Можливість для людей з України
Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívna podpora nákupu
Miesto práce
Hlavná, Košice, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 050 EUR/mesiac
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Naše medzinárodné centrum zdieľaných služieb pôsobiace v oblasti účtovníctva Ti dáva možnosť budovať kariéru v medzinárodnom prostredí na oddelení podpory nákupu.
Ak máš skúsenosti v oblasti administratívy či nákupu a ovládaš anglický jazyk, hľadáme práve Teba!
Aká bude tvoja náplň práce?
- spracuvávanie a kontrola nákupných online katalógov, vytváranie a monitorovanie objednávok na základe pridelených entít
- práca na pridelených úlohách na základe dohodnutých postupov a individuálnych cieľov
- spracuvávanie interných procesných manuálov a postupov na oddelení nákupu
- zabezpečovanie dennej komunikácie s lokálnymi entitami v anglickom jazyku
- vytváranie správ a výkazov v Exceli
- podieľanie sa na zlepšovaní procesov vrámci oddelenia
- aktívna účasť na interných tréningoch, podpora kolegov a tímovej spolupráce
Ak máš skúsenosti v oblasti administratívy či nákupu a ovládaš anglický jazyk, hľadáme práve Teba!
Aká bude tvoja náplň práce?
- spracuvávanie a kontrola nákupných online katalógov, vytváranie a monitorovanie objednávok na základe pridelených entít
- práca na pridelených úlohách na základe dohodnutých postupov a individuálnych cieľov
- spracuvávanie interných procesných manuálov a postupov na oddelení nákupu
- zabezpečovanie dennej komunikácie s lokálnymi entitami v anglickom jazyku
- vytváranie správ a výkazov v Exceli
- podieľanie sa na zlepšovaní procesov vrámci oddelenia
- aktívna účasť na interných tréningoch, podpora kolegov a tímovej spolupráce
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požiadavky na zamestnanca:
- vysoká škola v oblasti ekonomiky, financií, administratívy, verejnej správy alebo nákupu
- aktívna znalosť Anglického (min B2) je podmienkou
- skúsenosť v oblasti nákupu je výhodou - práca s cenovými ponukami, objednávkami
- min teoretické znalosti z oblasti účtovníctva
- znalosť MS Office, najmä Excel
- prozákaznícka orientácia
- motivácia pre prácu s číslami
- flexibilita
- zameranie na detail
- tímový hráč
- vysoká škola v oblasti ekonomiky, financií, administratívy, verejnej správy alebo nákupu
- aktívna znalosť Anglického (min B2) je podmienkou
- skúsenosť v oblasti nákupu je výhodou - práca s cenovými ponukami, objednávkami
- min teoretické znalosti z oblasti účtovníctva
- znalosť MS Office, najmä Excel
- prozákaznícka orientácia
- motivácia pre prácu s číslami
- flexibilita
- zameranie na detail
- tímový hráč
Požadované vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Financie, ekonomika, verejná správa, administratíva, nákup
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Benefits
Našim zamestnancom v Holcim EBS ponúkame výnimočné pracovné prostredie, v ktorom môžu:
- denne komunikovať v angličtine a učiť sa nové jazyky
- budovať svoje technické zručnosti v SAP a i.
- rozvíjať svoj potenciál a kariérne rásť
- nájsť v radoch kolegov svoj vzor aj parťáka na voľný čas
Vrámci našej firemnej kultúry sa môžeš naplno realizovať:
- na spoločenských podujatiach a teambuildingoch
- športových aktivitách a využiť Multisport kartu na podporu zdravého životného štýlu
- podporovať miestne komunity a dobrovoľnícke činnosti
- užívať si náš nový, moderný, eco-friendly office v centre Košíc
- nechať sa hýčkať na ovocných, nanukových dňoch a firemných raňajkách
- využiť zľavy do rôznych prevádzok
- navštevovať jazykové kurzy
- využiť tréningové a rozvojové príležitosti - soft skills a hard skills
- skúsiť referral program
- pracovať z kancelárie aj z domu, a mnoho ďalších
- denne komunikovať v angličtine a učiť sa nové jazyky
- budovať svoje technické zručnosti v SAP a i.
- rozvíjať svoj potenciál a kariérne rásť
- nájsť v radoch kolegov svoj vzor aj parťáka na voľný čas
Vrámci našej firemnej kultúry sa môžeš naplno realizovať:
- na spoločenských podujatiach a teambuildingoch
- športových aktivitách a využiť Multisport kartu na podporu zdravého životného štýlu
- podporovať miestne komunity a dobrovoľnícke činnosti
- užívať si náš nový, moderný, eco-friendly office v centre Košíc
- nechať sa hýčkať na ovocných, nanukových dňoch a firemných raňajkách
- využiť zľavy do rôznych prevádzok
- navštevovať jazykové kurzy
- využiť tréningové a rozvojové príležitosti - soft skills a hard skills
- skúsiť referral program
- pracovať z kancelárie aj z domu, a mnoho ďalších
ID: 3496376
Dátum zverejnenia: 20.1.2023
2023-01-20
lokalita: Košice Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Ekonóm, Nákupca, Účtovník Spoločnosť: Holcim European Business Services s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 050 EUR/mesiac