

Administratívny špecialista s francúzštinou
Miesto práce
Protifašistických bojovníkov 11, Košice
Mzdové podmienky (brutto)
Od 850 EUR/mesiac
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáš si novú prácu v oblasti administratívy? Ak plynule ovládaš francúzsky a anglický jazyk a hľadáš priestor na sebarealizáciu, pošli nám svoj životopis.
Ponúkame Ti príležitosť stať sa súčasťou medzinárodného finančného Centra Zdieľaných Služieb!
Tvojou náplňou práce bude:
- Poskytovať podporu internému zákazníkovi v oblasti administratívy a účtovníctva vo francúzskom jazyku
- Včasné a presné spracovanie požiadaviek zákazníka v programe SAP
- Analýza dát a tvorba reportov
- Interná komunikácia v rámci tímov
- Podpora projektového tímu pri nastavovaní procesov a riešení nezrovnalostí
Ponúkame Ti príležitosť stať sa súčasťou medzinárodného finančného Centra Zdieľaných Služieb!
Tvojou náplňou práce bude:
- Poskytovať podporu internému zákazníkovi v oblasti administratívy a účtovníctva vo francúzskom jazyku
- Včasné a presné spracovanie požiadaviek zákazníka v programe SAP
- Analýza dát a tvorba reportov
- Interná komunikácia v rámci tímov
- Podpora projektového tímu pri nastavovaní procesov a riešení nezrovnalostí
Iné výhody
Ako stabilná medzinárodná spoločnosť poskytujeme našim zamestnancom výnimočné pracovné prostredie, v ktorom môžu:
- Denne využívať angličtinu a francúzštinu
- Rozvíjať technické znalosti v SAP, JDE a i.
- Využiť získané znalosti v medzinárodnom prostredí,
- Podieľať sa na zlepšovaní procesov.
Motiváciou sú aj ďalšie benefity a developement plan pre každého zamestnanca :
- Spoločenské podujatia a teambuildingy
- Športové aktivity a Multisport karta
- Podpora miestnych komunít a dobrovoľnícke činnosti
- Eco-friendly office
- Ovocné dni
- Podpora zdravého životného štýlu
- Moderný Office v centre Košíc
- Zľavy do gastro prevádzok
- Možnosť Home office
- Možnosť kariérneho rastu
- Tréningové a rozvojové príležitosti - soft skills a hard skills
- Jazykové kurzy
- Mladý pracovný kolektív
- Referral program
- Denne využívať angličtinu a francúzštinu
- Rozvíjať technické znalosti v SAP, JDE a i.
- Využiť získané znalosti v medzinárodnom prostredí,
- Podieľať sa na zlepšovaní procesov.
Motiváciou sú aj ďalšie benefity a developement plan pre každého zamestnanca :
- Spoločenské podujatia a teambuildingy
- Športové aktivity a Multisport karta
- Podpora miestnych komunít a dobrovoľnícke činnosti
- Eco-friendly office
- Ovocné dni
- Podpora zdravého životného štýlu
- Moderný Office v centre Košíc
- Zľavy do gastro prevádzok
- Možnosť Home office
- Možnosť kariérneho rastu
- Tréningové a rozvojové príležitosti - soft skills a hard skills
- Jazykové kurzy
- Mladý pracovný kolektív
- Referral program
Požadované vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Tlmočníctvo, prekladateľstvo, administratíva, učiteľstvo
Jazykové znalosti
Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Vysokoškolské vzdelanie v oblasti prekladateľstva/tlmočníctva, administratívy, učiteľstva
- Pokročilá znalosť francúzskeho jazyka (min.B2) je podmienkou
- Min konverzačná znalosť anglického jazyka (min.B1) je podmienkou
- Znalosť MS Office
- Orientácia na detail a riešenie problémov
- Schopnosť učiť sa nové veci a adaptabilita
- Prozákaznícka orientácia
- Komunikačné zručnosti
- Pozitívny prístup k práci
- Teamový hráč
- Pokročilá znalosť francúzskeho jazyka (min.B2) je podmienkou
- Min konverzačná znalosť anglického jazyka (min.B1) je podmienkou
- Znalosť MS Office
- Orientácia na detail a riešenie problémov
- Schopnosť učiť sa nové veci a adaptabilita
- Prozákaznícka orientácia
- Komunikačné zručnosti
- Pozitívny prístup k práci
- Teamový hráč
Stručná charakteristika spoločnosti
LafargeHolcim European Business Services's team, located in a modern and dynamic office in the heart of Košice, is providing financial and administration support for LafargeHolcim’s branches within Europe. Our BSC was established in 2014 on green field developing its international projects within Europe.
In the development phase of the company we provide a unique experience to our employees, where they are using their language skills on daily basis (with English as the corporate language), grow professionally with their expertise, and development in the hard skills as well as soft skills area. With team work as one of the main domain we have been able to grow our business in international measures and continue to expand to more countries.
For more information please visit:
www.lafargeholcim-ebs.eu/
https://www.facebook.com/LafargeHolcimEuropeanBusinessServices/
In the development phase of the company we provide a unique experience to our employees, where they are using their language skills on daily basis (with English as the corporate language), grow professionally with their expertise, and development in the hard skills as well as soft skills area. With team work as one of the main domain we have been able to grow our business in international measures and continue to expand to more countries.
For more information please visit:
www.lafargeholcim-ebs.eu/
https://www.facebook.com/LafargeHolcimEuropeanBusinessServices/
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Účtovnícke a auditorské činnosti
Informácie o výberovom konaní
Chceš sa stať súčasťou nášho BSC? Pošli nám svoje štrukturované CV v anglickom jazyku.
- Vybraní kandidáti budú kontaktovaní prostredníctvom HR ohľadom krátkeho telefonického interview. Z kapacitných dôvodov nekontaktujeme každého uchádzača.
- CVs kandidátov, ktorí nebudú telefonicky kontaktovaní budú uložené do našej databázy pre možnosť budúcej spolupráce,
- Následne prebieha osobné interview s interným HR.
- Vybraní kandidáti budú kontaktovaní prostredníctvom HR ohľadom krátkeho telefonického interview. Z kapacitných dôvodov nekontaktujeme každého uchádzača.
- CVs kandidátov, ktorí nebudú telefonicky kontaktovaní budú uložené do našej databázy pre možnosť budúcej spolupráce,
- Následne prebieha osobné interview s interným HR.
Adresa spoločnosti
LafargeHolcim EBS, Aupark Tower
Protifašistických bojovníkov 11
040 01 Košice
http://www.lafargeholcim-ebs.eu/
Protifašistických bojovníkov 11
040 01 Košice
http://www.lafargeholcim-ebs.eu/
Kontakt
ID: 4014207
Dátum zverejnenia: 25.2.2021
2021-02-25
Lokalita: Košice Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Ekonóm, HR asistent, Špecialista podpory zákazníkov, Tlmočník Spoločnosť: LafargeHolcim European Business Services s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 850 EUR/mesiac