Recepčná / recepčný - part time pre študentov


Miesto práce

Hlavná, Košice

Mzdové podmienky (brutto)

Od 4 EUR/hod.

Druh pracovného pomeru

na dohodu (brigády), internship, stáž

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Študuješ na vysokej škole a chceš už teraz získať skúsenosti v prostredí medzinárodnej spoločnosti? Tak určite čítaj ďalej!

Do nášho tímu hľadáme nového kolegu/kolegyňu so záujmom o administratívu a office management. Ak máš nadšenie, chuť a ovládaš anglický jazyk, ostatné ťa veľmi radi naučíme!

Tvojou náplňou práce bude:
- administratívna podpora na recepcii spoločnosti
- registrácia návštevníkov, rezervácia miestností a ich príprava pre návštevy
- registrácia a komunikácia s dodávateľmi
- spracovanie došlej a vyšlej pošty
- komunikácia so zamestnancami, podávanie informácií, prijímanie podnetov od zamestnancov
- administratívna podpora jednotlivých oddelení (príprava materiálov na školenia)
- starostlivosť o priestory spoločnosti (kuchynky, spoločné priestory, zasadacie miestnosti)
- spoluúčasť pri organizácii firemných akcií

Iné výhody

Ako stabilná medzinárodná spoločnosť poskytujeme našim zamestnancom výnimočné pracovné prostredie v ktorom môžu:

- Denne využívať angličtinu a iný jazyk,
- Rozvíjať technické zručnosti,
- Využiť získané znalosti v medzinárodnom prostredí,
- Podieľať sa na zlepšovaní procesov.

Motiváciou sú aj ďalšie benefity a developement plan pre každého zamestnanca :

- Spoločenské podujatia a teambuildingy
- Športové aktivity a Multisport karta
- Podpora miestnych komunít a dobrovoľnícke činnosti
- Eco-friendly office
- Ovocné dni a firemné raňajky
- Podpora zdravého životného štýlu
- Moderný Office v centre Košíc
- Zľavy do gastro prevádzok
- Možnosť kariérneho rastu
- Tréningové a rozvojové príležitosti - soft skills a hard skills
- Jazykové kurzy
- Mladý pracovný kolektív
- Referral program

Požadované vzdelanie

študent vysokej školy

Vzdelanie v odbore

Ekonomika, financie, administratíva, management a príbuzné odbory

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- študent/ka vysokej školy v oblasti ekonomiky, administratívy, manažmentu
- anglický jazyk min. B2 (schopnosť viesť rozhovor v anglickom jazyku)
- skúsenosti s administratívnou prácou sú výhodou
- komunikačné zručnosti, tímový duch, otvorenosť
- flexibilita, schopnosť organizovať čas a prácu
- dostupnosť min. 2 hodiny medzi 9:00 až 16:00, a to min. 4 dni v týždni (optimálne 4 hodiny každý pracovný deň)

Stručná charakteristika spoločnosti

Holcim European Business Services's team, located in a modern and dynamic office in the heart of Košice, is providing financial and administration support for Holcim’s branches within Europe. Our BSC was established in 2014 on green field developing its international projects within Europe.
In the development phase of the company we provide a unique experience to our employees, where they are using their language skills on daily basis (with English as the corporate language), grow professionally with their expertise, and development in the hard skills as well as soft skills area. With team work as one of the main domain we have been able to grow our business in international measures and continue to expand to more countries.

For more information please visit:
www.holcim-ebs.eu/
https://www.facebook.com/HolcimEuropeanBusinessServices/

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Účtovnícke a auditorské činnosti

Informácie o výberovom konaní

Chceš sa stať súčasťou nášho SSC? Pošli nám svoje štrukturované CV v anglickom jazyku.
- Vybraní kandidáti budú kontaktovaní prostredníctvom HR ohľadom krátkeho telefonického interview. Z kapacitných dôvodov nekontaktujeme každého uchádzača.
- CVs kandidátov, ktorí nebudú telefonicky kontaktovaní, budú uložené do našej databázy pre možnosť budúcej spolupráce.
- Následne prebieha osobné interview s interným HR.
ID: 4210721  Dátum zverejnenia: 25.11.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 4 EUR/hod.