Junior HR Support


Miesto práce

Hlavná, Košice

Mzdové podmienky (brutto)

Od 900 EUR/mesiac

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho HR tímu hľadáme nového kolegu/kolegyňu. Zaujíma ťa recruitment, HR administratíva a chceš si budovať kariéru vo veľkej medzinárodnej firme?
Ak máš nadšenie, chuť a ovládaš anglický jazyk, ostatné ťa veľmi radi naučíme!

Tvojou náplňou práce bude:
- inzercia pozícií na pracovných portáloch a komunikácia s kandidátmi
- aktívne vyhľadávanie a oslovovanie kandidátov
- vedenie telefonických screeningov, osobných a online pohovorov
- komunikácia s hiring manažérmi a príprava profilov kandidátov
- podpora procesu nástupu nových zamestnancov
- spolupráca a komunikácia vrámci Interného HR tímu
- aktívna účasť na HR aktivitách vrámci spoločnosti
- organizácia rôznych aktivít pre zamestnancov spoločnosti (súťaže, výzvy, posedenia, ...)
- podpora v procese HR administratívy a účasť na seniornejších HR procesoch
- účasť na tréningoch a príležitosť rozvíjať sa

Iné výhody

Ako stabilná medzinárodná spoločnosť poskytujeme našim zamestnancom výnimočné pracovné prostredie v ktorom môžu:

- Denne využívať angličtinu a iný jazyk,
- Rozvíjať technické a soft skillové zručnosti,
- Využiť získané znalosti v medzinárodnom prostredí,
- Podieľať sa na zlepšovaní procesov.

Motiváciou sú aj ďalšie benefity a developement plan pre každého zamestnanca :

- Spoločenské podujatia a teambuildingy
- Športové aktivity a Multisport karta
- Podpora miestnych komunít a dobrovoľnícke činnosti
- Eco-friendly office
- Ovocné dni a firemné raňajky
- Podpora zdravého životného štýlu
- Moderný Office v centre Košíc
- Zľavy do gastro prevádzok
- Možnosť kariérneho rastu
- Tréningové a rozvojové príležitosti - soft skills a hard skills
- Jazykové kurzy
- Mladý pracovný kolektív
- Referral program

Požadované vzdelanie

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Administratíva, ekonomika, personalistika, jazyky

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- absolvent/ka vysokej školy v oblasti administratívy, ekonomiky, personalistiky alebo jazykov
- anglický jazyk min. B2 (schopnosť viesť pohovor v anglickom jazyku)
- skúsenosti s administratívnou prácou/HR sú výhodou
- komunikačné zručnosti, tímový duch, otvorenosť
- flexibilita, schopnosť organizovať čas a prácu

Stručná charakteristika spoločnosti

Holcim European Business Services's team, located in a modern and dynamic office in the heart of Košice, is providing financial and administration support for Holcim’s branches within Europe. Our BSC was established in 2014 on green field developing its international projects within Europe.
In the development phase of the company we provide a unique experience to our employees, where they are using their language skills on daily basis (with English as the corporate language), grow professionally with their expertise, and development in the hard skills as well as soft skills area. With team work as one of the main domain we have been able to grow our business in international measures and continue to expand to more countries.

For more information please visit:
www.holcim-ebs.eu/
https://www.facebook.com/HolcimEuropeanBusinessServices/

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Účtovnícke a auditorské činnosti

Informácie o výberovom konaní

Chceš sa stať súčasťou nášho SSC? Pošli nám svoje štrukturované CV v anglickom jazyku.
- Vybraní kandidáti budú kontaktovaní prostredníctvom HR ohľadom krátkeho telefonického interview. Z kapacitných dôvodov nekontaktujeme každého uchádzača.
- CVs kandidátov, ktorí nebudú telefonicky kontaktovaní, budú uložené do našej databázy pre možnosť budúcej spolupráce.
- Následne prebieha osobné interview s interným HR.
ID: 4211164  Dátum zverejnenia: 25.11.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac