Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Teamleiter/-in im Kundendienst
Miesto práce
Nitra
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 300 EUR brutto mesačne v závislosti od skúseností *
Termín nástupu
Dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ak sa chcete rozvíjať v smere vedenia ľudí, ponúkame Vám príležitosť zamestnať sa ako Teamleiter/-in nášho oddelenia zákazníckej starostlivosti. Hľadáme vyzretú osobnosť s dôrazom na veľmi dobrú schopnosť viesť tím zamestnancov a dobrú jazykovú vybavenosť.
Vašou dennou agendou bude:
* Priebežné informovanie manažéra o aktuálnom dianí v tímoch (operatíva, členovia tímu, zákazníci, špeciálne prípady)
* Posúvať eskalácie na manažéra
* Prebrať zodpovednosť za výsledky tímu a robiť nápravné kroky
* Zabezpečiť maticu zástupu pre členov tímu a pre seba samého v otázkach operatívy, ale aj v činnostiach TL
* Včas identifikovať personálne problémy a konzultovať s manažérom / HR oddelením
* Odprezentovať výsledky tímu na manažment
* Reprezentovanie spoločnosti smerom k tímu
* Byť vzorom pre tím a dostupnou kontaktnou osobou
* Prezentovanie výsledkov tímu členom tímu
* Pravidelné mítingy s tímom a aj s jednotlivcami (team míting, 1:1). Včasné zdieľanie informácií a feedback zamestnancom
* Zabezpečenie a kontrola riadneho chodu dennej agendy (delegovanie, rozdelenie práce a kapacít)
* Zabezpečenie a kontrola dodržiavania pracovných postupov
* Zabezpečenie kvalitného a včasného spracovania úloh
* Zabezpečenie a kontrola dodržiavania interných pravidiel a smerníc v rámci tímu
* Zabezpečenie a kontrola dokumentácie a zlepšovanie procesov v rámci oddelenia
* Identifikácia rizika a nastavenie nápravných krokov a zlepšovacích návrhov
* Zabezpečenie zastupovacej matice a následníctva v tíme
* Zabezpečenie riadneho zaškolenia nových zamestnancov a riadenie školiaceho plánu tímu
* Identifikácia tréningových potrieb a kľúčových osôb v tíme
* Spolupodieľanie sa na cieľoch, hodnoteniach a development plánoch zamestnancov
* Aktívna práca na vývoji zamestnancov (coaching)
* Vykonávať operatívu podľa rozdelenia úloh v tíme a po dohovore s manažérom
* Reprezentovať spoločnosť a tím smerom k zákazníkovi
* Aktívne komunikovať so zákazníkom a riadenie jeho spokojnosti
* Prebrať zodpovednosť za výsledky tímu a robiť nápravné kroky
* Identifikovať riziká a navrhnúť riešenia
* Zabezpečiť včasné a správne spracovanie dochádzky
* Zabezpečiť včasné a správne spracovanie reportov a analyzovať výsledky s návrhmi na zlepšenie.
* Aktívna účasť na výberových pohovoroch pre vlastný tím
Vašou dennou agendou bude:
* Priebežné informovanie manažéra o aktuálnom dianí v tímoch (operatíva, členovia tímu, zákazníci, špeciálne prípady)
* Posúvať eskalácie na manažéra
* Prebrať zodpovednosť za výsledky tímu a robiť nápravné kroky
* Zabezpečiť maticu zástupu pre členov tímu a pre seba samého v otázkach operatívy, ale aj v činnostiach TL
* Včas identifikovať personálne problémy a konzultovať s manažérom / HR oddelením
* Odprezentovať výsledky tímu na manažment
* Reprezentovanie spoločnosti smerom k tímu
* Byť vzorom pre tím a dostupnou kontaktnou osobou
* Prezentovanie výsledkov tímu členom tímu
* Pravidelné mítingy s tímom a aj s jednotlivcami (team míting, 1:1). Včasné zdieľanie informácií a feedback zamestnancom
* Zabezpečenie a kontrola riadneho chodu dennej agendy (delegovanie, rozdelenie práce a kapacít)
* Zabezpečenie a kontrola dodržiavania pracovných postupov
* Zabezpečenie kvalitného a včasného spracovania úloh
* Zabezpečenie a kontrola dodržiavania interných pravidiel a smerníc v rámci tímu
* Zabezpečenie a kontrola dokumentácie a zlepšovanie procesov v rámci oddelenia
* Identifikácia rizika a nastavenie nápravných krokov a zlepšovacích návrhov
* Zabezpečenie zastupovacej matice a následníctva v tíme
* Zabezpečenie riadneho zaškolenia nových zamestnancov a riadenie školiaceho plánu tímu
* Identifikácia tréningových potrieb a kľúčových osôb v tíme
* Spolupodieľanie sa na cieľoch, hodnoteniach a development plánoch zamestnancov
* Aktívna práca na vývoji zamestnancov (coaching)
* Vykonávať operatívu podľa rozdelenia úloh v tíme a po dohovore s manažérom
* Reprezentovať spoločnosť a tím smerom k zákazníkovi
* Aktívne komunikovať so zákazníkom a riadenie jeho spokojnosti
* Prebrať zodpovednosť za výsledky tímu a robiť nápravné kroky
* Identifikovať riziká a navrhnúť riešenia
* Zabezpečiť včasné a správne spracovanie dochádzky
* Zabezpečiť včasné a správne spracovanie reportov a analyzovať výsledky s návrhmi na zlepšenie.
