Contract Manager (oblasť obchodných zmlúv) - komunikácia v nemčine a angličtine nutná

Miesto práce
Nitra
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
Od 1 200 EUR brutto mesačne v závislosti od skúseností *
Termín nástupu
Dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hlavná náplň práce:
* Príprava a spracovanie zmlúv, podpora obchodného oddelenia počas procesu prípravy a uzatvárania zmlúv
* Identifikácia právnych, obchodných a iných rizík a koordinácia vzniknutých situácií s príslušnými oddeleniami (daňové, účtovné, compliance, právne, kvalita a pod.) pre zabezpečenie náležitého zohľadnenia lokálnych a medzinárodných zákonov a interných predpisov
* V prípade potreby zmluvné rokovania so zákazníkom
* Podpora navrhovania a zachovávania štandardných vzorov zmlúv a klauzúl
* Poskytovanie odborného poradenstva interným zákazníkom v oblasti procesu contract managementu
* Implementácia a poskytovanie poradenstva pre oblasť procesov schvaľovania, podpisovania dokumentov a pod.
* Vykonávanie interných školení
* Zodpovednosť za reporting a monitorovanie súčasných zmluvných projektov
* Vedenie a realizácia špeciálnych projektov v oblasti Contract Management
* Starostlivosť a správa databázy zmlúv (správa dokumentov, správa oprávenení, návrhy zmien a testovanie systému)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

právo, ekonomika

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Požiadavky na vhodného kandidáta:
* Právnické VŠ vzdelanie (pozícia je vhodná aj pre absolventa) / alebo skúsenosť v právnej oblasti
* Akceptujeme aj vzdelanie v oblasti ekonómie v prípade preukázateľných skúseností s contract managementom
* Schopnosť plynule komunikovať v NEMECKOM a ANGLICKOM jazyku (aspoň úroveň B2) a dobré porozumenie biznis dokumentom v týchto jazykoch - denné využitie
* Skúsenosti s analýzou a spracovaním zmlúv a dohôd sú výhodou
* Dobré PC zručnosti, ochota učiť sa pracovať v nových systémoch (napr. Sharepoint)
* Schopnosť pracovať systematicky a s chladnou hlavou
* Orientácia na dosiahnutie požadovaného výsledku
* Flexibilita pre občasné prípadné služobné cesty

V prípade záujemcu z iného regiónu je možnosť pracovať formou home office po úspešnom ukončení skúšobnej doby (čerpanie home office po dohode max. 3x do týždňa).

* Podľa zákona sa vyžaduje zverejňovanie základnej zložky mzdy (minimálna mzda pre inzerované pozície). Ako zamestnávateľ zdôrazňujeme, že pozorne zvážime Vaše odborné schopnosti, predpoklady a skúsenosti na danú pozíciu a odmeňovanie nastavíme spravodlivo vzhľadom k Vašej kvalifikácii na príslušnú pozíciu a vzhľadom k situácii na pracovnom trhu.

Všetky benefity nájdete tu

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť LEDVANCE je svetovým lídrom v oblasti osvetľovacej techniky. Firma vznikla odčlenením klasického osvetlenia z firmy OSRAM a kombinuje tradičné všeobecné osvetlenie s modernou osvetľovacou technikou.
LEDVANCE zamestnáva celosvetovo približne 10 000 zamestnancov a má zastúpenie vo viac ako 70 krajinách.
Na Slovensku má zastúpenie v Nitre, kde budujeme Centrum zdieľaných služieb - Global Shared Services. Náš tím momentálne pozostáva z viac ako 200 zamestnancov a podporujeme naše európske závody v oblasti zákazníckeho servisu, nákupu, účtovníctva, financií, personalistiky, kvality, marketingu a naše služby stále rozširujeme.

Adresa spoločnosti

LEDVANCE s.r.o.
Štúrova 22
949 01 Nitra
http://ledvanceslovakia.sk/

Kontakt

ID: 3662559   Dátum zverejnenia: 10.6.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   Od 1 200 EUR brutto mesačne v závislosti od skúseností *