Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista interného reportingu
Miesto práce
Hlavná, Košice, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 200 EUR/mesiac
v závislosti od skúseností kandidáta
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme skúseného kandidáta, ktorého náplňou práce bude tvorba reportov, analýza trendov a následné navrhovanie riešení pre business.
Ponúkame dynamické prostredie a veľa priestoru pre rozvoj zručností okrem iného v reportingu, MS Excel, Power Query a možnosť spolupracovať priamo s vývojármi na automatizácii reportingu.
Hlavnou náplňou Tvojej práce bude:
- Príprava reportov ohľadom plnenia cieľov podľa jednotlivých oddelení
- Vývoj a implementácia efektívneho systému výkazníctva vrátane nástrojov a databáz na meranie finančnej a prevádzkovej výkonnosti spoločnosti
- Zodpovednosť za to, aby boli všetky výkazy a ukazovatele dodávané v dohodnutých termínoch a v uspokojivej kvalite
- Komunikácia s vedením spoločnosti a prezentácia zistených výsledkov
- Komunikácia so zodpovednými kontaktnými osobami vrámci zvereného oddelenia
- Príležitosť zefektívňovania procesov vrámci dennej operatívy
Ponúkame dynamické prostredie a veľa priestoru pre rozvoj zručností okrem iného v reportingu, MS Excel, Power Query a možnosť spolupracovať priamo s vývojármi na automatizácii reportingu.
Hlavnou náplňou Tvojej práce bude:
- Príprava reportov ohľadom plnenia cieľov podľa jednotlivých oddelení
- Vývoj a implementácia efektívneho systému výkazníctva vrátane nástrojov a databáz na meranie finančnej a prevádzkovej výkonnosti spoločnosti
- Zodpovednosť za to, aby boli všetky výkazy a ukazovatele dodávané v dohodnutých termínoch a v uspokojivej kvalite
- Komunikácia s vedením spoločnosti a prezentácia zistených výsledkov
- Komunikácia so zodpovednými kontaktnými osobami vrámci zvereného oddelenia
- Príležitosť zefektívňovania procesov vrámci dennej operatívy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Dôležité sú pre nás:
- Vysokoškolské vzdelanie v oblasti financií, managementu, účtovníctva, kontorlingu
- Znalosť anglického jazyka (min. B2)
- MS Office - Excel, Word pokročilý, vrátane Macro & Power Query programovania
Si pre nás vhodným kandidátom, ak máš:
- Orientáciu na procesy a detaily
- Sebamotiváciu, schopnosť učiť sa nové veci
- Tímového ducha
- Organizačné zručnosti
- Komunikačné zručnosti a prozákaznícku orientáciu
Výhodou je ak máš:
- Znalosť SAP FI & CO
- Skúsenosť s medzinárodným účtovníctvom IFRS
- Skúsenosť s finančným reportingom
- Znalosť MS Access
- Vysokoškolské vzdelanie v oblasti financií, managementu, účtovníctva, kontorlingu
- Znalosť anglického jazyka (min. B2)
- MS Office - Excel, Word pokročilý, vrátane Macro & Power Query programovania
Si pre nás vhodným kandidátom, ak máš:
- Orientáciu na procesy a detaily
- Sebamotiváciu, schopnosť učiť sa nové veci
- Tímového ducha
- Organizačné zručnosti
- Komunikačné zručnosti a prozákaznícku orientáciu
Výhodou je ak máš:
- Znalosť SAP FI & CO
- Skúsenosť s medzinárodným účtovníctvom IFRS
- Skúsenosť s finančným reportingom
- Znalosť MS Access
Požadované vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomika, financie, administratíva, management a príbuzné odbory
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Benefits
Našim zamestnancom v Holcim EBS ponúkame výnimočné pracovné prostredie, v ktorom môžu:
- denne komunikovať v angličtine a učiť sa nové jazyky
- budovať svoje technické zručnosti v SAP a i.
- rozvíjať svoj potenciál a kariérne rásť
- nájsť v radoch kolegov svoj vzor aj parťáka na voľný čas
Vrámci našej firemnej kultúry sa môžeš naplno realizovať:
- na spoločenských podujatiach a teambuildingoch
- športových aktivitách a využiť Multisport kartu na podporu zdravého životného štýlu
- podporovať miestne komunity a dobrovoľnícke činnosti
- užívať si náš nový, moderný, eco-friendly office v centre Košíc
- nechať sa hýčkať na ovocných, nanukových dňoch a firemných raňajkách
- využiť zľavy do rôznych prevádzok
- navštevovať jazykové kurzy
- využiť tréningové a rozvojové príležitosti - soft skills a hard skills
- skúsiť referral program
- pracovať z kancelárie aj z domu, a mnoho ďalších
- denne komunikovať v angličtine a učiť sa nové jazyky
- budovať svoje technické zručnosti v SAP a i.
- rozvíjať svoj potenciál a kariérne rásť
- nájsť v radoch kolegov svoj vzor aj parťáka na voľný čas
Vrámci našej firemnej kultúry sa môžeš naplno realizovať:
- na spoločenských podujatiach a teambuildingoch
- športových aktivitách a využiť Multisport kartu na podporu zdravého životného štýlu
- podporovať miestne komunity a dobrovoľnícke činnosti
- užívať si náš nový, moderný, eco-friendly office v centre Košíc
- nechať sa hýčkať na ovocných, nanukových dňoch a firemných raňajkách
- využiť zľavy do rôznych prevádzok
- navštevovať jazykové kurzy
- využiť tréningové a rozvojové príležitosti - soft skills a hard skills
- skúsiť referral program
- pracovať z kancelárie aj z domu, a mnoho ďalších
ID: 3973931
Dátum zverejnenia: 23.8.2022
2022-08-23
lokalita: Košice Pozícia: Controller, Ekonóm, Finančný analytik, Špecialista reportingu Spoločnosť: Holcim European Business Services s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac