Reštartuj svoju kariéru na pozícii Účtovník




Miesto práce

Protifašistických bojovníkov 11, Košice

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

700-900€ brutto

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Medzinárodné centrum zdieľaných služieb pôsobiace v oblasti financií dáva možnosť reštartovať svoju kariéru v dynamickom prostredí, kde môžete uplatniť nadobudnuté znalosti na pozícií účtovník fakturácie. Pozícia je vhodná aj ako nová pracovná príležitosť v oblasti účtovníctva pre uchádzačov s pracovnými skúsenosťami z oblasti administratívy a so záujmom o fakturáciu.
Ak máte teoretické znalosti v účtovníctve, chcete pracovať s číslami a hľadáte priestor na sebarealizáciu, pošlite svoj životopis v angličtine.

Aká bude tvoja náplň práce?
- Spracovávanie faktúr za pridelené entity a krajiny, vykonávanie všetkých činností súvisiacich so spracovaním fakturácie,
- Proaktívne zlepšovanie systému práce a zlepšovanie operatívy tímu,
- Zaisťovanie úplnosti, presnosti a aktuálnosti dát súvisiacich s poskytovaním služieb v oblasti účtovníctva,
- Spracovanie účtovných prípadov v pridelenej účtovnej špecializácii,
- Rýchle a presné zaznamenávanie finančných transakcií,
- Príprava dokumentov potrebných pri mesačných uzávierkach,
- Participácia na mesačných uzávierkach.

Iné výhody

Ako stabilná medzinárodná spoločnosť poskytujeme našim zamestnancom výnimočné pracovné prostredie v ktorom môžu:
- denne využívať svoje znalosti cudzích jazykov
- využiť ponuku interných vzdelávacích kurzov a jazykových kurzov
- profesionálne rásť
- pracovať v dynamickom kolektíve
A to všetko v našich nových a moderných priestoroch v samotnom centre Košíc.

Požadované vzdelanie

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonómia, Financie, Bankovníctvo, Administratíva

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Podvojné účtovníctvo - základy

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Vysokoškolské vzdelanie v oblasti účtovníctva a financií
- Aktívna znalosť anglického jazyka
- Teoretický prehľad v účtovníctve
- Znalosť MS Office, najmä Excel
- Motivácia pre prácu s číslami
- Flexibilita
- Zameranie na detail
- Tímový hráč

Stručná charakteristika spoločnosti

LafargeHolcim European Business Services´s team, located in a modern and dynamic office in the heart of Košice, is providing financial and administration support for LafargeHolcim’s branches within Europe. Our BSC was established in 2014 on green field developing its international projects within Europe.
In the development phase of the company we provide a unique experience to our employees, where they are using their language skills on daily basis (with English as the corporate language), grow professionally with their expertise, and development in the hard skills as well as soft skills area. With team work as one of the main domain we have been able to grow our business in international measures and continue to expand to more countries.

For more information please visit:
www.lafargeholcim-ebs.eu/
https://www.facebook.com/LafargeHolcimEuropeanBusinessServices/

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Účtovnícke a auditorské činnosti

Informácie o výberovom konaní

Chceli by ste sa stať súčasťou nášho BSC? Zašlite nám svoj životopis v anglickom jazyku. Vybraní kandidáti budú kontaktovaní telefonicky.

Adresa spoločnosti

LafargeHolcim European Business Services s.r.o.
Protifašistických bojovníkov 11
040 01 Košice
http://www.lafargeholcim-ebs.eu/


ID: 3175478   Dátum zverejnenia: 2.11.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   700-900€ brutto