Obchodný zástupca pre námornú a leteckú prepravu
KUEHNE + NAGEL, s. r. o.
Nivy Tower, Mlynské nivy, Ružinov, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
plný úväzok
dohodou
1 300 - 1 800 EUR/mesiacuvedené mzdové podmienky zahŕňajú základnú mzdu a mesačné odmeny z predaja - výška mzdy sa bude odvíjať od skúseností a seniority vybraného kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máte predošlé skúsenosti v logistike/špedícii, ste komunikatívny typ a angličtina Vám nerobí problém? Máme pre Vás super ponuku, ktorá zahŕňa:
• Akvizície nových zákazníkov a starostlivosť o existujúcich klientov: Budete mať možnosť komunikovať so zákazníkmi a hľadať pre nich najlepšie riešenia.
• Telefonický kontakt so zákazníkmi: Vaša úloha bude vytvárať prepojenie s našimi klientmi cez telefón, aby ste zistili ich potreby a zabezpečili im optimálnu službu.
• Vytváranie a riadenie obchodných príležitostí: Budete mať možnosť rozvíjať a spravovať rôzne obchodné príležitosti, či už sú to jednorazové alebo pravidelné.
• Udržanie a rozvoj obchodných vzťahov: Vaša práca bude zahrňovať aj aktivity, ktoré povedú k udržaniu existujúcich klientov a rozvoju nových obchodných vzťahov.
• Manažovanie informácií v CRM systéme: Budete mať na starosti správu informácií o našich klientoch, ich aktivitách a potenciálnych obchodných príležitostiach v našom internom CRM systéme. Vaša starostlivosť o kompletnosť, správnosť a včasnosť údajov v CRM systéme bude kľúčová pre úspech celej spoločnosti.
• Spolupráca s ostatnými oddeleniami: Budete aktívnym členom tímu, ktorý úzko spolupracuje s ostatnými oddeleniami spoločnosti.
• Pracovný režim a flexibilita: Ponúkame stabilnú prácu od pondelka do piatka mimo práce cez víkendy a sviatky. Fixný pracovný čas je od 9:00 do 15:00 (zvyšok času je pohyblivý) čo zodpovedá klasickému 40-hodinovému úväzku.
Ak Vás ponuka zaujala, zašlite nám svoje CV.
Následne sa s vami spojí Zuzka a dohodne ďalšie detaily výberu.
Zamestnanecké výhody, benefity
• až do 70% z hodnoty kurzu na jazykové vzdelávanie vraciame späť,
• 5 dní extra dovolenky nad rámec zákona - vieme, že oddych je dôležitý,
• až do výšky 87,5€ mesačne na dochádzanie do práce ,
• 100€ mesačne príspevok na stravné aj za neodpracované dni (dovolenka, lekár, PN..),
• karta Multisport - pre každého, kto má rád pohyb (príspevok na kartu Multisport),
• pitný režim a budovanie imunity – na pracovisku je k dispozícii čaj, káva a čerstvé ovocie,
• firemné akcie a teambuildingy organizujeme pravidelne,
• 40€ príspevok na zdravie,
• masáž pre každého v niektorom z našich zmluvných zariadení,
• duševné zdravie - poskytujeme poradenstvo pre všetkých zamestnancov,
• parkovacie miesta sú k dispozícii pre každého,
• moderné priestory, kde ide práca od ruky,
• sme stabilný zamestnávateľ s dlhoročnou tradíciou, na Slovensku pôsobíme od roku 1991,
• naši zamestnanci u nás pracujú radi a považujú nás za atraktívneho zamestnávateľa, čo ocenila aj široká verejnosť - umiestnili sme sa v TOP5 zamestnávateľov v ankete Najzamestnávateľ 2022 v kategórii Doprava a logistika,
• home office je už bežnou súčasťou našej práce, zároveň prispievame na doma minuté energie a internet,
• príspevok na rekreáciu môže čerpať každý zamestnanec už po prvom odpracovanom roku.
Informácie o výberovom konaní
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• výhodou sú skúsenosti v oblasti predaja a kontaktu s klientom (priamy predaj, telefonický predaj..),
• anglický jazyk slovom aj písmom - komunikácia so zahraničným partnerom,
• tímový hráč,
• výborné komunikačné schopnosti,
• flexibilita,
• efektívnosť,
• spoľahlivosť,
• vodičský preukaz sk. B - výhodou
• užívateľská úroveň balíka MS Office,
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Na Slovensku bola spoločnosť KUEHNE + NAGEL založená v roku 1991 v Bratislave . Dnes máme na Slovensku zastúpenie 2x v Bratislave, v Senci, Dubnici nad Váhom a v Košiciach. Prostredníctvom 170 zamestnancov poskytujeme služby v oblasti námornej, leteckej a pozemnej prepravy ako aj kontraktnej logistiky.
KUEHNE+NAGEL ako zamestnávateľ zastáva rovnosť príležitostí a v našich tímoch sme sa zaviazali k rozmanitosti, pokiaľ ide o ľudí so zdravotným znevýhodnením.
Ak hľadáte korporátne zázemie s priateľskou a neformálnou firemnou kultúrou, tešíme sa na Váš životopis.