Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník/pracovníčka pre servisné oddelenie
KYOCERA Document Solutions Czech, s.r.o. - organizačná zložka Slovensko
Miesto práce
Rybničná 40, Bratislava
Rybničná 40, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 200 EUR/mesiac
1 000 - 1 200 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
+ Príprava dokumentácie pre technikov pred začatím serv. prípadu
+ Spracovanie servisných protokolov po ukončení servisného prípadu
+ Založenie objednávky a fakturácia servisných zákaziek v internom systéme
+ Prvý stupeň podpory základných zákazníckych požiadaviek – Servicedesk-Tikety
+ prijatie a zdokumentovanie technických problémov od zákazníkov
+ využitie aj predpripravených odpovedí v Servicedesku
+ smerovanie požiadaviek na Portál podpory-Databáza znalostí
+ Riešenie reklamácií, overovanie sériového čísla a oprávnenosti uznania záruky
+ Sledovanie SLA pri tiketoch
+ Komunikácia a spolupráca s ostatnými oddeleniami (obchod, logistika)
+ Komunikácia a spolupráca s ostatnými dispečingami našich servisných partnerov
+ Príjem servisných faktúr od partnerov
+ Iné úlohy podľa pokynov nadriadeného
+ Spracovanie servisných protokolov po ukončení servisného prípadu
+ Založenie objednávky a fakturácia servisných zákaziek v internom systéme
+ Prvý stupeň podpory základných zákazníckych požiadaviek – Servicedesk-Tikety
+ prijatie a zdokumentovanie technických problémov od zákazníkov
+ využitie aj predpripravených odpovedí v Servicedesku
+ smerovanie požiadaviek na Portál podpory-Databáza znalostí
+ Riešenie reklamácií, overovanie sériového čísla a oprávnenosti uznania záruky
+ Sledovanie SLA pri tiketoch
+ Komunikácia a spolupráca s ostatnými oddeleniami (obchod, logistika)
+ Komunikácia a spolupráca s ostatnými dispečingami našich servisných partnerov
+ Príjem servisných faktúr od partnerov
+ Iné úlohy podľa pokynov nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
+ Dovolenkový plat pri dosiahnutí stanovených výsledkov spoločnosti
+ 13. a 14. plat pri dosiahnutí stanovených výsledkov spoločnosti
+ Príspevok zamestnávateľa na dôchodkové pripoistenie (3.pilier)
+ Multisport karta
+ 13. a 14. plat pri dosiahnutí stanovených výsledkov spoločnosti
+ Príspevok zamestnávateľa na dôchodkové pripoistenie (3.pilier)
+ Multisport karta
Informácie o výberovom konaní
Zmluva na dobu určitú s možnosťou predĺženia na dobu neurčitú
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
+ Veľmi dobrá znalosť PC (Office – Excel, Word,
Powerpoint, Outlook...)
+ Veľmi dobré komunikačné schopnosti (telefón, email)
+ Zodpovednosť, samostatnosť a organizačné
schopnosti
+ Vysoká orientácia na zákazníka a na výsledok
+ Skúsenosti s prácou so Servicedesk-om výhodou
Powerpoint, Outlook...)
+ Veľmi dobré komunikačné schopnosti (telefón, email)
+ Zodpovednosť, samostatnosť a organizačné
schopnosti
+ Vysoká orientácia na zákazníka a na výsledok
+ Skúsenosti s prácou so Servicedesk-om výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme nadnárodná spoločnosť (celosvetovo 80 tis. zamestnancov), priame zastúpenie značky v SR. Orientujeme sa na oblasť tlačových zariadení a softvérových riešení pre tlačové zariadenia.
Na slovenskom trhu pôsobíme 12 rokov. Predávame produkty s definovanou pridanou hodnotou, dokážeme sa odlíšiť od konkurencie jasne určenou stratégiou.
Na slovenskom trhu pôsobíme 12 rokov. Predávame produkty s definovanou pridanou hodnotou, dokážeme sa odlíšiť od konkurencie jasne určenou stratégiou.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 4334198
Dátum zverejnenia: 20.5.2022
2022-05-20
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: KYOCERA Document Solutions Czech, s.r.o. - organizačná zložka Slovensko
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac