Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodný reprezentant pre portfólio malých klientov (práca z officu)
KUEHNE + NAGEL, s. r. o.
Miesto práce
Vajnorská 100/B, Bratislava
Vajnorská 100/B, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 050 EUR/mesiac(podľa skúseností a naplnenia požadovaných schopností uchádzača môže byť dohodnutá vyššia mzda) + mesačné predajné odmeny v závislosti od portfólia klientov
1 050 EUR/mesiac(podľa skúseností a naplnenia požadovaných schopností uchádzača môže byť dohodnutá vyššia mzda) + mesačné predajné odmeny v závislosti od portfólia klientov
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máte skúsenosti v predaji, ste komunikatívny typ prípadne ste už pracovali v špedícii? Do obchodnému tímu Kuehne+Nagel hľadáme práve Vás! Náplň práce a zodpovednosti:
• akvizície nových zákazníkov a manažovanie vzťahu s existujúcimi zákazníkmi,
• pravidelný telefonický kontakt so zákazníkmi,
• vytváranie a manažovanie pravidelných a jednorazových obchodných príležitostí,
• realizovanie aktivít vedúcich k udržaniu zákazníkov a rozvoja obchodných vzťahov,
• manažovanie informácií o klientoch, aktivitách a obchodných príležitostiah v internom CRM systéme,
• zodpovednosť za kompletné, správne a včasné zadávanie údajov do CRM systému,
• zabezpečovanie správneho zaradenia a odovzdania zákazníka do operatívy alebo obchodnému tímu podľa príslušnej zákazníckej segmentácie,
• aktívna a efektívna komunikácia s ostatnými oddeleniami spoločnosti.
• akvizície nových zákazníkov a manažovanie vzťahu s existujúcimi zákazníkmi,
• pravidelný telefonický kontakt so zákazníkmi,
• vytváranie a manažovanie pravidelných a jednorazových obchodných príležitostí,
• realizovanie aktivít vedúcich k udržaniu zákazníkov a rozvoja obchodných vzťahov,
• manažovanie informácií o klientoch, aktivitách a obchodných príležitostiah v internom CRM systéme,
• zodpovednosť za kompletné, správne a včasné zadávanie údajov do CRM systému,
• zabezpečovanie správneho zaradenia a odovzdania zákazníka do operatívy alebo obchodnému tímu podľa príslušnej zákazníckej segmentácie,
• aktívna a efektívna komunikácia s ostatnými oddeleniami spoločnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
• práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti s dlhoročnou tradíciou (2. miesto v ankete Najzamestnávateľ 2019 v kategórii doprava a logistika),
• príjemné pracovné prostredie a skvelý kolektív,
• možnosť jazykového a odborného vzdelávania, profesionálny rast,
• zaujímavý systém zamestnaneckých benefitov a výhod (karta Multisport, príspevok na dopravu, extra dovolenka, zdravotný príspevok, zľavy na kultúrne a športové podujatia, pitný režim a čerstvé ovocie, príspevky pri pracovných a životných jubileách, zamestnanecké akcie a teambuildingy, stravné poskytované aj počas neprítomnosti v práci a mnohé iné),
• motivujúca bonusová schéma.
• príjemné pracovné prostredie a skvelý kolektív,
• možnosť jazykového a odborného vzdelávania, profesionálny rast,
• zaujímavý systém zamestnaneckých benefitov a výhod (karta Multisport, príspevok na dopravu, extra dovolenka, zdravotný príspevok, zľavy na kultúrne a športové podujatia, pitný režim a čerstvé ovocie, príspevky pri pracovných a životných jubileách, zamestnanecké akcie a teambuildingy, stravné poskytované aj počas neprítomnosti v práci a mnohé iné),
• motivujúca bonusová schéma.
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme všetkým záujemcom o prácu v našej spoločnosti, kontaktovať budeme len záujemcov, ktorí spĺňajú naše požiadavky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, doprava a logistika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
telesales, sales, špedícia
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• min. 1 rok praxe v oblasti predaja a kontaktu s klientom (priamy predaj, telefonický predaj..),
• skúsenosti v oblasti špedície a zasielateľstva výhodou,
• tímový hráč,
• výborné komunikačné schopnosti,
• flexibilita,
• efektívnosť,
• spoľahlivosť,
• lojálnosť,
• ochota učiť sa nové veci,
• schopnosť stanoviť si priority aj v stresových situáciách a pritom sa sústrediť na požiadavky a očakávania klienta,
• vodičský preukaz sk. B - výhodou
• užívateľská úroveň balíka MS Office,
• skúsenosti v oblasti špedície a zasielateľstva výhodou,
• tímový hráč,
• výborné komunikačné schopnosti,
• flexibilita,
• efektívnosť,
• spoľahlivosť,
• lojálnosť,
• ochota učiť sa nové veci,
• schopnosť stanoviť si priority aj v stresových situáciách a pritom sa sústrediť na požiadavky a očakávania klienta,
• vodičský preukaz sk. B - výhodou
• užívateľská úroveň balíka MS Office,
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
KUEHNE+NAGEL je jednou z popredných svetových logistických spoločností s približne 80.000 zamestnancami pôsobiaca vo viac ako 100 krajinách.
Na Slovensku bola spoločnosť KUEHNE + NAGEL založená v roku 1991 v Bratislave . Dnes máme na Slovensku zastúpenie 2x v Bratislave, v Senci, Dubnici nad Váhom a v Košiciach. Prostredníctvom 170 zamestnancov poskytujeme služby v oblasti námornej, leteckej a pozemnej prepravy ako aj kontraktnej logistiky.
KUEHNE+NAGEL ako zamestnávateľ zastáva rovnosť príležitostí a v našich tímoch sme sa zaviazali k rozmanitosti, pokiaľ ide o ľudí so zdravotným znevýhodnením.
Ak hľadáte korporátne zázemie s priateľskou a neformálnou firemnou kultúrou, tešíme sa na Váš životopis.
Na Slovensku bola spoločnosť KUEHNE + NAGEL založená v roku 1991 v Bratislave . Dnes máme na Slovensku zastúpenie 2x v Bratislave, v Senci, Dubnici nad Váhom a v Košiciach. Prostredníctvom 170 zamestnancov poskytujeme služby v oblasti námornej, leteckej a pozemnej prepravy ako aj kontraktnej logistiky.
KUEHNE+NAGEL ako zamestnávateľ zastáva rovnosť príležitostí a v našich tímoch sme sa zaviazali k rozmanitosti, pokiaľ ide o ľudí so zdravotným znevýhodnením.
Ak hľadáte korporátne zázemie s priateľskou a neformálnou firemnou kultúrou, tešíme sa na Váš životopis.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Kontakt
ID: 3987376
Dátum zverejnenia: 15.10.2020
2020-10-15
lokalita: Bratislava Pozícia: Obchodný referent, Obchodný zástupca, Telefonický operátor Spoločnosť: KUEHNE + NAGEL, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 050 EUR/mesiac