Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Dlhodobá práca z home officu - telefonický kontakt s klientom
KUEHNE + NAGEL, s. r. o.
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
5,5 EUR/hod.
5,5 EUR/hod.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ste komunikatívny, inciatívny a telefonovanie pre Vás nie je problém? Máte priestor pracovať každý deň (pon-pia) 4-5hod? Hľadáme práve Vás!
Vašou hlavnou činnosťou bude telefonické kontaktovanie klientov, preto je dôležité, aby Váš prejav pôsobil príjemne a profesionálne. Ak už máte skúsenosti s prácou v call centre, je to pre Vás veľká výhoda! Dôležitá informácia – ide o prvý kontakt s klientom, nie predaj po telefóne.
Na tejto pozícii uplatníte svoju samostatnosť a aktívny prístup k práci.
Zároveň sa naučíte pracovať v našich systémoch - do všetkého budete detailne zaškolený.
Práca je čiastočne flexibilná, pracuje sa pondelok-piatok v bežnom pracovnom čase s týždennným úväzkom 20-25h. Keďže veľkú časť práce tvorí telefonovanie, je dôležité, aby ste boli k dispozícii na prácu hlavne medzi 9:00-15:00. Administratívnu časť práce si môžete spracovať aj neskôr napr. večer. Je na Vás, ako si pracovný týždeň rozvrhnete.
Ponúkame kompletné zaškolenie - prvý týždeň prezenčne v kancelárii, potom 100% home office - k dispozícii budete mať mobilný telefón, počítač a monitor. 1x do mesiaca je potrebné práca z kancelárie – buď Bratislava alebo Košice.
Ak sa Vám práca u nás bude páčiť, budeme veľmi radi, ak u nás zostanete aj dlhodobo. Viacerí kolegovia začínali ako brigádnici a aktuálne pracujú na trvalý pracovný pomer.
Páči sa Vám naša ponuka? Pošlite nám svoje CV! Spojíme sa s vami a dohodneme ďalšie kroky výberu (telefonický rozhovor).
Vašou hlavnou činnosťou bude telefonické kontaktovanie klientov, preto je dôležité, aby Váš prejav pôsobil príjemne a profesionálne. Ak už máte skúsenosti s prácou v call centre, je to pre Vás veľká výhoda! Dôležitá informácia – ide o prvý kontakt s klientom, nie predaj po telefóne.
Na tejto pozícii uplatníte svoju samostatnosť a aktívny prístup k práci.
Zároveň sa naučíte pracovať v našich systémoch - do všetkého budete detailne zaškolený.
Práca je čiastočne flexibilná, pracuje sa pondelok-piatok v bežnom pracovnom čase s týždennným úväzkom 20-25h. Keďže veľkú časť práce tvorí telefonovanie, je dôležité, aby ste boli k dispozícii na prácu hlavne medzi 9:00-15:00. Administratívnu časť práce si môžete spracovať aj neskôr napr. večer. Je na Vás, ako si pracovný týždeň rozvrhnete.
Ponúkame kompletné zaškolenie - prvý týždeň prezenčne v kancelárii, potom 100% home office - k dispozícii budete mať mobilný telefón, počítač a monitor. 1x do mesiaca je potrebné práca z kancelárie – buď Bratislava alebo Košice.
Ak sa Vám práca u nás bude páčiť, budeme veľmi radi, ak u nás zostanete aj dlhodobo. Viacerí kolegovia začínali ako brigádnici a aktuálne pracujú na trvalý pracovný pomer.
Páči sa Vám naša ponuka? Pošlite nám svoje CV! Spojíme sa s vami a dohodneme ďalšie kroky výberu (telefonický rozhovor).
Zamestnanecké výhody, benefity
• sme stabilný zamestnávateľ s dlhoročnou tradíciou, na Slovensku pôsobíme od roku 1991,
• naši zamestnanci u nás pracujú radi a považujú nás za atraktívneho zamestnávateľa, čo ocenila aj široká verejnosť - umiestnili sme sa v TOP5 zamestnávateľov v ankete Najzamestnávateľ 2022 v kategórii Doprava a logistika,
• podporujeme vzdelávanie a odborný rast - naši zamestnanci majú k dispozícii elektronickú knižnicu, e-learningový modul vzdelávania, interné aj externé školenia a mnoho iného,
• podporujeme pitný režim a budovanie imunity – na pracovisku vás čaká čaj, káva a čerstvé ovocie,
• u nás sa zabavíte – firemné akcie a teambuildingy organizujeme pravidelne,
• s parkovaním si starosti robiť nemusíte, parkovacie miesta sú k dispozícii pre každého,
• v našich moderných priestoroch vám pôjde práca od ruky,
• home office je už bežnou súčasťou našej práce, zároveň vám prispejeme na doma minuté energie a internet.
• naši zamestnanci u nás pracujú radi a považujú nás za atraktívneho zamestnávateľa, čo ocenila aj široká verejnosť - umiestnili sme sa v TOP5 zamestnávateľov v ankete Najzamestnávateľ 2022 v kategórii Doprava a logistika,
• podporujeme vzdelávanie a odborný rast - naši zamestnanci majú k dispozícii elektronickú knižnicu, e-learningový modul vzdelávania, interné aj externé školenia a mnoho iného,
• podporujeme pitný režim a budovanie imunity – na pracovisku vás čaká čaj, káva a čerstvé ovocie,
• u nás sa zabavíte – firemné akcie a teambuildingy organizujeme pravidelne,
• s parkovaním si starosti robiť nemusíte, parkovacie miesta sú k dispozícii pre každého,
• v našich moderných priestoroch vám pôjde práca od ruky,
• home office je už bežnou súčasťou našej práce, zároveň vám prispejeme na doma minuté energie a internet.
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme všetkým záujemcom o prácu v našej spoločnosti, na Vašu žiadosť o zamestnanie odpovieme v najskoršom možnom termíne.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Internet - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Práca s počítačom - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Práca s počítačom - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
telesales, sales, špedícia
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• výborné komunikačné schopnosti,
• slovenský jazyk - materinský jazyk,
• skúsenosti v oblasti kontaktu s klientom (priamy oslovenie, telefonický predaj..) - výhodou,
• skúsenosti v oblasti špedície a zasielateľstva výhodou,
• pozícia je vhodná aj pre ZŤP,
• efektívnosť,
• spoľahlivosť,
• ochota učiť sa nové veci,
• užívateľská úroveň balíka MS Office.
• slovenský jazyk - materinský jazyk,
• skúsenosti v oblasti kontaktu s klientom (priamy oslovenie, telefonický predaj..) - výhodou,
• skúsenosti v oblasti špedície a zasielateľstva výhodou,
• pozícia je vhodná aj pre ZŤP,
• efektívnosť,
• spoľahlivosť,
• ochota učiť sa nové veci,
• užívateľská úroveň balíka MS Office.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
KUEHNE+NAGEL je jednou z popredných svetových logistických spoločností s približne 80.000 zamestnancami pôsobiaca vo viac ako 100 krajinách.
Na Slovensku bola spoločnosť KUEHNE + NAGEL založená v roku 1991 v Bratislave . Dnes máme na Slovensku zastúpenie 2x v Bratislave, v Senci, Dubnici nad Váhom a v Košiciach. Prostredníctvom 170 zamestnancov poskytujeme služby v oblasti námornej, leteckej a pozemnej prepravy ako aj kontraktnej logistiky.
KUEHNE+NAGEL ako zamestnávateľ zastáva rovnosť príležitostí a v našich tímoch sme sa zaviazali k rozmanitosti, pokiaľ ide o ľudí so zdravotným znevýhodnením.
Ak hľadáte korporátne zázemie s priateľskou a neformálnou firemnou kultúrou, tešíme sa na Váš životopis.
Na Slovensku bola spoločnosť KUEHNE + NAGEL založená v roku 1991 v Bratislave . Dnes máme na Slovensku zastúpenie 2x v Bratislave, v Senci, Dubnici nad Váhom a v Košiciach. Prostredníctvom 170 zamestnancov poskytujeme služby v oblasti námornej, leteckej a pozemnej prepravy ako aj kontraktnej logistiky.
KUEHNE+NAGEL ako zamestnávateľ zastáva rovnosť príležitostí a v našich tímoch sme sa zaviazali k rozmanitosti, pokiaľ ide o ľudí so zdravotným znevýhodnením.
Ak hľadáte korporátne zázemie s priateľskou a neformálnou firemnou kultúrou, tešíme sa na Váš životopis.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Kontakt
ID: 4598359
Dátum zverejnenia: 9.6.2023
2023-06-09
lokalita: Práca z domu Pozícia: Obchodný referent, Obchodný zástupca, Telefonický operátor Spoločnosť: KUEHNE + NAGEL, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 5,5 EUR/hod.