Asistentka obchodného oddelenia

KRUGEL EXIM spol. s r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiac1100

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Kontrolovať a zaraďovať objednávky odoslané dodávateľom
- Komunikovať so špedičnými spoločnosťami
- Pripravovať podklady na pracovné stretnutia vedenia spoločnosti.
- Zabezpečovať prezentáciu výstupov z pracovných porád a rokovaní.
- Koordinovať prípravu pracovných stretnutí v mieste aj mimo miesta sídla spoločnosti.
- Evidencia, archivácia a triedenie korešpondencie spoločnosti.
- Príprava zahraničných služobných ciest vrátane zabezpečenia leteniek, hotelov

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

administratíva

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

KRUGEL EXIM je slovenská súkromná spoločnosť s viac ako 30 ročnou históriou, ktorá sa od svojho vzniku špecializuje na vývoj, výrobu a distribúciu pasívnych komponentov pre informačné a komunikačné siete. Sídlo spoločnosti sa nachádza v Bratislave v mestskej časti Vajnory s výbornou dopravnou dostupnosťou od Pezinka a s napojením na diaľnice D1 a D4. Viac informácií o spoločnosti a sortimente nájdete na webe www.krugel.sk.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov
ID: 1971751  Dátum zverejnenia: 30.10.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 100 EUR/mesiac1100