Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR podpora účtovníctva s nemeckým jazykom
Miesto práce
Hlavná, Košice, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 350 EUR/mesiac
v závislosti od skúseností
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ovládaš nemecký a anglický jazyk a hľadáš si prácu v oblasti administratívy alebo HR? Máme skvelú pracovnú príležitosť práve pre teba!
Tvojou náplňou práce bude:
- Správa údajov zamestnancov v HR systémoch a podpora pri úlohách súvisiacich so mzdami
- Vytváranie nových profilov, zmena údajov alebo pracovných podmienok a vymazávanie profilov zamestnancov
- Spracovanie prehľadov HR údajov
- Spolupráca a komunikácia s partnermi z Nemecka
- Môžete sa tešiť na získavanie nových vedomostí v oblasti HR na globálnej úrovni
- V neposlednom rade, podieľať sa na zlepšovaní HR procesov a procesov mzdového účtovníctva
Tvojou náplňou práce bude:
- Správa údajov zamestnancov v HR systémoch a podpora pri úlohách súvisiacich so mzdami
- Vytváranie nových profilov, zmena údajov alebo pracovných podmienok a vymazávanie profilov zamestnancov
- Spracovanie prehľadov HR údajov
- Spolupráca a komunikácia s partnermi z Nemecka
- Môžete sa tešiť na získavanie nových vedomostí v oblasti HR na globálnej úrovni
- V neposlednom rade, podieľať sa na zlepšovaní HR procesov a procesov mzdového účtovníctva
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Vzdelanie v oblasti financií, administratívy, ľudských zdrojov alebo príbuznom odbore (psychológia, personalistika, manažment)
- Anglický jazyk (B2)
- Nemecký jazyk (B2)
- Skúsenosť v oblasti personálnej administratívy alebo HR je výhodou
- Skúsenosť s programom SAP je výhodou
- Zodpovednosť pri práci s dôvernými a citlivými údajmi
- Profesionálne komunikačné zručnosti
- Zmysel pre detail a proaktivita pri riešení problémov
- Tímovosť a spolupráca
- Anglický jazyk (B2)
- Nemecký jazyk (B2)
- Skúsenosť v oblasti personálnej administratívy alebo HR je výhodou
- Skúsenosť s programom SAP je výhodou
- Zodpovednosť pri práci s dôvernými a citlivými údajmi
- Profesionálne komunikačné zručnosti
- Zmysel pre detail a proaktivita pri riešení problémov
- Tímovosť a spolupráca
Požadované vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Administratíva, účtovníctvo, personalistika, manažment
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Benefits
Ako stabilná medzinárodná spoločnosť poskytujeme našim zamestnancom výnimočné pracovné prostredie, v ktorom môžu:
- denne komunikovať v angličtine a učiť sa nové jazyky
- budovať svoje technické zručnosti v HR tooloch a i.
- rozvíjať svoj potenciál a kariérne rásť
- nájsť v radoch kolegov svoj vzor aj parťáka na voľný čas
V rámci našej firemnej kultúry sa môžeš naplno realizovať:
- na spoločenských podujatiach a teambuildingoch
- športových aktivitách a využiť Multisport kartu na podporu zdravého životného štýlu
- podporovať miestne komunity a dobrovoľnícke činnosti
- užívať si náš nový, moderný, eco-friendly office v centre Košíc
- vychutnávať si ovocné, nanukové dni a firemné raňajky
- využiť zľavy do rôznych prevádzok
- navštevovať jazykové kurzy
- využiť tréningové a rozvojové príležitosti - soft skills a hard skills
- skúsiť referral program
- pracovať z kancelárie aj z domu a mnoho ďalších
- denne komunikovať v angličtine a učiť sa nové jazyky
- budovať svoje technické zručnosti v HR tooloch a i.
- rozvíjať svoj potenciál a kariérne rásť
- nájsť v radoch kolegov svoj vzor aj parťáka na voľný čas
V rámci našej firemnej kultúry sa môžeš naplno realizovať:
- na spoločenských podujatiach a teambuildingoch
- športových aktivitách a využiť Multisport kartu na podporu zdravého životného štýlu
- podporovať miestne komunity a dobrovoľnícke činnosti
- užívať si náš nový, moderný, eco-friendly office v centre Košíc
- vychutnávať si ovocné, nanukové dni a firemné raňajky
- využiť zľavy do rôznych prevádzok
- navštevovať jazykové kurzy
- využiť tréningové a rozvojové príležitosti - soft skills a hard skills
- skúsiť referral program
- pracovať z kancelárie aj z domu a mnoho ďalších
ID: 4014207
Dátum zverejnenia: 14.6.2023
2023-06-14
lokalita: Košice Pozícia: Administratívny pracovník, referent, HR generalist, Mzdový účtovník, Personalista, Účtovník Spoločnosť: Holcim European Business Services s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 350 EUR/mesiac