlavné úlohy bude patriť:
* Aktívne preberanie telefonátov od partnerských spoločností
* Aktívne riešenie prichádzajúcich e-mailov
* Posúdenie prichádzajúcej žiadosti
* Podpora prvej úrovne
* Poskytovanie poradenstva a informácií týkajúcich sa našich produktov
* Eskalácia problémov podľa dohodnutého postupu
* Práca v SAP
* Administratívna časť práce spojená s vyššie uvedeným
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Požadovaná prax
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Naše hlavné požiadavky na kandidátov sú:
* AKTÍVNA znalosť nemeckého jazyka je nevyhnutná - celodenná komunikácia telefonicky aj mailovo
* Znalosť aj anglického jazyka je veľmi vítaná
* Skúsenosť so zákazníckym servisom (napr. predchádzajúca prax v oblasti objednávkového procesu, reklamácií, zvládania námietok a sťažností, poskytovania riešení a odpovedí na všeobecné dotazy od zákazníkov) v trvaní minimálne 2 roky
* Prozákaznícka orientácia
* Vynikajúce komunikačné a prezentačné zručnosti v nemeckom jazyku (dobrá gramatická znalosť)
* Samostatnosť, dôslednosť, schopnosť rýchlo sa učiť a ,,nasávať" informácie
* Dobrý time management
* Odolnosť voči stresovým situáciám
* Dobré PC zručnosti
* Ochota pracovať v časoch 09:00 - 17:00 resp. 08:00 - 16:30
* Podľa zákona sa vyžaduje zverejňovanie základnej zložky mzdy (minimálna mzda pre inzerované pozície). Ako zamestnávateľ zdôrazňujeme, že pozorne zvážime Vaše odborné schopnosti, predpoklady a skúsenosti na danú pozíciu a odmeňovanie nastavíme spravodlivo vzhľadom k Vašej kvalifikácii na príslušnú pozíciu a vzhľadom k situácii na pracovnom trhu.
* AKTÍVNA znalosť nemeckého jazyka je nevyhnutná - celodenná komunikácia telefonicky aj mailovo
* Znalosť aj anglického jazyka je veľmi vítaná
* Skúsenosť so zákazníckym servisom (napr. predchádzajúca prax v oblasti objednávkového procesu, reklamácií, zvládania námietok a sťažností, poskytovania riešení a odpovedí na všeobecné dotazy od zákazníkov) v trvaní minimálne 2 roky
* Prozákaznícka orientácia
* Vynikajúce komunikačné a prezentačné zručnosti v nemeckom jazyku (dobrá gramatická znalosť)
* Samostatnosť, dôslednosť, schopnosť rýchlo sa učiť a ,,nasávať" informácie
* Dobrý time management
* Odolnosť voči stresovým situáciám
* Dobré PC zručnosti
* Ochota pracovať v časoch 09:00 - 17:00 resp. 08:00 - 16:30
* Podľa zákona sa vyžaduje zverejňovanie základnej zložky mzdy (minimálna mzda pre inzerované pozície). Ako zamestnávateľ zdôrazňujeme, že pozorne zvážime Vaše odborné schopnosti, predpoklady a skúsenosti na danú pozíciu a odmeňovanie nastavíme spravodlivo vzhľadom k Vašej kvalifikácii na príslušnú pozíciu a vzhľadom k situácii na pracovnom trhu.
Všetky benefity nájdete tu
Stručná charakteristika spoločnosti
LEDVANCE je jedným zo svetových lídrov v oblasti všeobecného osvetlenia. Ponúka širokú škálu LED svietidiel, pokročilé LED zdroje, inteligentné riešenia pre domácnosti a budovy, ako aj tradičné svetelné zdroje. Vlastníkom LEDVANCE je čínska svetelná spoločnosť MLS Co, Ltd., pričom európska centrála sa nachádza v Mníchove.
Naše obchodné aktivity sú zastúpené vo viac ako 140 krajinách sveta a celosvetovo zamestnávame vyše 2.600 zamestnancov. Sme pokrokoví, flexibilní a orientovaní na zákaznícke riešenia.
Ponúkame:
- bohaté skúsenosti v oblasti svetelného biznisu,
- dobre vybudovanú globálnu predajnú a logistickú sieť,
- dlhoročné vybudované vzťahy so zákazníkmi,
- inovatívne možnosti výskumu a vývoja
Naše obchodné aktivity sú zastúpené vo viac ako 140 krajinách sveta a celosvetovo zamestnávame vyše 2.600 zamestnancov. Sme pokrokoví, flexibilní a orientovaní na zákaznícke riešenia.
Ponúkame:
- bohaté skúsenosti v oblasti svetelného biznisu,
- dobre vybudovanú globálnu predajnú a logistickú sieť,
- dlhoročné vybudované vzťahy so zákazníkmi,
- inovatívne možnosti výskumu a vývoja
Kontakt
ID: 4013186
Dátum zverejnenia: 22.3.2021
2021-03-22
lokalita: Nitra Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: LEDVANCE s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac