Hovoríš plynule po francúzsky a hľadáš si prácu v oblasti administratívy? Ponúkame Ti príležitosť stať sa Špecialistom podpory zákazníkov!




Miesto práce

Protifašistických bojovníkov 11, Košice

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

850 € brutto

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáš si novú prácu v oblasti amdinistratívy? Ak plynule ovládaš francúzsky jazyk a hľadáš priestor na sebarealizáciu, pošli nám svoj životopis.
Ponúkame Ti príležitosť stať sa Špecialistom podpory zákazníkov v medzinárodnom finančnom Centre Zdieľaných Služieb!

Tvojou náplňou práce bude:
- Prijímanie telefonických a emailových požiadaviek od našich interných zákazníkov a dodávateľov
- Poskytnutie podpory internému zákazníkovi a dodávateľovi
- Včasné a presné spracovanie požiadaviek zákazníka v programe SAP
- Analýza dát a tvorba reportov
- Interná komunikácia v rámci tímov
- Podpora projektového tímu pri nastavovaní procesov a riešení nezrovnalostí

Iné výhody

Ako stabilná medzinárodná spoločnosť poskytujeme našim zamestnancom výnimočné pracovné prostredie, v ktorom môžu:
- denne využívať angličtinu a druhý jazyk (francúzsky, poľský, nemecký, taliansky, bulharský, chorvátsky, maďarský jazyk a mnoho iných),
- rozvíjať technické znalosti v SAP,
- využiť teoretické znalosti získané počas štúdia v medzinárodnom prostredí,
- podieľať sa na zlepšovaní procesov,
- rozvíjať soft skills participáciou na interných tréningoch.
Motiváciou sú aj ďalšie benefity a developement plan pre každého špecialistu v moderných priestoroch v centre Košíc.

Požadované vzdelanie

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonomika, verejná správa, tlmočníctvo, prekladateľstvo

Jazykové znalosti

Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Absolvent vysokej školy v oblasti administratívy, ekonómie, prekladateľstva/tlmočníctva
- Pokročilá znalosť francúzskeho jazyka (min.B2) je podmienkou
- Základná znalosť anglického jazyka (min.A2) je podmienkou
- Znalosť MS Office
- Prozákaznícka orientácia
- Komunikačné zručnosti
- Flexibilita
- Ochota cestovať
- Tímový hráč

Stručná charakteristika spoločnosti

LafargeHolcim European Business Services´s team, located in a modern and dynamic office in the heart of Košice, is providing financial and administration support for LafargeHolcim’s branches within Europe. Our BSC was established in 2014 on green field developing its international projects within Europe.
In the development phase of the company we provide a unique experience to our employees, where they are using their language skills on daily basis (with English as the corporate language), grow professionally with their expertise, and development in the hard skills as well as soft skills area. With team work as one of the main domain we have been able to grow our business in international measures and continue to expand to more countries.

For more information please visit www.lafargeholcim-ebs.eu/

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Účtovnícke a auditorské činnosti

Informácie o výberovom konaní

Chceš sa stať súčasťou nášho BSC? Pošli nám svoje štrukturované CV v anglickom jazyku.
- Vybraní kandidáti budú kontaktovaní prostredníctvom HR ohľadom krátkeho telefonického interview. Z kapacitných dôvodov nekontaktujeme každého uchádzača.
- CVs kandidátov, ktorí nebudú telefonicky kontaktovaní budú uložené do našej databázy pre možnosť budúcej spolupráce,
- Následne prebieha osobné interview s interným HR.

Adresa spoločnosti

LafargeHolcim European Business Services s.r.o.
Protifašistických bojovníkov 11
040 01 Košice
http://www.lafargeholcim-ebs.eu/


ID: 3323432   Dátum zverejnenia: 17.9.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   850 € brutto