Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Recepčná/Recepčný
LAUTITIA, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
skrátený úväzok
Termín nástupu
apríl 2019
apríl 2019
Mzdové podmienky (brutto)
od 710,- EUR *Finálna suma mzdy závisí od individuálnych znalostí a skúseností vybraného kandidáta
od 710,- EUR *Finálna suma mzdy závisí od individuálnych znalostí a skúseností vybraného kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme recepčnú/recepčného s vynikajúcimi organizačnými a reprezentatívnymi
schopnosťami, ktorá/ktorý je schopná/ý efektívne komunikovať a spolupracovať so
zamestnancami na všetkých úrovniach spoločnosti.
Hlavnými pracovnými činnosťami bude:
- zodpovednosť za bezproblémový chod recepcie zahraničnej spoločnosti
- registrácia / deregistrácia vstupov osôb z externého prostredia (návštevy, zákazníci) v súlade s internými predpismi
- komunikácia na profesionálnej úrovni so zamestnancami spoločnosti, klientmi, dodávateľmi a partnermi, vrátane zahraničných návštev
- iné služby – objednanie taxi služby pre hostí, navigácia hostí v rámci mesta, poskytnutie praktických informácií o doprave, gastronómii, hoteloch mimobratislavským hosťom
- telefonická a mailová komunikácia, prepájanie hovorov
- vybavovanie a evidencia poštových zásielok, kuriérov
- management zasadačiek v budove cez kalendár v Microsoft Outlook
- organizácia obsadenosti a vyťaženosti miestností pre výuku jazykov, monitorovanie vyťaženosti miestností, informovanie lektorov/účastníkov kurzov v prípade zmien
- obslužný servis pre zasadačky – servírovanie občerstvenia, starostlivosť o kuchynku
- parkovací systém – odblokovanie parkovacích kariet pre registrovaných hostí pri odchode v spolupráci so správcom autoparku
- riešenie krízových situácii (napr. kolízia obsadenosti zasadačiek)
- iné administratívne činnosti podľa požiadaviek nadriadeného
schopnosťami, ktorá/ktorý je schopná/ý efektívne komunikovať a spolupracovať so
zamestnancami na všetkých úrovniach spoločnosti.
Hlavnými pracovnými činnosťami bude:
- zodpovednosť za bezproblémový chod recepcie zahraničnej spoločnosti
- registrácia / deregistrácia vstupov osôb z externého prostredia (návštevy, zákazníci) v súlade s internými predpismi
- komunikácia na profesionálnej úrovni so zamestnancami spoločnosti, klientmi, dodávateľmi a partnermi, vrátane zahraničných návštev
- iné služby – objednanie taxi služby pre hostí, navigácia hostí v rámci mesta, poskytnutie praktických informácií o doprave, gastronómii, hoteloch mimobratislavským hosťom
- telefonická a mailová komunikácia, prepájanie hovorov
- vybavovanie a evidencia poštových zásielok, kuriérov
- management zasadačiek v budove cez kalendár v Microsoft Outlook
- organizácia obsadenosti a vyťaženosti miestností pre výuku jazykov, monitorovanie vyťaženosti miestností, informovanie lektorov/účastníkov kurzov v prípade zmien
- obslužný servis pre zasadačky – servírovanie občerstvenia, starostlivosť o kuchynku
- parkovací systém – odblokovanie parkovacích kariet pre registrovaných hostí pri odchode v spolupráci so správcom autoparku
- riešenie krízových situácii (napr. kolízia obsadenosti zasadačiek)
- iné administratívne činnosti podľa požiadaviek nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
- zázemie v silnej medzinárodnej spoločnosti
- aktívne využívanie cudzieho jazyka
- zaškolenie a pravidelné preškoľovanie
- aktívne využívanie cudzieho jazyka
- zaškolenie a pravidelné preškoľovanie
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu pošlite Váš životopis v slovenskom a anglickom jazyku na dole uvedenú mailovú adresu. Vzhľadom k vysokému počtu uchádzačov budeme kontaktovať iba vybraných kandidátov. Za pochopenie ďakujeme.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Spoločnosť poskytuje riešenia najmä v oblastiach automatizácie a riadenia, dopravy, energetiky, informačných a komunikačných technológií a medicínskej techniky.
Spoločnosť poskytuje riešenia najmä v oblastiach automatizácie a riadenia, dopravy, energetiky, informačných a komunikačných technológií a medicínskej techniky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, humanitné
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- príjemné a profesionálne vystupovanie a veľmi dobrá komunikácia
- pozitívny prístup k práci, ochota a proklientský prístup
- dynamická a aktívna osobnosť
- tímový hráč
- skvelé organizačné zručnosti
- dôslednosť a spoľahlivosť
- flexibilita a schopnosť pracovať pod tlakom
- znalosť AJ na pokročilej úrovni PODMIENKOU!!!
- pozitívny prístup k práci, ochota a proklientský prístup
- dynamická a aktívna osobnosť
- tímový hráč
- skvelé organizačné zručnosti
- dôslednosť a spoľahlivosť
- flexibilita a schopnosť pracovať pod tlakom
- znalosť AJ na pokročilej úrovni PODMIENKOU!!!
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť poskytuje poradenské služby pri výbere zamestnancov, motivácii a rozvoji, pri riadení zmien. Koordinuje, vytvára a pomáha implementovať rozvojové a organizačné projekty. Spoločnosť poskytuje svojim klientom aj administratívne a recepčné služby, v ktorých využíva svoje jedinečné know-how.
ID: 3628337
Dátum zverejnenia: 25.3.2019
2019-03-25
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: LAUTITIA, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 710,- EUR *Finálna suma mzdy závisí od individuálnych znalostí a skúseností vybraného kandidáta