Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administrátor na zákazníckom oddelení
LB Slovakia Plastics s.r.o.
Miesto práce
Novozámocká, Hurbanovo, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Novozámocká, Hurbanovo, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
9.1.2023
9.1.2023
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacKandidátovi s relevantnými skúsenosťami a schopnosťami ponúkneme mzdu podľa jeho schopností a skúseností. Po skúšobnej dobe je možná úprava mzdy, podľa rýchlosti zaučenia a samostatnosti. Plus možnosť získať odmenu až do výšky 15% z ročnej mzdy na základe výsledkov spoločnosti.
1 000 EUR/mesiacKandidátovi s relevantnými skúsenosťami a schopnosťami ponúkneme mzdu podľa jeho schopností a skúseností. Po skúšobnej dobe je možná úprava mzdy, podľa rýchlosti zaučenia a samostatnosti. Plus možnosť získať odmenu až do výšky 15% z ročnej mzdy na základe výsledkov spoločnosti.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hlavnou úlohou zamestnanca na tejto pozícii je príprava cenových kalkulácií na predaj produktov vyrábaných na mieru zákazníkovi, zodpovednosť za podávanie správnych a úplných informácií obchodným zástupcom, zákazníkom a finančnému oddeleniu.
Medzi bežné čínnosti patrí napríklad:
• Príprava cenových kalkulácií na výrobky vyrábané na mieru zákazníkovi.
• Poskytovanie úplných a včasných informácií obchodnému zástupcovi a/alebo zákazníkovi o cenovej ponuke, možnosti dodania výrobkov a ďalších informácií.
• Riadne a včasné spracovanie všetkých prijatých objednávok
• Kontrola všetkých dodacích listov a expedičných príkazov pred vyfakturovaním
• V prípade reklamácie, informovanie zákazníka o stave reklamácie
• Nahrávanie údajov do podnikového systému
• Spolupráca s ostatnými oddeleniami spoločnosti
• Riešene neštandardných situácií súvisiacich s pridelenou agendou
Postupne vás zaučíme, ukážeme a poradíme. Stanete sa dôležitým článkom nášho tímu zákazníckej podpory. Ak by ste boli časom ambicióznejší môžete rásť z administrátora na projektového koordinátora. Neváhajte, prihláste sa!
Medzi bežné čínnosti patrí napríklad:
• Príprava cenových kalkulácií na výrobky vyrábané na mieru zákazníkovi.
• Poskytovanie úplných a včasných informácií obchodnému zástupcovi a/alebo zákazníkovi o cenovej ponuke, možnosti dodania výrobkov a ďalších informácií.
• Riadne a včasné spracovanie všetkých prijatých objednávok
• Kontrola všetkých dodacích listov a expedičných príkazov pred vyfakturovaním
• V prípade reklamácie, informovanie zákazníka o stave reklamácie
• Nahrávanie údajov do podnikového systému
• Spolupráca s ostatnými oddeleniami spoločnosti
• Riešene neštandardných situácií súvisiacich s pridelenou agendou
Postupne vás zaučíme, ukážeme a poradíme. Stanete sa dôležitým článkom nášho tímu zákazníckej podpory. Ak by ste boli časom ambicióznejší môžete rásť z administrátora na projektového koordinátora. Neváhajte, prihláste sa!
Zamestnanecké výhody, benefity
Príspevok na 3. pilier dôchodkového sporenia
Bezpečné a príjemné pracovné prostredie
Flexibilný pracovný čas
Príspevky na jubileá a pracovné výročia
Finančný príspevok na stravu vo výške 6 Eur na deň
Bezpečné a príjemné pracovné prostredie
Flexibilný pracovný čas
Príspevky na jubileá a pracovné výročia
Finančný príspevok na stravu vo výške 6 Eur na deň
Informácie o výberovom konaní
Ak vás uvedená pozícia zaujala a spĺňate požadované predpoklady a zručnosti, neváhajte a pošlite nám váš životopis!
Ozveme sa vybraným uchádzačom, ktorí spĺňajú predpoklady na danú pozíciu.
Tešíme sa na vás!
Ozveme sa vybraným uchádzačom, ktorí spĺňajú predpoklady na danú pozíciu.
Tešíme sa na vás!
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonómia, účtovníctvo, fakturácia
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
MS Office (Word, Excel) - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
2 roky skúseností v oblasti zákazníckeho servisu
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadujeme:
- skúsenosti na podobnej pozícii minimálne 2 roky
- znalosť práce s MS Excel, MS Word a e-mail na pokročilej úrovni
- znalosť anglického jazyka podmienkou, znalosť maďarského jazyka výhodou
- znalosť vedenia obchodného rozhovoru
- vynikajúce vyjadrovacie a komunikačné zručnosti
- schopnosť pracovať samostatne, stanovovať si priority a výzvy
- schopnosť efektívne si rozložiť pracovné úlohy a dotiahnuť úlohy do konca
- skúsenosti na podobnej pozícii minimálne 2 roky
- znalosť práce s MS Excel, MS Word a e-mail na pokročilej úrovni
- znalosť anglického jazyka podmienkou, znalosť maďarského jazyka výhodou
- znalosť vedenia obchodného rozhovoru
- vynikajúce vyjadrovacie a komunikačné zručnosti
- schopnosť pracovať samostatne, stanovovať si priority a výzvy
- schopnosť efektívne si rozložiť pracovné úlohy a dotiahnuť úlohy do konca
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
LB Slovakia Plastics s.r.o. je výrobná spoločnosť zaoberajúca sa výrobou plastových dávkovačov a uzáverov do potravinárskeho a chemického priemyslu.
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
ID: 4042515
Dátum zverejnenia: 30.11.2022
2022-11-30
lokalita: Hurbanovo Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Fakturant, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: LB Slovakia Plastics s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac