Logo KROS a.s.

Pracovník prevádzky - starostlivosť o priestory, vybavenie a bežný chod firmy

KROS a.s.

Miesto práce
Žilina, Bytčická 9009/14
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 500 EUR/mesiacZáleží od tvojich skúseností a zručností.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

My v KROSE veríme, že spokojní zamestnanci = šťastná a produktívna firma. A práve preto hľadáme niekoho, kto bude naším anjelom strážnym v pozadí, osobou, ktorá sa postará o to, aby sa u nás každý cítil ako v bavlnke - a možno aj o trošku lepšie! Je nanič každý deň chodiť do práce niekam, kde je všetko len tak "nejako" a dookola ťa vytáča, že ti na prácu chýbajú základné veci a vybavenie. Preto bude tvojou úlohou zabezpečiť pre našich krosákov funkčné a moderné pracovné prostredie, od ceruzky až po reketoplán. Ak sa rád staráš o druhých a plníš ich želania skôr, ako ich vyslovia, si zručný a nebojíš sa žiadnej práce, hľadáme práve teba.

Tvojou náplňou práce bude pre názornosť aj toto:
V kancelárii u kolegýň vedľa si si všimol, že sa potkýnajú o natiahnuté káble, takže o pár dní ich čaká prekvapenie a všetky káble sú neviditeľné a nezavadzajú.
Sklad vyzerá ako po výbuchu? Ten tvoj určite nie, všetko má svoje miesto a vieš všetko potrebné nájsť v okamihu.
Firemné vozidlo potrebuje servis a ty už máš dohodnutý termín aj náhradné vozidlo, lebo si o krok vpred.
Blíži sa dôležitá schôdzka a chladnička v spoločnej jedálni zíva prázdnotou? Občerstvenie je pre teba poslanie! Stoly sa prehýbajú pod dobrotami a kolegovia ťa nosia na rukách.
Cez noc napadli haldy snehu, žiaden problém, ty si s tým rátal a máš dohodnutý malý odhŕňač z firmy od vedľa a ráno je firemné parkovisko akoby sa nechumelilo.
Žiarovka v kuchynke zhasla a miestnosť sa ponorila do tmy? Pre teba žiadny problém! Zariadiš, aby to tu všetko opäť žiarilo!
Potrebujeme nové kancelárske stoličky, lebo staré už si pamätajú aj prvé vydanie Windowsov. Ty už máš prehľad o trhu, vyjednávaš najlepšiu cenu a vyberáš samozrejme tie najergonomickejšie kúsky.
Niekto pustil cez víkend v budove alarm, tak neleníš a riešiš.
A mnoho ďalších "drobností", ktoré robia život v kancelárii lepším a bez ktorých by sa naši zamestnanci cítili stratení.
Sme seriózna, no nie vážna firma a úsmev na tvári má v náplni každý z nás.

Zamestnanecké výhody, benefity

​​Pýtaš sa, čo (okrem výplaty) za to?
​​​• firemná kultúra, kde platia dohody a zamestnanci sú na prvom mieste
​​​• veríme si, preto z návštevy lekára nepotrebuješ nosiť potvrdenia a papieriky
​​​• rast a napredovanie, osobné, tímové a celofiremné, nespíme na vavrínoch a snažíme sa stále posúvať vpred
​​​• flexibilný pracovný čas a možnosť čiastočnej práce z domu
​​​• super kolektív a práca, do ktorej budeš chodiť fakt rád
​​​• teambuildingy, párty, chaty, lyžovačky a iné super akcie so skvelými ľuďmi
​​​• sociálny program s reálnymi výhodami a benefitmi (SICK DAY, voľno naviac, príspevky na kultúrne a športové vyžitie a mnoho ďalšieho)​​​

Informácie o výberovom konaní

Ak máš záujem uchádzať sa o pracovnú pozíciu, pošli nám svoj životopis. Budeme radi, ak pripojíš aj motivačný list, prípadne video.

Na termíne nástupu sa vieme dohodnúť. Po nástupe dostaneš od nás plnú podporu a zaškolenie.

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem!

P.S. Nezabudni pozrieť náš firemný profil na LinkedIne alebo Cocume a navnímaj atmosféru a kultúru firmy a prenes sa tak aspoň virtuálne medzi nás ;)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Očakávame:
Proaktivitu a schopnosť predvídať riziká a potreby
Všímaš si veci a ľudí okolo a robíš, čo je potrebné
Úsmev na tvári a ochota pomáhať iným je must
Ak sa vyznáš aj v elektrike, máš veľkú výhodu
Schopnosť vypočuť a dohodnúť sa
Chaos a panika sú pre teba veľké neznáme
Samostatnosť a zodpovednosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Práca je neoddeliteľnou súčasťou nášho života. Aby sme boli v práci spokojní, musíme sa v nej cítiť dobre.

Je dôležité mať možnosť spoľahnúť sa na kolegov, pracovať v príjemnej a radostnej atmosfére. Nevyhnuté je aj vidieť zmysel našej práce. Každý deň nás musí napĺňať, a to nielen profesionálne, ale aj osobnostne.

V KROS veríme, že spokojný zamestnanec je základom úspešnej firmy.

Vytvárame priestor, ktorý podporuje napredovanie zamestnancov a zároveň dbá na rovnováhu medzi pracovným a osobným životom.

Vďaka tomu môžu zamestnanci zažívať krásu napredovania.

Dlhé roky sme lídrom v oblasti ekonomického, stavebného a znaleckého softvéru na Slovensku. Od roku 1995 nám dôveruje viac ako 95 000 zákazníkov.

Vo "firemnej rodine" nás je cez 260 a stále máme rovnakých slovenských majiteľov, ktorí sú s nami od začiatku. KROS nikdy nespí. Neustále hľadáme nové biznisové príležitosti na trhu, modernizujeme technológie a agilný prístup, presúvame produkty do cloudu a mobilných zariadení. Spolu s majiteľmi chceme vytvoriť 100 ročnú “happiness driven company”.

Žijeme hodnotami: ľudskosť, rovnováha, hodnota.

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Monika Schestágová
Tel.: +421915983441
E-mail: poslať životopis
ID: 5101772  Dátum zverejnenia: 17.6.2025  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac