Obchodný zástupca pre námornú a leteckú prepravu

KUEHNE + NAGEL, s. r. o.

Miesto práce
Nivy Tower, Mlynské nivy, Ružinov, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 - 1 800 EUR/mesiacuvedené mzdové podmienky zahŕňajú základnú mzdu a mesačné odmeny z predaja - výška mzdy sa bude odvíjať od skúseností a seniority vybraného kandidáta

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máte predošlé skúsenosti v logistike/špedícii, ste komunikatívny typ a angličtina Vám nerobí problém? Máme pre Vás super ponuku, ktorá zahŕňa:

• Akvizície nových zákazníkov a starostlivosť o existujúcich klientov: Budete mať možnosť komunikovať so zákazníkmi a hľadať pre nich najlepšie riešenia.

• Telefonický kontakt so zákazníkmi: Vaša úloha bude vytvárať prepojenie s našimi klientmi cez telefón, aby ste zistili ich potreby a zabezpečili im optimálnu službu.

• Vytváranie a riadenie obchodných príležitostí: Budete mať možnosť rozvíjať a spravovať rôzne obchodné príležitosti, či už sú to jednorazové alebo pravidelné.

• Udržanie a rozvoj obchodných vzťahov: Vaša práca bude zahrňovať aj aktivity, ktoré povedú k udržaniu existujúcich klientov a rozvoju nových obchodných vzťahov.

• Manažovanie informácií v CRM systéme: Budete mať na starosti správu informácií o našich klientoch, ich aktivitách a potenciálnych obchodných príležitostiach v našom internom CRM systéme. Vaša starostlivosť o kompletnosť, správnosť a včasnosť údajov v CRM systéme bude kľúčová pre úspech celej spoločnosti.

• Spolupráca s ostatnými oddeleniami: Budete aktívnym členom tímu, ktorý úzko spolupracuje s ostatnými oddeleniami spoločnosti.

• Pracovný režim a flexibilita: Ponúkame stabilnú prácu od pondelka do piatka mimo práce cez víkendy a sviatky. Fixný pracovný čas je od 9:00 do 15:00 (zvyšok času je pohyblivý) čo zodpovedá klasickému 40-hodinovému úväzku.

Ak Vás ponuka zaujala, zašlite nám svoje CV.
Následne sa s vami spojí Zuzka a dohodne ďalšie detaily výberu.

Zamestnanecké výhody, benefity

• vzdelávanie a odborný rast - naši zamestnanci majú k dispozícii elektronickú knižnicu, e-learningový modul vzdelávania, interné aj externé školenia a mnoho iného,
• až do 70% z hodnoty kurzu na jazykové vzdelávanie vraciame späť,
• 5 dní extra dovolenky nad rámec zákona - vieme, že oddych je dôležitý,
• až do výšky 87,5€ mesačne na dochádzanie do práce ,
• 100€ mesačne príspevok na stravné aj za neodpracované dni (dovolenka, lekár, PN..),
• karta Multisport - pre každého, kto má rád pohyb (príspevok na kartu Multisport),
• pitný režim a budovanie imunity – na pracovisku je k dispozícii čaj, káva a čerstvé ovocie,
• firemné akcie a teambuildingy organizujeme pravidelne,
• 40€ príspevok na zdravie,
• masáž pre každého v niektorom z našich zmluvných zariadení,
• duševné zdravie - poskytujeme poradenstvo pre všetkých zamestnancov,
• parkovacie miesta sú k dispozícii pre každého,
• moderné priestory, kde ide práca od ruky,
• sme stabilný zamestnávateľ s dlhoročnou tradíciou, na Slovensku pôsobíme od roku 1991,
• naši zamestnanci u nás pracujú radi a považujú nás za atraktívneho zamestnávateľa, čo ocenila aj široká verejnosť - umiestnili sme sa v TOP5 zamestnávateľov v ankete Najzamestnávateľ 2022 v kategórii Doprava a logistika,
• home office je už bežnou súčasťou našej práce, zároveň prispievame na doma minuté energie a internet,
• príspevok na rekreáciu môže čerpať každý zamestnanec už po prvom odpracovanom roku.

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme všetkým záujemcom o prácu v našej spoločnosti, na Vašu žiadosť o zamestnanie odpovieme v najskoršom možnom termíne.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

doprava a logistika

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

špedícia, logistika, telesales, sales

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• min. 2 roky praxe v oblasti špedície, zasielateľstva alebo logistiky,
• výhodou sú skúsenosti v oblasti predaja a kontaktu s klientom (priamy predaj, telefonický predaj..),
• anglický jazyk slovom aj písmom - komunikácia so zahraničným partnerom,
• tímový hráč,
• výborné komunikačné schopnosti,
• flexibilita,
• efektívnosť,
• spoľahlivosť,
• vodičský preukaz sk. B - výhodou
• užívateľská úroveň balíka MS Office,

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

KUEHNE+NAGEL je jednou z popredných svetových logistických spoločností s približne 80.000 zamestnancami pôsobiaca vo viac ako 100 krajinách.
Na Slovensku bola spoločnosť KUEHNE + NAGEL založená v roku 1991 v Bratislave . Dnes máme na Slovensku zastúpenie 2x v Bratislave, v Senci, Dubnici nad Váhom a v Košiciach. Prostredníctvom 170 zamestnancov poskytujeme služby v oblasti námornej, leteckej a pozemnej prepravy ako aj kontraktnej logistiky.
KUEHNE+NAGEL ako zamestnávateľ zastáva rovnosť príležitostí a v našich tímoch sme sa zaviazali k rozmanitosti, pokiaľ ide o ľudí so zdravotným znevýhodnením.

Ak hľadáte korporátne zázemie s priateľskou a neformálnou firemnou kultúrou, tešíme sa na Váš životopis.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Zuzana Rebrová
E-mail: poslať životopis
ID: 4779607  Dátum zverejnenia: 8.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac