Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky


Účtovník platieb s francúzskym jazykom
Miesto práce
Protifašistických bojovníkov 11, Košice
Mzdové podmienky (brutto)
Od 950 EUR/mesiacv závislosti od skúseností kandidáta
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho medzinárodného dynamického tímu v Košiciach hľadáme novú posilu!
Ovládaš francúzsky a anglický jazyk a hľadáš si nové uplatnenie? Pridaj sa k nám na oddelení platieb!
Tvojou náplňou práce bude:
- Spracovanie bankových výpisov a párovanie platieb, nastavovanie platobných príkazov podľa stanovených postupov a v súlade s požiadavkami auditu
- Úplné, správne a včasné spracovanie pridelených úloh
- Participácia na mesačných uzávierkach
- Poskytovanie zákazníckej podpory, riešenie a zaznamenávanie sťažností zo strany zákazníka
- Komunikácia s partnermi z európskych pobočiek vo francúzskom jazyku
- Spolupráca pri zlepšovaní interných procesov
- Spolupráca s ďalšími oddeleniami spoločnosti
Ovládaš francúzsky a anglický jazyk a hľadáš si nové uplatnenie? Pridaj sa k nám na oddelení platieb!
Tvojou náplňou práce bude:
- Spracovanie bankových výpisov a párovanie platieb, nastavovanie platobných príkazov podľa stanovených postupov a v súlade s požiadavkami auditu
- Úplné, správne a včasné spracovanie pridelených úloh
- Participácia na mesačných uzávierkach
- Poskytovanie zákazníckej podpory, riešenie a zaznamenávanie sťažností zo strany zákazníka
- Komunikácia s partnermi z európskych pobočiek vo francúzskom jazyku
- Spolupráca pri zlepšovaní interných procesov
- Spolupráca s ďalšími oddeleniami spoločnosti
Iné výhody
Ako stabilná medzinárodná spoločnosť poskytujeme našim zamestnancom výnimočné pracovné prostredie, v ktorom môžu:
- Denne využívať angličtinu, francúzštinu a ďalšie jazyky
- Rozvíjať technické znalosti v SAP, a i.
- Využiť získané znalosti v medzinárodnom prostredí
- Podieľať sa na zlepšovaní procesov
Motiváciou sú aj ďalšie benefity a developement plan pre každého zamestnanca :
- Spoločenské podujatia a teambuildingy
- Športové aktivity a Multisport karta
- Podpora miestnych komunít a dobrovoľnícke činnosti
- Eco-friendly office
- Ovocné dni
- Podpora zdravého životného štýlu
- Moderný Office v centre Košíc
- Zľavy do gastro prevádzok
- Možnosť Home office
- Možnosť kariérneho rastu
- Tréningové a rozvojové príležitosti - soft skills a hard skills
- Jazykové kurzy
- Mladý pracovný kolektív
- Referral program
- Denne využívať angličtinu, francúzštinu a ďalšie jazyky
- Rozvíjať technické znalosti v SAP, a i.
- Využiť získané znalosti v medzinárodnom prostredí
- Podieľať sa na zlepšovaní procesov
Motiváciou sú aj ďalšie benefity a developement plan pre každého zamestnanca :
- Spoločenské podujatia a teambuildingy
- Športové aktivity a Multisport karta
- Podpora miestnych komunít a dobrovoľnícke činnosti
- Eco-friendly office
- Ovocné dni
- Podpora zdravého životného štýlu
- Moderný Office v centre Košíc
- Zľavy do gastro prevádzok
- Možnosť Home office
- Možnosť kariérneho rastu
- Tréningové a rozvojové príležitosti - soft skills a hard skills
- Jazykové kurzy
- Mladý pracovný kolektív
- Referral program
Požadované vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomika, financie, administratíva, management a príbuzné odbory
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Francúzsky jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Vysokoškolské vzdelanie v oblasti ekonómie, financií, administratívy, manažmentu
- Min 2-ročná skúsenosť s podvojným účtovníctvom
- Skúsenosti s účtovníctvom podľa IFRS výhodou
- Znalosť anglického a francúzskeho jazyka (min.B1) je podmienkou
- Znalosť SAP výhodou
- MS Excel na mierne pokročilej úrovni
- Orientácia na detail a riešenie problémov
- Schopnosť prioritizovať si prácu a organizovať si pracovný čas
- Schopnosť učiť sa nové veci a adaptabilita
- Prozákaznícka orientácia
- Komunikačné zručnosti
- Pozitívny prístup k práci
- Teamový hráč
- Min 2-ročná skúsenosť s podvojným účtovníctvom
- Skúsenosti s účtovníctvom podľa IFRS výhodou
- Znalosť anglického a francúzskeho jazyka (min.B1) je podmienkou
- Znalosť SAP výhodou
- MS Excel na mierne pokročilej úrovni
- Orientácia na detail a riešenie problémov
- Schopnosť prioritizovať si prácu a organizovať si pracovný čas
- Schopnosť učiť sa nové veci a adaptabilita
- Prozákaznícka orientácia
- Komunikačné zručnosti
- Pozitívny prístup k práci
- Teamový hráč
Stručná charakteristika spoločnosti
LafargeHolcim European Business Services's team, located in a modern and dynamic office in the heart of Košice, is providing financial and administration support for LafargeHolcim’s branches within Europe. Our BSC was established in 2014 on green field developing its international projects within Europe.
In the development phase of the company we provide a unique experience to our employees, where they are using their language skills on daily basis (with English as the corporate language), grow professionally with their expertise, and development in the hard skills as well as soft skills area. With team work as one of the main domain we have been able to grow our business in international measures and continue to expand to more countries.
For more information please visit:
www.lafargeholcim-ebs.eu/
https://www.facebook.com/LafargeHolcimEuropeanBusinessServices/
In the development phase of the company we provide a unique experience to our employees, where they are using their language skills on daily basis (with English as the corporate language), grow professionally with their expertise, and development in the hard skills as well as soft skills area. With team work as one of the main domain we have been able to grow our business in international measures and continue to expand to more countries.
For more information please visit:
www.lafargeholcim-ebs.eu/
https://www.facebook.com/LafargeHolcimEuropeanBusinessServices/
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Účtovnícke a auditorské činnosti
Informácie o výberovom konaní
Chceš sa stať súčasťou nášho BSC? Pošli nám svoje štrukturované CV v anglickom jazyku.
- Vybraní kandidáti budú kontaktovaní prostredníctvom HR ohľadom krátkeho telefonického interview. Z kapacitných dôvodov nekontaktujeme každého uchádzača.
- CVs kandidátov, ktorí nebudú telefonicky kontaktovaní budú uložené do našej databázy pre možnosť budúcej spolupráce,
- Následne prebieha osobné interview s interným HR.
- Vybraní kandidáti budú kontaktovaní prostredníctvom HR ohľadom krátkeho telefonického interview. Z kapacitných dôvodov nekontaktujeme každého uchádzača.
- CVs kandidátov, ktorí nebudú telefonicky kontaktovaní budú uložené do našej databázy pre možnosť budúcej spolupráce,
- Následne prebieha osobné interview s interným HR.
Adresa spoločnosti
LafargeHolcim EBS, Aupark Tower
Protifašistických bojovníkov 11
040 01 Košice
http://www.lafargeholcim-ebs.eu/
Protifašistických bojovníkov 11
040 01 Košice
http://www.lafargeholcim-ebs.eu/
ID: 2875062
Dátum zverejnenia: 26.1.2021
2021-01-26
Lokalita: Košice Pozícia: Fakturant, Finančný analytik, Špecialista fakturácie a platieb, Účtovník Spoločnosť: LafargeHolcim European Business Services s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 950 EUR/mesiac