Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodný zástupca/Sales Executive pre pozemnú prepravu (ZA, BB, KE, PO) - skúsenosti z predaja
KUEHNE + NAGEL, s. r. o.
Miesto práce
Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Košický kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Košický kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 250 EUR/mesiac od 1250 EUR (v závislosti od skúseností a naplnenia požadovaných schopností uchádzača môže byť dohodnutá vyššia mzdy) + motivujúci bonusový systém
1 250 EUR/mesiac od 1250 EUR (v závislosti od skúseností a naplnenia požadovaných schopností uchádzača môže byť dohodnutá vyššia mzdy) + motivujúci bonusový systém
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Staň sa súčasťou tímu Sales & Marketing a pridaj sa do tímu obchodníkov. Hľadáme skúseného obchodného zástupcu (špedícia a logistika nie je podmienkou). Čo ťa u nás čaká:
• aktívne vyhľadávanie potenciálnych klientov a nových obchodných príležitostí,
• získavanie nových zákazníkov a starostlivosť o portfólio existujúcich zákazníkov,
• spolupodieľanie sa na príprave plánov podľa zásad a potrieb firemného plánovania,
• organizovanie a vedenie obchodných rokovaní, prezentácia služieb a projektov spoločnosti,
• práca s interným CRM systémom,
• uzatváranie obchodných príležitostí,
• koordinácia a súčinnosť so všetkými oddeleniami KN v prípadoch reklamácie klienta alebo škodovej udalosti,
• plnenie individuálnych obchodných cieľov,
• účasť na pravidelných obchodných poradách v rámci oddelenia – koordinácia obchodných aktivít a výmena informácií o aktuálnych činnostiach,
• analýza klientov a aktivít konkurencie.
• aktívne vyhľadávanie potenciálnych klientov a nových obchodných príležitostí,
• získavanie nových zákazníkov a starostlivosť o portfólio existujúcich zákazníkov,
• spolupodieľanie sa na príprave plánov podľa zásad a potrieb firemného plánovania,
• organizovanie a vedenie obchodných rokovaní, prezentácia služieb a projektov spoločnosti,
• práca s interným CRM systémom,
• uzatváranie obchodných príležitostí,
• koordinácia a súčinnosť so všetkými oddeleniami KN v prípadoch reklamácie klienta alebo škodovej udalosti,
• plnenie individuálnych obchodných cieľov,
• účasť na pravidelných obchodných poradách v rámci oddelenia – koordinácia obchodných aktivít a výmena informácií o aktuálnych činnostiach,
• analýza klientov a aktivít konkurencie.
Zamestnanecké výhody, benefity
• práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti s dlhoročnou tradíciou (ocenenie Najzamestnávateľ 2018 v kategórii doprava a logistika),
• príjemné pracovné prostredie a skvelý kolektív,
• možnosť jazykového a odborného vzdelávania, profesionálny rast,
• zaujímavý systém zamestnaneckých benefitov a výhod (karta Multisport, príspevok na dopravu, sick days, zdravotný príspevok, zľavy na divadelné predstavenia, pitný režim a čerstvé ovocie, príspevky pri pracovných a životných jubileách, zamestnanecké akcie a teambuildingy, stravné lístky poskytované aj počas neprítomnosti v práci a mnohé iné),
• motivujúca bonusová schéma,
• služobné vozidlo k dispozícii aj na súkromné účely.
• príjemné pracovné prostredie a skvelý kolektív,
• možnosť jazykového a odborného vzdelávania, profesionálny rast,
• zaujímavý systém zamestnaneckých benefitov a výhod (karta Multisport, príspevok na dopravu, sick days, zdravotný príspevok, zľavy na divadelné predstavenia, pitný režim a čerstvé ovocie, príspevky pri pracovných a životných jubileách, zamestnanecké akcie a teambuildingy, stravné lístky poskytované aj počas neprítomnosti v práci a mnohé iné),
• motivujúca bonusová schéma,
• služobné vozidlo k dispozícii aj na súkromné účely.
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme všetkým záujemcom o prácu v našej spoločnosti, kontaktovať budeme len záujemcov, ktorí spĺňajú uvedené požiadavky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
predaj
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• skúsenosti z oblasti predaja minimálne 2 roky,
• prax v oblasti špedície a logistiky je výhodou,
• výborné komunikačné zručnosti, verbálne aj písomne,
• silné predajné schopnosti,
• výborné analytické zručnosti,
• dobrý time management, zmysel pre tímovú prácu,
• aktívny vodič (práca vyžaduje cestovanie - stredné a východné Slovensko),
• silná orientácia na zákazníka,
• aktívna znalosť anglického jazyka.
• prax v oblasti špedície a logistiky je výhodou,
• výborné komunikačné zručnosti, verbálne aj písomne,
• silné predajné schopnosti,
• výborné analytické zručnosti,
• dobrý time management, zmysel pre tímovú prácu,
• aktívny vodič (práca vyžaduje cestovanie - stredné a východné Slovensko),
• silná orientácia na zákazníka,
• aktívna znalosť anglického jazyka.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
KUEHNE+NAGEL je jednou z popredných svetových logistických spoločností s približne 80.000 zamestnancami pôsobiaca vo viac ako 100 krajinách.
Na Slovensku bola spoločnosť KUEHNE + NAGEL založená v roku 1991 v Bratislave . Dnes máme na Slovensku zastúpenie 2x v Bratislave, v Senci, Dubnici nad Váhom a v Košiciach. Prostredníctvom 170 zamestnancov poskytujeme služby v oblasti námornej, leteckej a pozemnej prepravy ako aj kontraktnej logistiky.
KUEHNE+NAGEL ako zamestnávateľ zastáva rovnosť príležitostí a v našich tímoch sme sa zaviazali k rozmanitosti, pokiaľ ide o ľudí so zdravotným znevýhodnením.
Ak hľadáte korporátne zázemie s priateľskou a neformálnou firemnou kultúrou, tešíme sa na Váš životopis.
Na Slovensku bola spoločnosť KUEHNE + NAGEL založená v roku 1991 v Bratislave . Dnes máme na Slovensku zastúpenie 2x v Bratislave, v Senci, Dubnici nad Váhom a v Košiciach. Prostredníctvom 170 zamestnancov poskytujeme služby v oblasti námornej, leteckej a pozemnej prepravy ako aj kontraktnej logistiky.
KUEHNE+NAGEL ako zamestnávateľ zastáva rovnosť príležitostí a v našich tímoch sme sa zaviazali k rozmanitosti, pokiaľ ide o ľudí so zdravotným znevýhodnením.
Ak hľadáte korporátne zázemie s priateľskou a neformálnou firemnou kultúrou, tešíme sa na Váš životopis.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Kontakt
ID: 3813115
Dátum zverejnenia: 7.1.2020
2020-01-07
lokalita: Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Košický kraj (Práca vyžaduje cestovanie) Pozícia: Obchodný referent, Obchodný zástupca, Odborný predajca Spoločnosť: KUEHNE + NAGEL, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 250 EUR/mesiac