Part time príležitosť pre študentov - HR Admin Support




Miesto práce

Protifašistických bojovníkov, Košice

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

3,50 € / hod

Druh pracovného pomeru

na dohodu (brigády), internship, stáž

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Študuješ na vysokej škole a chceš už teraz získať skúsenosti v prostredí medzinárodnej spoločnosti ? Tak určite čítaj ďalej!

Do nášho HR tímu hľadáme nového kolegu/kolegyňu so záujmom o recruitment a administratívu. Ak máš nadšenie, chuť a ovládaš anglický jazyk, veľmi radi ťa naučíme zvyšok!

Tvojou náplňou práce bude:
- spravovanie inzercie na pracovných portáloch a web stránke spoločnosti
- aktívne vyhľadávanie a oslovovanie kandidátov na portáloch (Profesia, LinkedIn)
- práca s internou databázou kandidátov
- telefonická a e-mailová komunikácia s kandidátmi
- telefonické pohovory s kandidátmi v anglickom jazyku a plánovanie osobných pohovorov
- administratívna podpora na HR oddelení, evidencie, prehľady
- administratívna podpora na recepcii (registrácia návštevníkov spoločnosti, rezervácia miestností a ich príprava pre návštevy)
- komunikácia so zamestnancami, podávanie informácií, prijímanie podnetov od zamestnancov

Iné výhody

Ako stabilná medzinárodná spoločnosť poskytujeme našim zamestnancom výnimočné pracovné prostredie v ktorom môžu:
- denne využívať svoje znalosti cudzích jazykov a poznatky zo školy
- využiť ponuku interných vzdelávacích kurzov a jazykových kurzov
- profesionálne rásť a naberať skúsenosti v medzinárodnej spoločnosti
- zúčastňovať sa firemných spoločenských a športových podujatí

A to všetko v našich nových a moderných priestoroch v samotnom centre Košíc.

Požadované vzdelanie

študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

Psychológia, riadenie ľudských zdrojov, ekonomika, verejná správa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- študent/ka vysokej školy v oblasti psychológie, HR, administratívy alebo ekonomiky
- anglický jazyk min. B1+ (schopnosť viesť pohovor v anglickom jazyku)
- skúsenosti s administratívnou prácou sú výhodou
- komunikačné zručnosti, tímový duch, otvorenosť
- flexibilita, schopnosť organizovať čas a prácu
- dostupnosť min. 2 hodiny medzi 9:00 až 16:00, a to min. 4 dni v týždni (optimálne 4 hodiny každý pracovný deň)

Stručná charakteristika spoločnosti

LafargeHolcim European Business Services´s team, located in a modern and dynamic office in the heart of Košice, is providing financial and administration support for LafargeHolcim’s branches within Europe. Our BSC was established in 2014 on green field developing its international projects within Europe.
In the development phase of the company we provide a unique experience to our employees, where they are using their language skills on daily basis (with English as the corporate language), grow professionally with their expertise, and development in the hard skills as well as soft skills area. With team work as one of the main domain we have been able to grow our business in international measures and continue to expand to more countries.

For more information please visit:
www.lafargeholcim-ebs.eu/
https://www.facebook.com/LafargeHolcimEuropeanBusinessServices/

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Účtovnícke a auditorské činnosti

Informácie o výberovom konaní

Chceš sa stať súčasťou nášho SSC? Pošli nám svoje štrukturované CV v anglickom jazyku.
- Vybraní kandidáti budú kontaktovaní prostredníctvom HR ohľadom krátkeho telefonického interview. Z kapacitných dôvodov nekontaktujeme každého uchádzača.
- CVs kandidátov, ktorí nebudú telefonicky kontaktovaní, budú uložené do našej databázy pre možnosť budúcej spolupráce.
- Následne prebieha osobné interview s interným HR.

Adresa spoločnosti

LafargeHolcim European Business Services s.r.o.
Protifašistických bojovníkov 11
040 01 Košice
http://www.lafargeholcim-ebs.eu/

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Katarína Maťášová
E-mail: poslať životopis


ID: 3769803   Dátum zverejnenia: 23.9.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   3,50 € / hod