Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office manager
Lead automation, s. r. o.
Miesto práce
Stará Prievozská, Bratislava
Stará Prievozská, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 600 EUR/mesiacV závislosti od skúseností, jazykových schopností a praxe.
Od 1 600 EUR/mesiacV závislosti od skúseností, jazykových schopností a praxe.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vašou pracovnou náplňou bude:
- Zabezpečenie chodu kancelárie, administratívna a organizačná podpora vedenia spoločnosti
- Aktualizácia plánu a nasadenia zamestnancov
- Organizácia odchodu a príchodu zamestnancov z/na projekt, riešenie prípadných problémov
- Zabezpečenie vhodného ubytovania, AirBnb, Booking, komunikácia s prenajímateľmi
- Kúpa leteniek, prenájom áut v zahraničí
- Vedenie vozového parku, aktualizácia potrebnej dokumentácie, servis áut
- Kontrola prijatých faktúr, vystavovanie faktúr na základe podkladov, komunikácia so sub-dodávateľmi
- Príprava zmlúv, evidencia firemných písomností
- Plnenie operatívnych úloh v rámci administratívy
- Pravidelné ukladanie relevantných dokumentov a odpracovaných hodín na server
- Príprava základných Excel tabuliek, prehľadov a štatistík
- Administratívne úlohy bežne sa vyskytujúce pri prevádzke kancelárie (pošta, nákup kancelárskych potrieb a pracovného vybavenia, občerstvenia)
- Zabezpečenie chodu kancelárie, administratívna a organizačná podpora vedenia spoločnosti
- Aktualizácia plánu a nasadenia zamestnancov
- Organizácia odchodu a príchodu zamestnancov z/na projekt, riešenie prípadných problémov
- Zabezpečenie vhodného ubytovania, AirBnb, Booking, komunikácia s prenajímateľmi
- Kúpa leteniek, prenájom áut v zahraničí
- Vedenie vozového parku, aktualizácia potrebnej dokumentácie, servis áut
- Kontrola prijatých faktúr, vystavovanie faktúr na základe podkladov, komunikácia so sub-dodávateľmi
- Príprava zmlúv, evidencia firemných písomností
- Plnenie operatívnych úloh v rámci administratívy
- Pravidelné ukladanie relevantných dokumentov a odpracovaných hodín na server
- Príprava základných Excel tabuliek, prehľadov a štatistík
- Administratívne úlohy bežne sa vyskytujúce pri prevádzke kancelárie (pošta, nákup kancelárskych potrieb a pracovného vybavenia, občerstvenia)
Zamestnanecké výhody, benefity
Príjemné pracovné prostredie a extrémne priateľský kolektív, služobný telefón, výučba cudzích jazykov, vzdelávacie a rozvojové programy/certifikácie podľa vlastného výberu
Informácie o výberovom konaní
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) alebo Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Office 365 - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme kandidátku, ktorá je:
- príjemná a priateľská osobnosť
- komunikatívna s príjemným vystupovaním
- pracuje samostatne a vie si zatriediť priority
- má výborné organizačné schopnosti a je proaktívna
- s vodičským preukazom skupiny B, aktívna vodička
- má veľmi dobrú znalosť MS Office (Word, Excel)
- ovláda nemecký alebo anglický jazyk slovom i písmom na pokročilej úrovni
- príjemná a priateľská osobnosť
- komunikatívna s príjemným vystupovaním
- pracuje samostatne a vie si zatriediť priority
- má výborné organizačné schopnosti a je proaktívna
- s vodičským preukazom skupiny B, aktívna vodička
- má veľmi dobrú znalosť MS Office (Word, Excel)
- ovláda nemecký alebo anglický jazyk slovom i písmom na pokročilej úrovni
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Lead automation poskytuje kompletné automatizačné riešenia. Štyri hlavné oblasti zahŕňajú vývoj offline / online programovanie robotov, riadiacu techniku a elektrotechniku. Pomáhame spoločnostiam naplno využiť ich potenciál a ponúkame dlhodobé, udržateľné a bezpečné riešenia v oblasti automatizácie priemyselných procesov.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 4445477
Dátum zverejnenia: 11.7.2023
2023-07-11
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent Spoločnosť: Lead automation, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac