Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Systémový administrátor
Kulm LLC, organizačná zložka podniku zahraničnej osoby
Miesto práce
Prievidza
Prievidza
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 - 1 300 EUR/mesiac1100 - 1300 EUR, mzda je fixná
1 100 - 1 300 EUR/mesiac1100 - 1300 EUR, mzda je fixná
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- priame úpravy užívateľského rozhrania v rámci systému (nie je nutné vedieť programovať, systém umožňuje všetko nastaviť v editoroch)
- priama spolupráca s architektom systému a zapracovávanie požiadaviek prípadne riešení vzniknutých problémov
- analýza procesov, vyhodnotenie a zapracovanie dohodnutých zmien
- spracovávanie dokumentácie pracovných procesov s priamou postupnosťou pre koncových užívateľov
- vytváranie užívateľských účtov v Active Directory, v prostredí ERP systému a prideľovanie práv užívateľom
- kontrola logov a sledovanie správnosti toku dát
- komunikácia s koncovými užívateľmi a riešenie ich požiadaviek
- priama spolupráca s architektom systému a zapracovávanie požiadaviek prípadne riešení vzniknutých problémov
- analýza procesov, vyhodnotenie a zapracovanie dohodnutých zmien
- spracovávanie dokumentácie pracovných procesov s priamou postupnosťou pre koncových užívateľov
- vytváranie užívateľských účtov v Active Directory, v prostredí ERP systému a prideľovanie práv užívateľom
- kontrola logov a sledovanie správnosti toku dát
- komunikácia s koncovými užívateľmi a riešenie ich požiadaviek
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca na plný úväzok v medzinárodne pôsobiacej spoločnosti
- pre kandidátov, ktorí sa osvedčia - kariérny postup
- rýchlo sa rozvíjajúci dynamický kolektív
- projekty medzinárodného presahu
- po osvedčení možnosť čerpať v dohodnuté dni home office
- koncoročné bonusy v závislosti od finančného výsledku spoločnosti
- osobnostný rozvoj a profesionálne vzdelávanie zamestnancov
- pre kandidátov, ktorí sa osvedčia - kariérny postup
- rýchlo sa rozvíjajúci dynamický kolektív
- projekty medzinárodného presahu
- po osvedčení možnosť čerpať v dohodnuté dni home office
- koncoročné bonusy v závislosti od finančného výsledku spoločnosti
- osobnostný rozvoj a profesionálne vzdelávanie zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Prosím zašlite svoje CV a MOTIVAČNÝ LIST mailom na: [email protected]
Na pohovore sa budeme zameriavať na 3 oblasti:
1. Úroveň znalosti toku tovaru a úkony s tým spojené
2. Technické zázemie kandidáta
3. Jeho komunikačné schopnosti
Na pohovore sa budeme zameriavať na 3 oblasti:
1. Úroveň znalosti toku tovaru a úkony s tým spojené
2. Technické zázemie kandidáta
3. Jeho komunikačné schopnosti
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Vzdelanie v odbore
technického alebo obchodného charakteru
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- hľadáme kandidáta, ktorý má aspoň základné znalosti ohľadom toku tovaru v obchode/e-shope, prípadne má skúsenosti z podobného odvetvia a vie problematike rýchlo porozumieť
- administráciu systému prebieha v prostredí Helios Orange - nie je nutné vedieť programovať, väčšina nastavení sa deje priamo v rozhraní systému, ktoré je možné užívateľsky upravovať.
- kandidát určite musí aspoň principiálne rozumieť tomu ako fungujú databázy, čo je to API prepojenie, ako funguje Active Directory, VPN, Remote Desktop. IT zázemie je veľkou výhodou.
- firma má medzinárodné pôsobenie, takže angličtina na komunikatívnej úrovni je nutnosť (túto podmienku nepodceňovať, väčšina firemného kolektívu komunikuje predovšetkým v angličtine)
- obchodné a analyticko-technické myslenie
- schopnosť adaptovať sa zmenám, a orientácia na riešenie problémov
- skúsenosti so správou a implementáciou zákazníckeho prostredia výhodou
- skúsenosti s projektovým manažmentom výhodou
- administráciu systému prebieha v prostredí Helios Orange - nie je nutné vedieť programovať, väčšina nastavení sa deje priamo v rozhraní systému, ktoré je možné užívateľsky upravovať.
- kandidát určite musí aspoň principiálne rozumieť tomu ako fungujú databázy, čo je to API prepojenie, ako funguje Active Directory, VPN, Remote Desktop. IT zázemie je veľkou výhodou.
- firma má medzinárodné pôsobenie, takže angličtina na komunikatívnej úrovni je nutnosť (túto podmienku nepodceňovať, väčšina firemného kolektívu komunikuje predovšetkým v angličtine)
- obchodné a analyticko-technické myslenie
- schopnosť adaptovať sa zmenám, a orientácia na riešenie problémov
- skúsenosti so správou a implementáciou zákazníckeho prostredia výhodou
- skúsenosti s projektovým manažmentom výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Kulm LLC je organizačná zložka nadnárodnej skupiny, pôsobiacej v oblasti e-commerce a internetového predaja.
Venujeme sa hlavne službám a systémovému prepojeniu dodávateľov a finálnych zákazníkov. Prioritne sa zameriavame na spotrebnú elektroniku, mobilné telefóny, tablety a herné konzoly.
Venujeme sa hlavne službám a systémovému prepojeniu dodávateľov a finálnych zákazníkov. Prioritne sa zameriavame na spotrebnú elektroniku, mobilné telefóny, tablety a herné konzoly.
ID: 3809332
Dátum zverejnenia: 13.11.2019
2019-11-13
lokalita: Prievidza Pozícia: Systémový administrátor Spoločnosť: Kulm LLC, organizačná zložka podniku zahraničnej osoby
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 100 - 1 300 EUR/mesiac1100 - 1300 EUR, mzda je fixná