Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista podpory oddelenia kvality (nemecký + anglický jazyk)
Miesto práce
Nitra
Mzdové podmienky (brutto)
Od 800 EUR brutto mesačne v závislosti od skúseností *
Termín nástupu
Dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Na oddelenie kvality prijmeme nového kolegu, ktorý sa bude starať o podporu oddelenia kvality.
Cieľom je zabezpečiť kvalitný reporting prostredníctvom správnej analýzy reklamácií a požiadaviek zo strany zákazníka.
Budete mať na starosti denné vyhodnocovanie a mesačný reporting ako aj navrhovanie riešení pre zákaznícke otázky a požiadavky. Údaje budete spracovávať v SAP a v MS Excel.
Cieľom je zabezpečiť kvalitný reporting prostredníctvom správnej analýzy reklamácií a požiadaviek zo strany zákazníka.
Budete mať na starosti denné vyhodnocovanie a mesačný reporting ako aj navrhovanie riešení pre zákaznícke otázky a požiadavky. Údaje budete spracovávať v SAP a v MS Excel.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Požadovaná prax
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Naše požiadavky na vhodného kandidáta:
* Plynulá úroveň nemeckého jazyka je nevyhnutná (denná písomná a ústna komunikácia)
* Aspoň mierne pokočilá znalosť anglického jazyka (minimálne schopnosť porozumieť mailom a odpovedať na ne)
* Silná prozákaznícka orientácia
* Preukázateľné skúsenosti aspoň 1-2 roky v oblasti zákazníckej podpory, riešenia reklamácií, zákazníckych požiadaviek a pod.
* Schopnosť jednať so zákazníkom na profesionálnej úrovni a navrhovať riešenia
* Dobrá užívateľská znalosť MS Excel - hlavne praktická skúsenosť s kontingenčnými tabuľkami, základnými funkciami
* Analytické myslenie
* Podľa zákona sa vyžaduje zverejňovanie základnej zložky mzdy (minimálna mzda pre inzerované pozície). Ako zamestnávateľ zdôrazňujeme, že pozorne zvážime Vaše odborné schopnosti, predpoklady a skúsenosti na danú pozíciu a odmeňovanie nastavíme spravodlivo vzhľadom k Vašej kvalifikácii na príslušnú pozíciu a vzhľadom k situácii na pracovnom trhu.
* Plynulá úroveň nemeckého jazyka je nevyhnutná (denná písomná a ústna komunikácia)
* Aspoň mierne pokočilá znalosť anglického jazyka (minimálne schopnosť porozumieť mailom a odpovedať na ne)
* Silná prozákaznícka orientácia
* Preukázateľné skúsenosti aspoň 1-2 roky v oblasti zákazníckej podpory, riešenia reklamácií, zákazníckych požiadaviek a pod.
* Schopnosť jednať so zákazníkom na profesionálnej úrovni a navrhovať riešenia
* Dobrá užívateľská znalosť MS Excel - hlavne praktická skúsenosť s kontingenčnými tabuľkami, základnými funkciami
* Analytické myslenie
* Podľa zákona sa vyžaduje zverejňovanie základnej zložky mzdy (minimálna mzda pre inzerované pozície). Ako zamestnávateľ zdôrazňujeme, že pozorne zvážime Vaše odborné schopnosti, predpoklady a skúsenosti na danú pozíciu a odmeňovanie nastavíme spravodlivo vzhľadom k Vašej kvalifikácii na príslušnú pozíciu a vzhľadom k situácii na pracovnom trhu.
Všetky benefity nájdete tu
Stručná charakteristika spoločnosti
LEDVANCE je jedným zo svetových lídrov v oblasti všeobecného osvetlenia. Ponúka širokú škálu LED svietidiel, pokročilé LED zdroje, inteligentné riešenia pre domácnosti a budovy, ako aj tradičné svetelné zdroje. Vlastníkom LEDVANCE je čínska svetelná spoločnosť MLS Co, Ltd., pričom európska centrála sa nachádza v Mníchove.
Naše obchodné aktivity sú zastúpené vo viac ako 140 krajinách sveta a celosvetovo zamestnávame vyše 2.600 zamestnancov. Sme pokrokoví, flexibilní a orientovaní na zákaznícke riešenia.
Ponúkame:
- bohaté skúsenosti v oblasti svetelného biznisu,
- dobre vybudovanú globálnu predajnú a logistickú sieť,
- dlhoročné vybudované vzťahy so zákazníkmi,
- inovatívne možnosti výskumu a vývoja
Naše obchodné aktivity sú zastúpené vo viac ako 140 krajinách sveta a celosvetovo zamestnávame vyše 2.600 zamestnancov. Sme pokrokoví, flexibilní a orientovaní na zákaznícke riešenia.
Ponúkame:
- bohaté skúsenosti v oblasti svetelného biznisu,
- dobre vybudovanú globálnu predajnú a logistickú sieť,
- dlhoročné vybudované vzťahy so zákazníkmi,
- inovatívne možnosti výskumu a vývoja
Kontakt
ID: 3445149
Dátum zverejnenia: 12.10.2018
2018-10-12
lokalita: okres Nitra Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov, Špecialista reportingu Spoločnosť: LEDVANCE s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 800 EUR brutto mesačne v závislosti od skúseností *