* Aktívna účasť na výberových pohovoroch pre vlastný tím
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Požadovaná prax
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
S ohľadom na veľkosť tímu a povahu práce privítame kandidáta, ktorý:
* Má preukázateľné skúsenosti s vedením tímu o veľkosti aspoň 5 - 10 zamestnancov v trvaní minimálne 1 rok
* Komunikuje plynule v nemeckom jazyku a zároveň sa dohovorí bez väčších problémov aj v anglickom jazyku
* Pozná procesy a má reálne praktické skúsenosti v rámci centier zdieľaných služieb / biznis centier
* Preferované budú skúsenosti priamo z oddelenia kundendienst, nie je však podmienka
* Pracoval už v systéme SAP - nie je podmienka
* Hľadá prácu v medzinárodnom prostredí
* Je aktívny a víta nové výzvy
* Je schopný vnímať veci komplexne
* Podľa zákona sa vyžaduje zverejňovanie základnej zložky mzdy (minimálna mzda pre inzerované pozície). Ako zamestnávateľ zdôrazňujeme, že pozorne zvážime Vaše odborné schopnosti, predpoklady a skúsenosti na danú pozíciu a odmeňovanie nastavíme spravodlivo vzhľadom k Vašej kvalifikácii na príslušnú pozíciu a vzhľadom k situácii na pracovnom trhu.
* Má preukázateľné skúsenosti s vedením tímu o veľkosti aspoň 5 - 10 zamestnancov v trvaní minimálne 1 rok
* Komunikuje plynule v nemeckom jazyku a zároveň sa dohovorí bez väčších problémov aj v anglickom jazyku
* Pozná procesy a má reálne praktické skúsenosti v rámci centier zdieľaných služieb / biznis centier
* Preferované budú skúsenosti priamo z oddelenia kundendienst, nie je však podmienka
* Pracoval už v systéme SAP - nie je podmienka
* Hľadá prácu v medzinárodnom prostredí
* Je aktívny a víta nové výzvy
* Je schopný vnímať veci komplexne
* Podľa zákona sa vyžaduje zverejňovanie základnej zložky mzdy (minimálna mzda pre inzerované pozície). Ako zamestnávateľ zdôrazňujeme, že pozorne zvážime Vaše odborné schopnosti, predpoklady a skúsenosti na danú pozíciu a odmeňovanie nastavíme spravodlivo vzhľadom k Vašej kvalifikácii na príslušnú pozíciu a vzhľadom k situácii na pracovnom trhu.
Všetky benefity nájdete tu
Stručná charakteristika spoločnosti
LEDVANCE je jedným zo svetových lídrov v oblasti všeobecného osvetlenia. Ponúka širokú škálu LED svietidiel, pokročilé LED zdroje, inteligentné riešenia pre domácnosti a budovy, ako aj tradičné svetelné zdroje. Vlastníkom LEDVANCE je čínska svetelná spoločnosť MLS Co, Ltd., pričom európska centrála sa nachádza v Mníchove.
Naše obchodné aktivity sú zastúpené vo viac ako 140 krajinách sveta a celosvetovo zamestnávame vyše 2.600 zamestnancov. Sme pokrokoví, flexibilní a orientovaní na zákaznícke riešenia.
Ponúkame:
- bohaté skúsenosti v oblasti svetelného biznisu,
- dobre vybudovanú globálnu predajnú a logistickú sieť,
- dlhoročné vybudované vzťahy so zákazníkmi,
- inovatívne možnosti výskumu a vývoja
Naše obchodné aktivity sú zastúpené vo viac ako 140 krajinách sveta a celosvetovo zamestnávame vyše 2.600 zamestnancov. Sme pokrokoví, flexibilní a orientovaní na zákaznícke riešenia.
Ponúkame:
- bohaté skúsenosti v oblasti svetelného biznisu,
- dobre vybudovanú globálnu predajnú a logistickú sieť,
- dlhoročné vybudované vzťahy so zákazníkmi,
- inovatívne možnosti výskumu a vývoja
Kontakt
ID: 3768305
Dátum zverejnenia: 22.11.2019
2019-11-22
lokalita: Nitra Pozícia: Manažér call centra, Manažér reklamačného oddelenia, Team leader, Vedúci oddelenia Spoločnosť: LEDVANCE s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 1 300 EUR brutto mesačne v závislosti od skúseností *