Contract Manager (oblasť obchodných zmlúv) - komunikácia v nemčine a angličtine nutná

Miesto práce
Nitra
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 200 EUR brutto mesačne v závislosti od skúseností *
Termín nástupu
Dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hlavná náplň práce:
* Príprava a spracovanie zmlúv, podpora obchodného oddelenia počas procesu prípravy a uzatvárania zmlúv
* Identifikácia právnych, obchodných a iných rizík a koordinácia vzniknutých situácií s príslušnými oddeleniami (daňové, účtovné, compliance, právne, kvalita a pod.) pre zabezpečenie náležitého zohľadnenia lokálnych a medzinárodných zákonov a interných predpisov
* V prípade potreby zmluvné rokovania so zákazníkom
* Podpora navrhovania a zachovávania štandardných vzorov zmlúv a klauzúl
* Poskytovanie odborného poradenstva interným zákazníkom v oblasti procesu contract managementu
* Implementácia a poskytovanie poradenstva pre oblasť procesov schvaľovania, podpisovania dokumentov a pod.
* Vykonávanie interných školení
* Zodpovednosť za reporting a monitorovanie súčasných zmluvných projektov
* Vedenie a realizácia špeciálnych projektov v oblasti Contract Management
* Starostlivosť a správa databázy zmlúv (správa dokumentov, správa oprávenení, návrhy zmien a testovanie systému)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

právo, ekonomika

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Požiadavky na vhodného kandidáta:
* Právnické VŠ vzdelanie (pozícia je vhodná aj pre absolventa) / alebo skúsenosť v právnej oblasti
* Akceptujeme aj vzdelanie v oblasti ekonómie v prípade preukázateľných skúseností s contract managementom
* Schopnosť plynule komunikovať v NEMECKOM a ANGLICKOM jazyku (aspoň úroveň B2) a dobré porozumenie biznis dokumentom v týchto jazykoch - denné využitie
* Skúsenosti s analýzou a spracovaním zmlúv a dohôd sú výhodou
* Dobré PC zručnosti, ochota učiť sa pracovať v nových systémoch (napr. Sharepoint)
* Schopnosť pracovať systematicky a s chladnou hlavou
* Orientácia na dosiahnutie požadovaného výsledku
* Flexibilita pre občasné prípadné služobné cesty

V prípade záujemcu z iného regiónu je možnosť pracovať formou home office po úspešnom ukončení skúšobnej doby (čerpanie home office po dohode max. 3x do týždňa).

* Podľa zákona sa vyžaduje zverejňovanie základnej zložky mzdy (minimálna mzda pre inzerované pozície). Ako zamestnávateľ zdôrazňujeme, že pozorne zvážime Vaše odborné schopnosti, predpoklady a skúsenosti na danú pozíciu a odmeňovanie nastavíme spravodlivo vzhľadom k Vašej kvalifikácii na príslušnú pozíciu a vzhľadom k situácii na pracovnom trhu.

Všetky benefity nájdete tu

Stručná charakteristika spoločnosti

LEDVANCE je jedným zo svetových lídrov v oblasti všeobecného osvetlenia. Ponúka širokú škálu LED svietidiel, pokročilé LED zdroje, inteligentné riešenia pre domácnosti a budovy, ako aj tradičné svetelné zdroje. Vlastníkom LEDVANCE je čínska svetelná spoločnosť MLS Co, Ltd., pričom európska centrála sa nachádza v Mníchove.

Naše obchodné aktivity sú zastúpené vo viac ako 140 krajinách sveta a celosvetovo zamestnávame vyše 2.600 zamestnancov. Sme pokrokoví, flexibilní a orientovaní na zákaznícke riešenia.

Ponúkame:
- bohaté skúsenosti v oblasti svetelného biznisu,
- dobre vybudovanú globálnu predajnú a logistickú sieť,
- dlhoročné vybudované vzťahy so zákazníkmi,
- inovatívne možnosti výskumu a vývoja

Kontakt

ID: 3662559  Dátum zverejnenia: 13.8.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 1 200 EUR brutto mesačne v závislosti od skúseností *