Administratívne práce na podateľni a firemných recepciách

LAUTITIA, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
7 EUR/hod.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti


Podateľna:

- Evidencia prijatej a odoslanej pošty, jej triedenie a zapisovanie do systemu

Recepcia:

- Registrácia / deregistrácia vstupov osôb z externého prostredia (návštevy, zákazníci) v súlade s internými predpismi

- Vybavovanie telefonátov

-Management zasadačiek v budove cez kalendár v Microsoft Outlook

- Komunikácia (zamestnanci, návštevy, zákazníci, dodávatelia, kuriéri...)

- Parkovací systém – odblokovanie parkovacích kariet pre registrovaných hostí pri vstupe

- Vedenie evidencie skladu pre zadobovanie kuchynky


Vhodne pre aktívneho dochôdcu, študenta vysokej školy.

Zamestnanecké výhody, benefity

​- profesionálne a príjemné pracovné prostredie v medzinárodných spoločnostiach
​- dlhodobá spolupráca počas celého roka​

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu pošlite Váš životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku na dole uvedenú mailovú adresu. Budeme kontaktovať iba vybraných kandidátov, ktorí spĺňajú naše požiadavky. Za pochopenie ďakujeme.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Informačné technológie

Spoločnosť poskytuje riešenia najmä v oblastiach automatizácie a riadenia, dopravy, energetiky, informačných a komunikačných technológií a medicínskej techniky

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonomické, humanitné

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Office - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

​časová flexibilita
​- spoľahlivosť a zodpovednosť
​- presnosť a dôslednosť
​- príjemné a profesionálne vystupovanie
​- dynamická a pro-aktívna osobnosť​

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť poskytuje poradenské služby pri výbere zamestnancov, motivácii a rozvoji, pri riadení zmien. Koordinuje, vytvára a pomáha implementovať rozvojové a organizačné projekty. Spoločnosť poskytuje svojim klientom aj administratívne a recepčné služby, v ktorých využíva svoje jedinečné know-how.

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Jana Geregová
E-mail: poslať životopis
ID: 5100383  Dátum zverejnenia: 16.6.2025  Základná zložka mzdy (brutto): 7 EUR/hod.