Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracovník zákazníckej podpory (hotline s nemeckým jazykom)
Miesto práce
Nitra
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1100 EUR brutto mesačne v závislosti od skúseností *
Termín nástupu
Dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Na pozíciu Pracovníka hotline s nemeckým jazykom hľadáme kandidáta, ktorý víta ústnu komunikáciu v cudzom jazyku.
Medzi hlavné úlohy bude patriť:
* Aktívne preberanie telefonátov od koncových spotrebiteľov
* Aktívne riešenie prichádzajúcich e-mailov
* Posúdenie prichádzajúcej žiadosti
* Podpora prvej úrovne
* Poskytovanie poradenstva a informácií týkajúcich sa našich produktov
* Eskalácia problémov podľa dohodnutého postupu
Medzi hlavné úlohy bude patriť:
* Aktívne preberanie telefonátov od koncových spotrebiteľov
* Aktívne riešenie prichádzajúcich e-mailov
* Posúdenie prichádzajúcej žiadosti
* Podpora prvej úrovne
* Poskytovanie poradenstva a informácií týkajúcich sa našich produktov
* Eskalácia problémov podľa dohodnutého postupu
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Úspešný kandidát by mal spĺňať nasledovné požiadavky:
* PLYNULÁ znalosť nemeckého jazyka - celodenná komunikácia telefonicky aj mailovo
* Znalosť anglického jazyka je vítaná
* Skúsenosť so zákazníckym servisom/hotline bude výhodou - na pozíciu prijmeme aj šikovného absolventa
* Ochota porozumieť produktovému portfóliu a naučiť sa špecifiká nášho portfólia - dôležité
* Komunikatívnosť
* Schopnosť pracovať samostatne a zodpovedne
* Dôslednosť a zmysel pre precíznosť v dodržiavaní procesov a pracovných postupov
* Podľa zákona sa vyžaduje zverejňovanie základnej zložky mzdy (minimálna mzda pre inzerované pozície). Ako zamestnávateľ zdôrazňujeme, že pozorne zvážime Vaše odborné schopnosti, predpoklady a skúsenosti na danú pozíciu a odmeňovanie nastavíme spravodlivo vzhľadom k Vašej kvalifikácii pre príslušnú pozíciu a vzhľadom k situácii na pracovnom trhu.
* PLYNULÁ znalosť nemeckého jazyka - celodenná komunikácia telefonicky aj mailovo
* Znalosť anglického jazyka je vítaná
* Skúsenosť so zákazníckym servisom/hotline bude výhodou - na pozíciu prijmeme aj šikovného absolventa
* Ochota porozumieť produktovému portfóliu a naučiť sa špecifiká nášho portfólia - dôležité
* Komunikatívnosť
* Schopnosť pracovať samostatne a zodpovedne
* Dôslednosť a zmysel pre precíznosť v dodržiavaní procesov a pracovných postupov
* Podľa zákona sa vyžaduje zverejňovanie základnej zložky mzdy (minimálna mzda pre inzerované pozície). Ako zamestnávateľ zdôrazňujeme, že pozorne zvážime Vaše odborné schopnosti, predpoklady a skúsenosti na danú pozíciu a odmeňovanie nastavíme spravodlivo vzhľadom k Vašej kvalifikácii pre príslušnú pozíciu a vzhľadom k situácii na pracovnom trhu.
Všetky benefity nájdete tu
Stručná charakteristika spoločnosti
LEDVANCE je jedným zo svetových lídrov v oblasti všeobecného osvetlenia. Ponúka širokú škálu LED svietidiel, pokročilé LED zdroje, inteligentné riešenia pre domácnosti a budovy, ako aj tradičné svetelné zdroje. Vlastníkom LEDVANCE je čínska svetelná spoločnosť MLS Co, Ltd., pričom európska centrála sa nachádza v Mníchove.
Naše obchodné aktivity sú zastúpené vo viac ako 140 krajinách sveta a celosvetovo zamestnávame vyše 2.600 zamestnancov. Sme pokrokoví, flexibilní a orientovaní na zákaznícke riešenia.
Ponúkame:
- bohaté skúsenosti v oblasti svetelného biznisu,
- dobre vybudovanú globálnu predajnú a logistickú sieť,
- dlhoročné vybudované vzťahy so zákazníkmi,
- inovatívne možnosti výskumu a vývoja
Naše obchodné aktivity sú zastúpené vo viac ako 140 krajinách sveta a celosvetovo zamestnávame vyše 2.600 zamestnancov. Sme pokrokoví, flexibilní a orientovaní na zákaznícke riešenia.
Ponúkame:
- bohaté skúsenosti v oblasti svetelného biznisu,
- dobre vybudovanú globálnu predajnú a logistickú sieť,
- dlhoročné vybudované vzťahy so zákazníkmi,
- inovatívne možnosti výskumu a vývoja
Kontakt
ID: 3790737
Dátum zverejnenia: 18.10.2019
2019-10-18
lokalita: Nitra Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: LEDVANCE s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 1100 EUR brutto mesačne v závislosti od skúseností *