Logo KROS a.s.

Konzultant zákazníckej podpory - vždy nápomocný parťák užívateľov nášho ERP programu

KROS a.s.

Miesto práce
Bytčická, Žilina, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiacAk zaujmeš a preukážeš pokročilé vedomosti a skúsenosti, môže to byť podľa dohody aj viac. Ak na sebe budeš pracovať, firma ti to vráti ;)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Staň sa členom nášho tímu a pomôž nám pri budovaní nadštandardných vzťahov so zákazníkmi. Ak je každodenná komunikácia s ľuďmi to, čo ťa baví, budeš vo svojej koži. Ak rád telefonuješ a riešiš zapeklité a veľakrát zložité situácie s rozvahou a trpezlivosťou, zákazníci a kolegovia ťa budú zbožňovať. Ak ťa logika a hľadanie súvislostí fascinuje a zabúdaš pritom na čas, určite si nájdeš partnerov na debatu medzi kolegami konzultantami, vývojármi a analytikmi. 

Budeš riešiť napr. aj takéto situácie:

  • Pani Zdenka nevie v programe nájsť, kde sa pridáva položka na sklad, tak chce radu
  • Pani Vierka sa v pondelok pred poradou nevie prihlásiť do programu a rýchlo sa potrebuje dostať k reportom pre šéfa, tak ti volá
  • Vo firme SUPERMAN a.s. prijali troch nových skladníkov, ktorí sa potrebujú zaučiť do práce v programe, takže vycestuješ do tejto firmy a urobíš im 4-hodinové osobné školenie priamo v programe
  • Pán Karol si ráno zapol program a zistil, že jeho evidencia faktúr je prázdna, tak ti v panike volá. Poradíš mu, aby si vypol zapnutý filter a urobíš tak jeho deň krajším :-)
  • Pani Naďa omylom stlačila tlačidlo hromadnej zmeny údajov v dokladoch a nevie ako sa dostať k tým pôvodným, tak ju na diaľku naviguješ, ako to vrátiť späť
  • Vo firme ZÁZRAK NA POČKANIE s.r.o. zavádzajú nové číselníky produktov, tak im pomáhaš s importom excelovských súborov do systému
  • Do obrazovky prehľadu aktuálnych skladových zásob naši vývojári pridali niekoľko nových užitočných funkcií a možností, tak píšeš infosprávu, aby o nich všetci užívatelia vedeli a nemali problém ich používať
  • Zákazníci sa opakovane boria s problémom, kde nájsť tlačidlo prepočtu nákladov zákazky, tak s kolegami analytikom a vývojárom na stretnutí preberáte, či sa to dá a ako to v programe zmeniť, aby ste užívateľom prácu v programe zjednodušili
  • A veľa ďalšieho, no nemaj obavy, nebudeš na to sám, kolegovia ťa na začiatku do všetkého zasvätia a pomôžu
  • Dobrú náladu, zábavu a spoluprácu má v náplni každý z nás :-)

Zamestnanecké výhody, benefity

Pýtaš sa, čo (okrem výplaty) za to?
• plná podpora pri zaučení je samozrejmosťou,
• rodinná kultúra, kde platia dohody a zamestnanci sú na prvom mieste,
• kolektív a práca, do ktorej budeš chodiť fakt rád,
• teambuildingy, párty, chaty, lyžovačky a iné super akcie so skvelými ľuďmi,
• sociálny program s reálnymi výhodami a benefitmi (SICK DAY, zdravotná starostlivosť, príspevky na kultúrne a športové vyžitie, bezúročné pôžičky a mnoho ďalšieho),
• aj počas sviatkov a víkendov si oddýchneš, zákaznícka podpora je pre zákazníkov k dispozícii  od pondelka do piatka.

Informácie o výberovom konaní

Ak máš záujem uchádzať sa o pracovnú pozíciu, pošli nám svoj životopis prostredníctvom portálu Profesia. Budeme radi, ak pripojíš aj motivačný list, prípadne video.

Na termíne nástupu sa vieme dohodnúť. Po nástupe dostaneš od nás plnú podporu a zaškolenie, nebudeš na to sám.

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem!

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Ostatné znalosti

Podvojné účtovníctvo - Základy

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Čo očakávame?
- už si sa stretol a skamarátil so základmi účtovníctva a chápeš fungovanie základných firemných procesov a tokov,
- komunikatívnosť, zodpovednosť a vysoké pracovné nasadenie - je to veľmi dynamický typ práce, každý deň nové otázky zákazníkov, človek sa veľmi rýchlo rozvíja a rastie,
- logické myslenie, spájanie súvislostí a prirodzenú zvedavosť,
- dobré prezentačné zručnosti - ak máš školiť našich zákazníkov, chceme, aby ťa to bavilo,
- dobré vyjadrovacie schopnosti - zákazník ti musí rozumieť, či už v telefóne, osobne alebo keď budeš písať príručky či články,
- práca pre zákazníka je náš denný chlebík, musíš mať preto snahu a vytrvalosť hľadať a nachádzať riešenia, s ktorými budú zákazníci spokojní,
- dobrú znalosť práce s PC,
- vodičský preukaz sk. B - ochotu v prípade potreby navštevovať zákazníkov,
- ochotu učiť sa a napredovať, vylepšovať zabehnuté veci a postupy.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme firma plná priateľských vzťahov pretkaných vzájomným rešpektom, dôverou, chuťou posúvať svet vpred a spolupracovať. Dlhé roky sme lídrom v oblasti ekonomického, stavebného a znaleckého softvéru na Slovensku. Od roku 1995 nám dôveruje viac ako 95 000 zákazníkov.

Vo "firemnej rodine" nás je cez 250 a stále máme rovnakých slovenských majiteľov, ktorí sú s nami od začiatku. KROS nikdy nespí. Neustále hľadáme nové biznisové príležitosti na trhu, modernizujeme technológie a agilný prístup, presúvame produkty do cloudu a mobilných zariadení. Spolu s majiteľmi chceme vytvoriť 100 ročnú “happiness driven company”.

Žijeme hodnotami: práca nás baví, sme KROS family, máme výnimočné výsledky.

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Monika Schestágová
Tel.: +421915983441
E-mail: poslať životopis
ID: 4838567  Dátum zverejnenia: 24.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac