Key Account Manager - oblasť retailu

Miesto práce
Bratislavský kraj, Nitriansky kraj, Hlavné mesto Praha (Práca vyžaduje cestovanie)
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
Od 1 300 EUR brutto mesačne v závislosti od skúseností + variabilná zložka *
Termín nástupu
01.10.2018
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Aktuálne hľadáme skúseného kandidáta na pozíciu KAM so zameraním na retail pre oblasť Slovenska s presahom do Čiech.

Hlavná náplň práce:

• Udržovanie a rozvoj existujúcich zákazníkov na Slovensku (a čiastočne v ČR) so zameraním na maloobchodné reťazce
• Akvizícia nových zákazníkov v rámci Slovenska (a čiastočne v ČR) s dôrazom na predaj svietidiel
• Príprava sortimentu, kalkulácia cien, tvorba ponúk
• Plánovanie a organizácia promo akcií
• Denný kontakt s pobočkou na Slovensku aj v Česku
• Účasť na interných telekonferenciách (niekedy vedených v anglickom jazyku)
• Riadenie, kontrola a spolupráca s merchandisingovou agentúrou
• Do budúcna návrhy a tvorba plánogramov, riadenie prestavby regálových jednotiek u zákazníkov
• Denná práca s PC (hlavne MS Office, SAP a z toho predovšetkým SD modul)
• Samostatná práca vyžadujúca časté cestovanie

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Vodičský preukaz

B

Požadovaná prax

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Naše požiadavky na vhodného kandidáta sú nasledovné:

• Skúsenosti v oblasti key account manažmentu
• Minimálne 3 roky skúseností v oblasti FMCG - predaja rýchloobrátkového tovaru obchodným reťazcom a veľkoobchodom
• Veľmi dobrý prehľad o slovenskom retailovom trhu
• Skúsenosti s akvizíciami nových zákazníkov - ochota vyhľadávať a získavať nových zákazníkov z maloobchodných reťazcov, distribútorov a e-commerce
• Aspoň mierne pokročilá úroveň anglického jazyka
• Samostatnosť a orientácia na výsledok
• Vynikajúce predajné a komunikačné zručnosti
• Dôležité: ochota cestovať na pravidelné služobné cesty v rámci celého Slovenska a do ČR (intenzívne zaškolenie v ČR)

Nástup: 1.10.2018

Preferované trvalé bydlisko kandidáta: okolie Bratislavy, krajné západné Slovensko

* Podľa zákona sa vyžaduje zverejňovanie základnej zložky mzdy (minimálna mzda pre inzerované pozície). Ako zamestnávateľ zdôrazňujeme, že pozorne zvážime Vaše odborné schopnosti, predpoklady a skúsenosti na danú pozíciu a odmeňovanie nastavíme spravodlivo vzhľadom k Vašej kvalifikácii na príslušnú pozíciu a vzhľadom k situácii na pracovnom trhu.

Všetky benefity nájdete tu

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť LEDVANCE je svetovým lídrom v oblasti osvetľovacej techniky. Firma vznikla odčlenením klasického osvetlenia z firmy OSRAM a kombinuje tradičné všeobecné osvetlenie s modernou osvetľovacou technikou.
LEDVANCE zamestnáva celosvetovo približne 10 000 zamestnancov a má zastúpenie vo viac ako 70 krajinách.
Na Slovensku má zastúpenie v Nitre, kde budujeme Centrum zdieľaných služieb - Global Shared Services. Náš tím momentálne pozostáva z viac ako 200 zamestnancov a podporujeme naše európske závody v oblasti zákazníckeho servisu, nákupu, účtovníctva, financií, personalistiky, kvality, marketingu a naše služby stále rozširujeme.

Adresa spoločnosti

LEDVANCE s.r.o.
Štúrova 22
949 01 Nitra
http://ledvanceslovakia.sk/
ID: 3439561   Dátum zverejnenia: 27.7.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   Od 1 300 EUR brutto mesačne v závislosti od skúseností + variabilná zložka *