Administratívna podpora nákupného procesu s nemčinou alebo francúzštinou a angličtinou




Miesto práce

Protifašistických bojovníkov, Košice

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

750 € brutto + v závislosti od skúseností

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Naše medzinárodné centrum zdieľaných služieb pôsobiace v oblasti financií Ti dáva možnosť rozbehnúť svoju kariéru v dynamickom prostredí na oddelení podpory nákupu.
Ak máš skúsenosti v oblasti administratívy a ovládaš anglický a nemecký alebo francúzsky jazyk, hľadáme práve Teba!

Aká bude tvoja náplň práce?
- správa nákupných online katalógov
- vytváranie správ a výkazov v Exceli
- vytváranie, monitorovanie a aktualizácia údajov v programe SAP
- vytváranie objednávok v programe SAP
- práca s údajmi, vkladanie informácií a korekcia údajov podľa inštrukcií klienta
- komunikácia s nemecky alebo francúzsky hovoriacimi klientmi v zahraničí.

Iné výhody

Ako prvé európske BSC pre LafargeHolcim ponúkame našim zamestnancom možnosť rozvíjať sa vo viacerých aspektoch:
- denne využívať angličtinu a druhý jazyk (nemecký, francúzsky, talianský, bulharský, chorvátsky, maďarský jazyk a mnoho iných),
- rozvíjať technické znalosti v SAP,
- využiť teoretické znalosti získané počas štúdia v medzinárodnom prostredí,
- podieľať sa na zlepšovaní procesov,
- rozvíjať soft skills participáciou na interných tréningoch.
Motiváciou sú aj ďalšie benefity a developement plan pre každého špecialistu v moderných priestoroch v centre Košíc.

Požadované vzdelanie

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Financie, ekonomika, verejná správa, administratíva

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Požiadavky na zamestnanca:
- vysoká škola v oblasti ekonomiky, financií, administratívy alebo verejnej správy
- aktívna znalosť Anglického jazyka (B2) je podmienkou
- aktívna znalosť Nemeckého / Francúzskeho jazyka (B2) je podmienkou
- skúsenosť v oblasti nákupu je výhodou
- min teoretické znalosti z oblasti účtovníctva
- znalosť MS Office, najmä Excel
- prozákaznícka orientácia
- motivácia pre prácu s číslami
- flexibilita
- zameranie na detail
- tímový hráč

Stručná charakteristika spoločnosti

LafargeHolcim European Business Services´s team, located in a modern and dynamic office in the heart of Košice, is providing financial and administration support for LafargeHolcim’s branches within Europe. Our BSC was established in 2014 on green field developing its international projects within Europe.
In the development phase of the company we provide a unique experience to our employees, where they are using their language skills on daily basis (with English as the corporate language), grow professionally with their expertise, and development in the hard skills as well as soft skills area. With team work as one of the main domain we have been able to grow our business in international measures and continue to expand to more countries.

For more information please visit www.lafargeholcim-ebs.eu/

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Účtovnícke a auditorské činnosti

Informácie o výberovom konaní

Chceš sa stať súčasťou nášho BSC? Pošli nám svoje štrukturované CV v anglickom jazyku.
- Vybraní kandidáti budú kontaktovaní prostredníctvom HR ohľadom krátkeho telefonického interview. Z kapacitných dôvodov nekontaktujeme každého uchádzača.
- CVs kandidátov, ktorí nebudú telefonicky kontaktovaní budú uložené do našej databázy pre možnosť budúcej spolupráce,
- Následne prebieha osobné interview s interným HR.

Adresa spoločnosti

LafargeHolcim European Business Services s.r.o.
Protifašistických bojovníkov 11
040 01 Košice
http://www.lafargeholcim-ebs.eu/

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Katarína Maťášová
E-mail: poslať životopis


ID: 3496376   Dátum zverejnenia: 18.10.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   750 € brutto + v závislosti od skúseností